10 Φεβρουαρίου 2015

Ο.. ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ.. ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ !!!! Άγγελος Δημητρόπουλος, Χαρά Κούτρα. Ποίηση


10959513_777845455640102_5065566229363504023_n
Ο.. ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ.. ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ !!!!

Άγγελος Δημητρόπουλος
Χαρά Κούτρα.

Αν είναι μια χλαμύδα η Δόξα
…ας την φορέσει η Πατρίδα μου…
Τη ζεστή καλησπέρα μου.
“ Ελλήνων Έγερσις ”

Οργής… βροχή…
χτυπά…
το τζάμι…
δροσοσταλιά…
μιας… πληγωμένης
…Γής…
σε πρόσφορο…
Φεγγάρι…
γυμνή…
πληγή…
σε κολασμένα…
αστέρια…
εκεί… που χάθηκαν…
οι προδομένες…
Προσμονές…
Πατρίδα…
ήρθαμε…
να μην φοβάσαι πια…
γύρισαν…
τα παιδιά σου…
τα χέρια…
του ληστή…
δεν θ” ασελγούνε πια…
στο άδολο…
κορμί σου…
μ” αρματωσιά…
περήφανη…
στο μετερίζι…
το λαμπρό…
θ” αγωνιστώ…
μαζί σου…
Ήρθε…
η μέρα…
που λαλούνε…
τα πουλιά…
θεριεύουν…
οι Ανέμοι…
ανθοβολούν…
οι γιασεμιές…
και τραγουδούν…
οι Αγγέλοι…
Εσύ Μανούλα και Κυρά…
σ” ανέσπερο Φεγγάρι…
με τ” Αετίσια σου Φτερά…
να μ” οδηγείς με χάρη…
Θ” ακροπιαστώ…
στα κάλλη σου…
θα ξοδευτώ…
κοντά σου…
θα δώσω…
Σώμα και Ψυχή…
να δω…
τη λευτεριά σου..!!
Άγγελος Δημητρόπουλος 4/2/2015

Πολεμιστή μου!!! Δώσε μου το χέρι σου,
απλώνω το δικό μου και το ζητάω για να το σφίξω.
Έλα.. μαζί μας!!! Τώρα.. γνωρίζεις!!! Προσπάθησαν τα σκοτεινά και ρυπαρά Έθνη,
με όλα τα μέσα που διαθέτουν να… αποδικοποιήσουν το γεννετικό σου D.N.A.
Δεν τα κατάφεραν όμως γιατί αυτό είναι προστατευμένο από τους θεούς σου.
Κι ύστερα οι σκοτεινές δυνάμεις προσπάθησαν να σου το σκοτώσουν αυτό το Ιερό σου ,
μέσα από έναν πόλεμο που σου κήρυξαν, εκατοντάδων ετών!!!
Μέσα από το καλοσχεδιασμένο σχέδιό τους και το Σχήμα Διαίρε και Βασίλευε,
σε κομμάτιασαν μέσα σε παρατάξεις, στραγκάλισαν την Παιδεία και τον Πολιτισμό σου
και … επενέβησαν στο μυαλό και την συνείδισή σου, προσπαθώντας,
να σε αποκόψουν από την κυτταρική σου μνήμη.
Πολεμιστή μου!!! Τα τελευταία χρόνια η Διανόηση, η Γνώση , η Αλήθεια, το κατασταλαγμένο
….υποσυνείδητό σου, το Φως των Ολυμπίων Θεών που είναι ανάμεσά μας 
και μας προστατεύουν, μαζί με τα Οικονομικά Εργαλεία, που κατέχεις σου υπενθυμίζουν ,
ότι ήρθε και σένα η Ιερή στιγμή της Ευθύνης σου. Να γίνεις ένας ακόμη Πολεμιστής ,
που μαζί με χιλιάδες άλλους που υπάρχουν σε όλη την χώρα,
θα κατεβείται στον Ιερό Αγώνα της Λευτεριάς της Πατρίδας!!!
Πολεμιστή μου… δώσε μου το χέρι σου και πάρε από μένα για την Μάχη,
τον Δεκάλογο που ετοίμασα για σένα.

