09 Δεκεμβρίου 2014

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ-ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ-ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ (ΔΩΔΩΝΗ 30/11/2898 απομαγνητοφώνηση ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ)


ΑΡΤΕΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΩΔΩΝΗ3ο ΜΕΡΟΣ ΔΩΔΩΝΗ 30/12/2014
ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ: «ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΤΟΝ ΣΩΡΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ…»

-ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Καλησπέρα Συμπολεμιστές. Είμαι ο Στέφανος Βασιλείου από τα Τρίκαλα. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που έπεσε στην αντίληψη μου τώρα τελευταία: «Τι απαντάμε σε αυτούς, στους μέχρι τώρα συναγωνιστές, που ζητούν τα ψηφίσματα πίσω, αμφισβητώντας την Ε4 και όλον αυτόν τον αγώνα που κάναμε;» Όπως είδα την ΖΩ ΡΑ από την Πάρο που έχει αναρτήσει σε ένα post, ότι έχει στείλει 400 ψηφίσματα και τα θέλει πίσω;
-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Εμείς, για να δώσουμε ψηφίσματα, πρέπει να πάρουμε! Ό,τι μας στέλνουν οι Συνέλληνες, για εμάς είναι!
Αν δείτε εδώ, το ψήφισμα είναι «προς τον Αρτέμη Σώρρα» και αν διαβάσετε εδώ, έχει παραλήπτη. Ο παραλήπτης είναι ο «Αρτέμης Σώρρας» και για λόγω ασφαλείας αποστέλλεται ταχυδρομικά: «Αρτέμης Σώρρας Οδός Κυπραίων 112 Ελευσίνα» και  έχουμε κι ένα φαξ και  ένα e-mail.
Άρα, το ψήφισμα είναι προς τον Αρτέμη τον Σώρρα, ούτε προς τον Λαμπράκη, ούτε προς τον Πέτρο, ούτε προς τον οποιοδήποτε άλλο. Και όσοι Συνέλληνες έχουν κάποια  ψηφίσματα, πρέπει να τα παραδώσουν πίσω! Αν έχετε πληροφορίες ότι κάποιος παρακρατάει ψηφίσματα, μου δίνετε το όνομα του αμέσως για να του κάνω μήνυση, που δεν έχω κάνει ούτε στους προδότες ακόμα, ας κάνω στον συνέλληνα, που δεν ξέρει τι θέλει!
Άρα, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΕΛΛΗΝΩΝ.
Κάποτε ήρθαν πολλοί άνθρωποι δίπλα μου ως δικοί μου, που τελικά όμως δεν ήταν! Για ποιο λόγο δεν είναι, αποφάσισαν αυτοί κι όχι εγώ! Αυτές οι αποφάσεις της προδοσίας δεν είναι δικές μου και δεν μπορώ να τις προβλέψω, δεν είμαι μελλοντολόγος, για να ξέρω ποιος θα με προδώσει. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΨΩ ΚΑΝ.
ΠΕΡΙ ΨΗΦΙΣΜΑΤΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ…
Υπάρχουν ψηφίσματα σε ανθρώπους που λέγονται «Λαμπρακικοί»Εγώ δεν ξέρω κανέναν Λαμπρακικό, ούτε Καλογεροπουλικό, ούτε καν Σωρρικό. Εγώ ξέρω μια Ελλάδα ολόκληρη που όλοι αγωνιζόμαστε, ο καθένας από το δικό του μετερίζι. Και το πιο μεγάλο το έχω εγώ, που θα φάω στο τέλος και το ξύλο και την φυλακή και τις σφαίρες. Όλα μαζεμένα μου τα έχουν!
Να ξέρουν λοιπόν οι Συνέλληνες, ότι απαγορεύεται να τα κρατούν.
Τα ψηφίσματα πρέπει να πάνε εκεί που εγώ έχω επιλέξει. Έχω επιλέξει να πάνε στην οδό Κυπραίων. Αν η έδρα του Ε4 είναι στην ίδια περιοχή, αλλά σε άλλο μέρος, αυτό είναι διαφορετικό!
Τα ψηφίσματα μαζεύονται για τον Αρτέμη Σώρρα, δεν τα μαζεύει ο Ε4. Ο Γιάννης ο Καλογερόπουλος είναι Πρόεδρος της Ε4. Εκεί, όπου  μαζεύονται τα Ψηφίσματα, είναι μια έδρα που μου έχει παραχωρήσει ο Καλογερόπουλος, γιατί το ταχυδρομείο είναι μια γωνία πιο κάτω από εκεί και έχω υπογράψει εξουσιοδότηση στον Γιάννη για να μπορεί να πηγαίνει και να τα παίρνει.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ “DEAL”… ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ…
Όπως  έχω υπογράψει «εξουσιοδότηση» σε πολλά άτομα, που αυτά θα υπογράψουν κάτι, όταν λείπω.
Ακόμα, υπάρχουν κάποιοι που διαχειρίζονται το προφίλ μου. Το έχω δώσει στους διαχειριστές. Έχω εμπιστευτεί τόσο κόσμο! Δηλαδή, σου έδωσα την εμπιστοσύνη μου, το σπίτι μου, το προφίλ μου…έχω άλλες δέκα σελίδες, έχω σελίδες στο εξωτερικό που δεν τις ξέρετε και τις διαχειρίζονται οι διαχειριστές…γιατί να με προδώσουν; Αφού εγώ τις έφτιαξα! Θέλεις κάτι δικό σου; Ωραία! Αν θέλεις, άφησε την διαχείριση και φύγε! Γιατί να θέλεις να με κλέψεις και να μου διαλύσεις την ομάδα;
Όλες αυτές τις ομάδες Ei-end Αρτέμης Σώρρας, εγώ τις άνοιξα. Τις ανοίξατε εσείς, αλλά εγώ σας έβαλα τον κόσμο μέσα.
Κάνε πλάκα αλλού, όχι στον δικό μας αγώνα. Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΠΟΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΩ.  Δεν είναι θέμα deal ( διαπραγμάτευσης-συμφωνίας ), γιατί αυτό ξέρω να το κάνω καλά. Δεν υπάρχει καλύτερος από εμένα σε αυτό, να στριμώξω όλες τις κοινωνίες, τα παγκόσμια παιδιά, έτσι όπως τα στριμώχνω τώρα. Αν θέλω να τα αποσυμπιέσω, εγώ ξέρω καλύτερα.
Κανείς, δεν ξέρει καλύτερα από εμένα από το πώς θα αποσυμπιέσει την κατάσταση ή να κάνει ένα deal. Εδώ δεν γίνεται! Εδώ είναι κατάθεση ψυχής Ελληνισμού και το φωνάζω από την πρώτη μέρα και δεν έχω αλλάξει καθόλου, ούτε ένα χιλιοστό. ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ, ΘΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΧΩ ΠΕΙ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.
Από την πρώτη μέρα ρωτούν: «Κύριε Σώρρα, θα κάνετε κόμμα;». «Όχι, δεν υπάρχει κόμμα, εγώ ούτε στην πρόταση δεν βάζω κόμμα. Ναι, αλλά υπάρχει Συνέλευση». Δηλαδή, είναι θέμα φορέα μωρέ; Αφού το ένα καταστατικό που φτιάχθηκε για την μια ΜΚΟ, θα πάει και στην Βουλή. Θέλει πρωτοδικείο και Άρειο Πάγο για να γίνεις φορέας. Να γίνει φορέας ποιος; Ο κανένας; Σήμερα, κοιτάξτε πόσοι είσαστε! ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΕΝΩΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΟΠΟΤΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
Τα ζώα δεν θα ξέρουν τίποτα. Θα κάνουμε μια απόβαση που δεν θα την περιμένουν. Γιατί να μαθαίνουν τι κάνουμε και πώς κινούμαστε εκεί μέσα; Θα το κάνουμε, όποτε γουστάρουμε εμείς. Έχουμε δικαίωμα να το κάνουμε! Τώρα παραδίδουμε μαθήματα, είπα!
Υπάρχει κανένας στην ελληνική ιστορία που να έχει τόσο κόσμο και να έχετε μαζευτεί κάτω από μια συγκεκριμένη -όχι Ιδέα- αλλά Πραγματικότητα, που να λέγεται Ελλάδα, με μια σημαία Ελληνική, χωρίς κόμμα, χωρίς δόγμα, χωρίς χρώμα. Τόσο πολύς κόσμος σε όλη  την Ελλάδα; Κοιτάξτε τώρα! Μια Κυριακή μαζευτήκαμε για έναν Όρκο και έχουμε μαζευτεί για πλάκα 400 άτομα. Βάλε τον Σύριζα να μιλήσει στην Αθήνα και δεν θα έχει 400. Ήρθε ο άλλος στην Σύρο να μιλήσει και είχε 40 άτομα. Εκείνο το «Ποτάμι» είναι ανύπαρκτο και μίλησε σε ένα καφενείο του Δημαρχείου. Αφού δεν λέει τίποτα, δεν το πειράζουν, γιατί δεν λέει τίποτα! Απλά υπάρχει!
-ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ: Και μέχρι και το όνομα «το ποτάμι» κλεμμένο είναι!
ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΦΟΡΕΑΣ….ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΦΟΡΕΑΣ!
-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Μου έκλεψαν την πρώτη ομάδα που έφτιαξα: «Το ποτάμι είσαστε εσείς». Άρα λοιπόν, είναι θέμα Φορέα τελικά; Ναι, είμαστε όλοι εμείς Φορέας. Αύριο το πρωί είμαστε «Φορέας», ενώ είμαστε ήδη….
Είναι σαν να έχεις μια κοπέλα, να ζεις μαζί της τρία χρόνια, να ζείτε στο ίδιο σπίτι τρία χρόνια, αλλά να μην την έχεις παντρευτεί. Δηλαδή, το στεφάνι θα σε κάνει να δεσμευτείς; Να σε ευλογήσει ο παπάς για να ζήσεις; Απλά, θα έρθει το κοινωνικό γεγονός με το γάμο.
Εμείς λοιπόν τώρα, μάθαμε να ζούμε μαζί. Μάθαμε να ζούμε σε αυτό τον πόλεμο. Δεν ξέρω, όταν τελειώσει τι θα κάνουμε! Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι δεν χρειαζόμαστε τον «φορέα» έτσι όπως τον εννοούν οι άλλοι! Οι άλλοι έχουν «φορείς» και δεν έχουν κόσμο, δεν έχουν ιδεολογία, δεν έχουν όπλα, δεν έχουν στήριγμα. Και να θυμάστε: Ακόμα δεν έχουμε πάει την επίθεση. Πλάκα γίνεται! Ακόμα είμαστε στην Αφύπνιση. Τώρα, αρχίζει να στέκεται λίγο! Κάποια στιγμή θα πρέπει να πάρει σάρκα και οστά και ξέρετε πότε θα πάρει; Όταν μαζευτείτε όλοι μαζί και στήσετε πυρήνες και όλη η Ελλάδα θα φουντώσει. Όταν θα πέσει η «Απόβαση», θα θυμηθείτε το χρηματιστήριο του 1992. Θα ανεβαίνει το χρηματιστήριο 100% την ώρα! Δηλαδή, τα ποσοστά των Συνελλήνων που θα ακολουθούν, θα ανεβαίνουν 100% την ώρα. Την επόμενη μέρα, θα δείτε άλλα κόλπα.
ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙΤΕ «ΝΑΙ, ΘΕΛΟΥΜΕ!» ΚΑΙ ΜΊΑ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΤΕ ΚΑΙ ΜΊΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ.
Αυτή είναι μια στρατηγική καθαρά δική μου, την οποία, δεν βρίσκω τον λόγο να βγάλω προς τα έξω… αφού εσείς είσαστε ο φορέας! Θα φτάσει η στιγμή που θα πείτε όλοι μαζί: «Ναι, θέλουμε!» και μία που θα υπογράψετε και μία που θα πέσει η Ελλάδα.
Είναι μια στρατηγική που δεν θα τους κάνω την χάρη να την πάρουν ποτέ. Θα κοιμούνται και θα ξυπνάνε με το τι θα κάνω την επόμενη μέρα. Αυτό κάνω τόσο καιρό. Ε, άσε τους εκεί να τηγανίζονται!Βλέπετε να κινδυνεύουμε από πουθενά; Από φορέα; Μην φύγουν τα δικαστήρια ή ο Άρειος Πάγος, ή να μην φύγουν 20 κιλά χαρτί διακήρυξης, ή για το καταστατικό λειτουργίας; Λέτε να μην ξέρουμε να λειτουργούμε;Ή έχω κάποια ιδιαίτερη κουλαμάρα να το γράψω; Δεν είναι έτσι! Εμείς θα το γράψουμε! ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ, ΑΥΤΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ! ΚΙ ΑΥΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΕ ΧΑΡΤΙ!.Πρώτα θα ξέρετε πώς λειτουργεί και μετά θα γραφεί σε χαρτί. Δεν το γράφεις πρώτα σε χαρτί και μετά το ακολουθείς! Δεν γίνεται! Πρώτα το κατανοείς και μετά κοιταζόμαστε και λέμε: «Έτοιμοι; Άντε πάμε να τελειώνουμε!».
Έτσι θα το κάνω, έτσι το σχεδιάζω, αλλά στο έχω πει από την πρώτη μέρα. Είσαι φορέας από την ώρα που υπάρχεις. Και μόνο που είσαι εδώ, είσαι Φορέας! Και φυσικά όχι του AIDS, αλλά της Αναβίωσης! Της Παλιγγενεσίας!.
ΠΕΡΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
-Γ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Άρα, μένουμε σε αυτό που είπαμε πριν. Επιτακτική ανάγκη για να μεγαλώσει ο Ε4 και η οργάνωση να προχωρήσει σε όλη την Ελλάδα. Είναι πάρα πολύ σοβαρό! Έρχονται σοβαρά πράγματα που πρέπει να τα διαχειριστούμε! Πρέπει να ξεκινήσουμε να οργανωνόμαστε. Μιας και έχουμε πάλι δίπλα μας τον κύριο Σώρρα, πάλι θα ήθελα να του κάνω μια ερώτηση, γιατί άκουσα ότι είπε κάτι στην Καβάλα, δημόσια. Τον ακούσατε όλοι να λέει για το Ηλεκτρονικό χρήμα. Θέλουμε μια μικρή αναφορά, γιατί μας έχουν ρωτήσει πολλοί Συνέλληνες.
-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Ο Γιάννης άνοιξε ένα μεγάλο κεφάλαιο… γιατί βρε δεν με πήρες τηλέφωνο να με ρωτήσεις και με ρωτάς δημόσια; Δεν ξέρει μάλλον το νούμερο μου… εγώ είπα κάτι. Κάποιοι το καταλαβαίνουν, κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν και περιμένουν να καταλάβουν.
Αυτό που είπα είναι πολύ σοβαρό. Είναι σοβαρό, γιατί όποιος ξέρει πώς βαδίζει η οικονομία μας, είναι ακριβώς αυτό! Προτάσεις που έχω κάνει στον ΟΗΕ για πολλές χώρες, ο τρόπος που δανειοδοτούμε χώρες με ξεχωριστά νομίσματα που δεν είναι στο δολλάριο ή στο ευρώ, είναι ότι τους δίνω τα ομόλογα ΑΑΑ ή δικά μου περιουσιακά στοιχεία που είναι πάλι ΑΑΑ, ή ομόλογα χρυσού κι αυτά κόβουν χρήματα. Κόβεις με αυτό τον τρόπο χρήματα γιατί έτσι είναι η οικονομία μας κι όχι γιατί ήρθε του Σώρρα! Δηλαδή, ένα αφρικάνικο κράτος έχει δανειστεί αμερικάνικα ομόλογα για να κόψει χρήμα. Για να κόψει βέβαια χρήμα, θα πρέπει να πει τι θα κάνει τα χρήματα. Δηλαδή, κόβει χρήμα, όταν θέλει ανάπτυξη, αεροδρόμια, λιμάνια, σχολεία και δρόμους και βρίσκει και πώς θα τα ξαναπάρει πίσω. Ο τρόπος χρηματοδότησης είναι αυτός.
ΒΙΤ-COIN : ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΩΝ ΡΟΘΤΣΑΙΛΝΤ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
Όμως, επειδή μας πιέζουν τα «μεγάλα παιδιά» και επειδή θέλω να τα κοπανίσω πάρα πολύ άσχημα, ….ξέρετε ποιο είναι το bitcoin; Το bitcoin είναι ένα παγκόσμιο νόμισμα των Ρόθτσαϊλντ. Η έδρα τους είναι στα (….) island. Διοικούν όλο το νησί! Τι έχουν βάλει μέσα κι έχουν βγάλει ηλεκτρονικό χρήμα; Το κάθε νόμισμα είναι γύρω στα 450 ευρώ αξίας σήμερα, το οποίο υπάρχει και σε χρυσό.  Δεν το πουλάνε όμως είναι ηλεκτρονικό.
Ουσιαστικά, είναι ήδη στην παγκόσμια αγορά ένα νόμισμα που τρέχει και στο χρηματιστήριο, αν το θέλετε!ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΒΑΛΕ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ, ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ! Με τον ίδιο τρόπο, μπορώ να κόψω ένα νόμισμα και να το βάλω στην Παγκόσμια αγορά. Εγώ όμως δεν ενδιαφέρομαι για την παγκόσμια αγορά, γιατί δεν μου ανήκει ακόμα κι έτσι μπορώ να το σαμποτάρω.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΦΟΡΙΑ…
Ο τρόπος για να κοπεί αυτό το νόμισμα είναι πολύ συγκεκριμένος. Ανοίγεις  ένα μεγάλο trust, ή  ένα μεγάλο marshal ή  μια εταιρεία εξωτερικού, για να μην έχεις εφορία στην Ελλάδα. Ένα μεγάλο πρόβλημα που έχουμε στην Ελλάδα είναι η εφορία, γιατί αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να «καθίσουμε» το νόμισμα στην Ελλάδα. Για να «καθίσουμε» ένα τέτοιο νόμισμα, ενώ έχουμε να τροποποιήσουμε όλους τους νόμους και τους παγκόσμιους και τους εθνικούς, σύμφωνα με αυτό το ηλεκτρονικό νόμισμα, αυτό που δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε στην Ελληνική αγορά είναι η εφορία.
Δηλαδή, για να λειτουργήσει αυτό το νόμισμα, στην αρχή πρέπει να το χαρίσω. Δεν έχεις πρόβλημα να το χαρίσεις, γιατί θα πάρεις τα χρήματα από το άλλο που θα πουλήσεις! Έτσι λοιπόν, μπορούμε να βάλουμε σε ένα trust περιουσιακά στοιχεία. Το trust αποτελείται από ορκωτούς λογιστές, δικηγόρους που κάνουν το leader opinion και μπορούν να κάνουν όλη αυτή την τεχνοκρατική διαδικασία και κατόπιν, όχι να κόψουμε νόμισμα, αλλά «Μετοχομερίδιο» αξίας 10000 ευρώ ή 1000 ευρώ ή 500 ευρώ.
Αν αύριο χαρίσουμε σε 5 εκατομμύρια ανθρώπους εγγυημένη αξία, η οποία έχει περάσει και τους εθνικούς και διεθνείς νόμους, έχουμε ένα πρόβλημα ότι το 45% θα πρέπει να το πληρώσετε. Άρα, αν του κάνεις δωρεά του πολίτη, πληρώνει τα 45% ως φόρο δωρεάς! Εάν σας το πουλήσω, ακόμα κι αν δεν μου τα δώσετε τα χρήματα, εγώ θα φορολογηθώ από 15%-25% σαν trust και σαν χρηματιστηριακή εταιρεία, άρα δεν με βολεύει ούτε η μία εκδοχή, ούτε η άλλη.
ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΟΡΟ ΔΩΡΕΑΣ 45% ΚΑΙ ΦΟΡΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 15%-25%
Υπάρχουν κάτι σχέδια που τα δουλεύουμε μέσω χρηματιστηρίου και αυτό έχει φοβίσει και την χρημαστηριακή κοινωνία και το κουβεντιάζουμε με αρκετές χρηματιστηριακές εταιρείες. Κοιτάμε το θέμα από πολύ κοντά το πώς θα το κάνουμε.
Αυτό που θέλω εγώ είναι να τους δώσω μια καλή μαχαιριά, γιατί μπορούμε να δώσουμε αρκετά χρήματα σε κάθε συνέλληνα, ο οποίος μπορεί να κάνει ηλεκτρονικές αγορές μέσω του συγκεκριμένου νομίσματος. Εγώ το λέω «νόμισμα», αλλά απαγορεύεται να είναι νόμισμα. Στην παγκόσμια ιστορία, αν το αφήσω πιο πάνω από την Ελλάδα, ναι, το κάνω νόμισμα αύριο το πρωί και το ονομάζω… «Αρτεμίσιο», στην παγκόσμια αγορά αν το αγοράσουν κι αν το πουλήσω. Αλλά για να «καθίσει» στην δική μας αγορά, στην ελληνική πλατφόρμα, υπάρχουν φόροι. Κοιτάμε με πολλούς μηχανισμούς πώς να αποφύγουμε τον φόρο δωρεάς και τον φόρο στην εταιρεία. Υπάρχουν κάποια σχήματα και τα κουβεντιάζω με μερικούς ανθρώπους. ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΣΩ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ με μια marshal island  ή με μια long island, δεν έχει σημασία… έχω τους ορκωτούς, τους δικηγόρους και τους δικαστικούς για να βγάλω όλα τα opinion κι όλες τις διαπραγματεύσεις. Έχω όλα αυτά τα εργαλεία και δεν μου λείπουν.
Αυτό που δεν μπορώ να κάνω είναι να «καθίσω» αυτό το νόμισμα στην αγορά, γιατί αν «καθόταν» σε 5 εκατομμύρια ελληνικά ΑΦΜ, θα πάγωνε όλη η αγορά, θα πηγαίναμε σε μια συγκεκριμένη και εμπράγματη αξία, πιστοποιημένη με αποτέλεσμα να πάμε σε δικές σας αφορολόγητες συναλλαγές.Αυτό είναι ένα θέμα για το κράτος. Αν σε φορολογήσει, μετά έχεις πρόβλημα με το ΦΠΑ, άρα θα πρέπει να συναλλαχτείς με άλλα προϊόντα που θα κλείνεις μόνο σου τις συμφωνίες. Μπορεί να πας δηλαδή, να πεις σε κάποιον «πάρε 3000 ευρώ και 5000 Αρτεμίσιο. Τα δέχεσαι;» Αν δεν τα δέχεται, πηγαίνεις στον άλλον.
«ΚΟΙΤΑΞΤΕ… ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ!»
Άρα λοιπόν θα κυκλοφορήσει σε ένα μαζικό κομμάτι της αγοράς σε 5 εκατομμύρια ΑΦΜ. Αυτό θα είναι ένα μεγάλο χτύπημα στους επικυρίαρχους: «Κοιτάξτε, είμαστε και εμείς εδώ! Όπως το κάνετε εσείς, έτσι το κάνουμε κι εμείς»! Ενδεχομένως, εσείς να μην έχετε και πολύ καλά στοιχεία για να στηρίξετε το bitcoin, ενώ εμείς θα έχουμε και εμφανή την σελίδα ενημερώσεων αγοράς κτλ. Δεν κάνεις κάτι παράνομο. Ενημερώνεις την κεφαλαιοαγορά: «έχω βάλει αυτό, ελέγξτε με, εδώ είναι οι αποφάσεις μου και οι αποδείξεις μου, οι ορκωτοί μου, οι δικηγόροι μου κτλ»Κοιτάμε λοιπόν πώς θα ξεφύγουμε από το 45% φόρο της δωρεάς και το 15%-25% φόρο της εταιρείαςΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΙΤΟΥΝ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ Μας ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ!
-ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΗ: Εγώ έχω δει το bitcoin εδώ και τέσσερα χρόνια στην ιστοσελίδα. Συναλλάσσονται με αυτό;
ΖΗΤΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ…
-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Βέβαια! Κάνουν κι οικονομίες. Είναι παγκόσμιο και χρηματιστηριακό. Είναι καθαρά ηλεκτρονικό. Βάζεις για παράδειγμα 5 εκατομμύρια και παίρνεις το νόμισμα κανονικό, σαν τράπεζα… πιστώνεται ηλεκτρονικά ο λογαριασμόςΟυσιαστικά, όλα σου τα λεφτά είναι πίστωση. Κι όταν σου δίνει η τράπεζα 5-10 χιλιάδες, ή την κάρτα χρησιμοποιείς ή τα μετρητά. Πάλι τα δίνεις! Ουσιαστικά, τα πιο πολλά σου τα λεφτά μέσα είναι. Δηλαδή, αν έχεις 5 εκατομμύρια, δεν έχεις όλα τα χρήματα πάνω σου, έχεις όσα χρειάζεσαι την ημέρα. Το Bitcoin είναι παγκόσμιο νόμισμα, είναι των Ροθτσάιλντ και βολεύονται με αυτό λαθρέμποροι, πρεζέμποροι, πολιτικόπαιδα, κερατόπαιδα, εκκλησιαστικόπαιδα κι έχουν bitcoin! Ποιος θα τους μιλήσει; Εκεί δεν έχει «πόθεν έσχες»! Ούτε σε εμάς θα έχει! Εμείς δεν ξέρουμε τίποτα! Εμείς λεφτά βρήκαμε και τα πήραμε! 
ΘΑ ΠΑΜΕ ΕΠΙ ΙΣΟΙΣ ΟΡΟΙΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ! Αυτά, όσον αφορά αυτό το θέμα και κοιτάμε πώς μπορούμε να το κάνουμε και αν το καταφέρουμε τελικά, θα είναι ένα πολύ μεγάλο χτύπημα.
Δημόσια ζητώ την βοήθεια οικονομολόγων και νομικών να στηρίξουν την προσπάθεια. Αν αύριο το πρωί ετοιμάσουμε μια τέτοια πλατφόρμα, μέσα στην ελληνική αγορά, θα χρειάζεται τουλάχιστον 300 άτομα για να εξυπηρετεί τις συναλλαγές. Οι συναλλαγές θα έχουν ένα κόστος γύρω το 1% σε κάθε συναλλαγή σου που εξυπηρετεί  το facility (διευκόλυνση) της ηλεκτρονικής διαπραγμάτευσης. Άρα, θέλει πλατφόρμες για να πιστώνεται και οι λογαριασμοί να είναι αλληλόχρεοι, δηλαδή εσύ να δίνεις, να παίρνει ο άλλος, να βγει από την δική σου αποθήκη και να μπει στου άλλου.
Ουσιαστκά θα υπάρχει ένα e-banking που θα τρέχει με μια πολύ σοβαρή πλατφόρμα και φυσικά, στην αγορά θα το βάλουν οι ασφαλιστές, οι χρηματιστές, όλοι αυτοί που συνεργάζονται με τον κόσμο. Αυτοί θα κάνουν το plan-b. Τους δίνεις ένα καλό ποσοστό κι αρχίζουν και πωλούν χρήμα. Αλλά,αυτό δεν είναι ακόμα έτοιμο για να «καθίσει» σε αυτή την πλατφόρμα και για να τσακωθώ και με την παγκόσμια αγορά, γιατί σίγουρα θα μπούμε σε τεράστιες αντιπαλότητες. Δεν έχω λίγες, οι αντιπαλότητες είναι πάρα πολλές και για αυτό πρέπει να το ζυγίσουμε και ΑΝ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ «ΚΑΘΙΣΕΙ» ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ. Γιατί με αυτό οι Έλληνες θα μπορούν να συνδιαλλαγούν παντού, όπως κάνει και το bitcoin. Δεν κάνει κάτι παραπάνω το bitcoin. Αυτοί έβαλαν μια εφημερίδα μέσα κι έκοψαν bitcoin.
Εγώ θα βάλω αξιόγραφο σοβαρό και χρεόγραφο δικό τους και θα κόψω το «Αρτεμίσιο». Κινούμαι με τους ίδιους νόμους και δεν είμαι παράνομος! Αυτά!
-ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ: Γνωρίζω ότι το ηλεκτρονικό χρήμα γίνεται για να παρακαμφθούν οι κεντρικές τράπεζες. Ισχύει αυτό;
ΑΝ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ 20% ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ… ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΘΑ ΣΕ ΔΕΧΤΟΥΝ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΟΥΝ!
-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Έτσι είναι! Να συμπληρώσω: Αν μπει στην αγορά, όπως θέλουμε να μπούμε χωρίς φορολογία και χωρίς να πιέζεται ο Έλληνας, σε δύο-τρεις μήνες, αν τρέξει γρήγορα σε 5 εκατομμύρια ΑΦΜ, ΑΦΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΖΩ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΑΡΧΙΚΑ, θα αρχίσετε να συνδιαλλέγεστε μεταξύ σας. Αν μπει και ξεπεράσει το 20% -30% της κίνησης, αυτόματα θα σε βάλουν στο σύστημα τους, γιατί θα διαλυθούν αλλιώς. Δηλαδή, θέλοντας και μη, θα καθιερωθείς χωρίς να το καταλάβεις! Οπότε, θα πεις: «Είμαστε και εμείς εδώ! Καθίστε να συζητήσουμε!». Άρα, έχεις μια δεύτερη… στην αγορά, νόμιμη με πραγματικές αξίες.
Τι αξίες έχουν οι τράπεζες σήμερα; Παίρνει το ακίνητο σου, σου λέει ότι η αντικειμενική αξία είναι 3-5 φορές πάνω από την αξία και χρηματοδοτεί πάνω σε αυτό. Άρα, έχεις συγκεκριμένο real estate και χρηματιστηριακό προϊόν σε φούσκες! Παίρνει μια εταιρεία που  φτιάχνει τσίγκο, έχει κάτι παλιομηχανήματα που δουλεύει και έχει μια πέτρα που την σπάει και βγάζει ασβέστη… και το βγάζει χρηματιστηριακό προϊόν! Ουσιαστικά αυτό δεν έχουν μέσα τα χρηματιστήρια; Άρα, εγώ τι έχω; ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΞΙΑ, ΕΧΩ ΧΡΥΣΟ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!  Άρα, άνετα θα με δεχτεί το χρηματιστήριο.
Αν αύριο μπορέσουμε να βρούμε την πλατφόρμα και βοηθήσουν οι Συνέλληνεςγιατί θα το χαρίσουμε στην αρχή για να λειτουργήσει όλος αυτός ο μηχανισμός ακόμα και για τις συναλλαγές, εγώ νομίζω ότι θα γίνει τζίρος πάνω από 20 φορές σε δύο μήνες. Αυτό σημαίνει ότι θα εγκαθιδρυθεί μέσα στο σύστημα. Θέλει – δεν θέλει η τράπεζα, θα σε βάλει στο σύστημα της, γιατί αλλιώς θα πεθάνει!
-Γ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτό συνδεσέ το με τους Δήμους, μήπως καταλάβουμε….
-ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ: Αυτό το έχουμε σκεφτεί και θέλουμε να το ρωτήσουμε. Είναι εδώ κι άλλοι συνέλληνες που το έχουμε σκεφτεί. Ο Αρτέμης όμως το είπε, δηλαδή θα το βοηθήσει αυτό για να λειτουργήσει. Αυτό το χρήμα θα συμπαρασύρει τα πάντα. Υπάρχουν σήμερα εταιρείες που πωλούν προϊόντα με Ηλεκτρονικό χρήμα. Φυσικά, δεν κόβουμε ασύδοτα, γιατί υπάρχει η βάση των αξιών από πίσω. Άρα, εδώ διαμορφώνεται μια πραγματική οικονομία. Φυσικά, το πρόβλημα των συνελλήνων είναι αυτό που είπε κι ο Αρτέμης πριν, αλλά είπε ότι αυτό θα το ενισχύσει. Αν ενισχυθεί αυτό, τότε τελειώνουμε… δεν ξέρω, βέβαια αν αυτό συνδεθεί και με τα 600 δις…
-Γ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Απολύτως καμία σχέση…
-ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ: Σχετικά με τους δημάρχους, δεν θα θέλουν να περάσουν αυτό το ηλεκτρονικό χρήμα μέσα από τις δικές τους υπηρεσίες προς τον κόσμο;
-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Στην αρχή, δεν μπορούμε να μπούμε σε αυτούς, γιατί δεν θα θέλουν. Την ώρα που θα «καθίσει» στην αγορά, γιατί υπάρχει ο κόσμος που θα κάνει την συναλλαγή, θα το δεχτούν.Φαντάσου αύριο, να σας χαρίσει αυτή η εταιρεία 10000 αξία
-ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ: Μιλάω για την πρώτη παραχώρηση…
ΑΥΤΟ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ…
-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Όχι, μην μπερδεύεσαι! Έχει πολύ δουλειά… την ώρα που βγαίνεις στον κόσμο και χαρίζεις σε 5 εκατομμύρια ΑΦΜ από 10000 ευρώ, είναι 50 δις. Σωστά; Δεν το δανείζεις, το χαρίζεις! Άρα, όλοι θα έρθουν να πάρουν γιατί είναι χαρισμένο!
Αυτός που το παίρνει, υπογράφει ένα συμβόλαιο που εκεί, είναι θέμα ελληνισμού για να μην υπάρχει θέμα «φεύγω ή κάνω ή ράνω…».
Στην οικογένεια όμως εσύ δεν είσαι μόνος, έχεις άλλους 5, άρα είναι 60000. Υπογράφεις ένα συμβόλαιο ότι για να πάρεις άλλα 10000, θα φέρεις άλλους πέντε για να τους χαρίσουμε 10000.
Ο δανεισμός τελείωσε! Μέχρι τα 200δις αντέχει η αγορά! ΑΝ ΡΙΞΟΥΜΕ 200ΔΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΙ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΙ!
Γιατί έχεις αξία! Θα σε ελέγχουν από όλες τις πάντες και θα βλέπουν ότι πραγματικά έχουν αξία. Το ότι κινήθηκε μέσα στην αγορά το χρήμα είναι θέμα Συνελλήνων.
Αν πηγαίνεις να αγοράσεις έπιπλα και σου λέει ο άλλος ότι κάνουν 4000 ευρώ με ΦΠΑ κτλ. Θα του πεις:«θέλεις 1500 και τα υπόλοιπα σε «Αρτεμίσιο»»;  «Ναι, θα σου πει», γιατί αυτοί θα μπορούν να αγοράσουν την ξυλεία τους πάλι με «Αρτεμίσιο».
Αυτή η κυκλοφορία θα γίνει θέλοντας και μη. Αν, αύριο 5.000.000 Έλληνες έχουν «Αρτεμίσιο», θα γίνει κόλαση, γιατί θα κοιτάξουμε να το προωθήσουμε, γιατί έχουμε.
ΣΕ ΣΕΝΑ ΤΟ ΧΑΡΙΖΩ… ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟ ΠΟΥΛΑΩ…
Αν δεν θέλουν εδώ, θα πάμε πιο πέρα και θα βγει και πιο έξω. Αυτό θα έχει επίπτωση στην Βουλγαρία, στην Αλβανία, στην Ιταλία.  Τρέχει