1 Θα σου εμπιστευθώ τα Στενά των Θερμοπυλών.
Βάστα τα γενναία αυτά που σου εμπιστεύτηκα και μην τα..προδώσεις!!!

2 Αγάπα τον Κίνδυνο. Αυτόν τράβηξα κι εγώ μαζί με χιλιάδες Συνέλληνες!!!

3 Να υπακούς μόνο στην καρδιά σου!!! Μόνο όποιος ακούει μέσα του το ρυθμό
της κυτταρικής του μνήμης είναι… πραγματικά…. Λεύτερος!!!

4 Να αγαπάς την Ευθύνη.Να λές.Εγώ μονάχος μου έχω Χρέος να σώσω την Ελλάδα.
Και τον κόσμο όλο μαζί!!! Αν δεν σωθεί…τότε…εγώ θα φταίω!!!

5 Να πορεύεσαι… πάντα… ανήσυχος. Το… κόκκινο πανί που θα πολεμάς θα είναι 
η ευκολία, το προσωπικό σου συμφέρον, η ευκολία και η ευχαρίστηση. Χρέος σου
είναι να βρίσκεσαι εκεί όπου θα σε καλεί η Πατρίδα και ο αδερφός σου!!!

6 Μην επηρεάζεσαι από το ρεύμα που έρχεται από το ελεγχόμενο σύστημά τους.
Να μάθεις εσύ να το προστάζεις!!!

7 Στο χέι του συντρόφου και συναγωνιστή σου, που σου απλώνεται,
να το σφίγγεις και να ζητάς πάντα αυτόν να τον.. προστατεύεις!!!

8 Ο Θεός σου… κινδυνεύει.Δεν είναι παντοδύναμος όπως σου δίδαξαν.
Δεν πρέπει να προσδοκάς απ” Αυτόν να σε σώσει.
Οι Θεοί σου και συ ,είσαστε ένα. Δεν μπορούν να σωθούν,
αν εμείς δεν τους σώσουμε με τον Αγώνα μας!!!

9 Αγάπα τον Συνέλληνά σου γιατί είσαι..εσύ.
Αγάπα τα ζώα και τα φυτά γιατί πάλι εσύ είσαι μέσα τους!!!
Αγάπα το σώμα σου.. Όταν οι άλλοι σε σκοτώνουν κάθε μέρα,
εσύ για αντίσταση θα γεννιέσαι … φρέσκος κάθε πρωί!!!
Επίκληση να κάνεις και το Φως ν” αποζητάς!!!!

10 Μην καταδεχτείς ποτέ να ρωτήσεις. »Άραγε θα νικήσουμε κάποτε»;
Σώπα παλληκάρι μου!!! Οι Πολεμιστές σε τούτα τα μέρη ποτέ δεν ρωτούν.
Μάχονται μέχρι … εσχάτων. Και μην ξεχνάς!!! Οι πολεμιστές ερωτεύονται
την Πατρίδα πρώτα κι ύστερα με ορμή όπως τους αρμόζει…. σμίγουν με….
Έρωτα τα σώματά τους στα Ιερά τούτα χώματα πριν χαθούν από την ζωή!!!!
Για να αφήσουν την Ιερά σπορά τους πάνω σε τούτη την γη. Την Ελλάνια!!!
Οι… αγέννητοι Έλληνες καρτερούν να τους… γεννήσεις!!!
Αυτήν είναι η… χειρότερη Εκδίκηση που θα πάρουν όσοι έβαλαν σκοπό να…
καταστρέψουν την αιωνόβια Φυλή μας!!!!

Πολεμιστή μου κοιττάζω τα μάτια σου τα φλογισμένα και γνωρίζω.
Είσαι έτοιμος να γίνεις ένας από εμάς!!!
Δος μου το χέρι σου και… φύγαμε!!!
Πολεμιστή μου είσαι… Άξιος στους … Αιώνες!!!
Καλή Λευτεριά!!!!
…………………………………………………………………………

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου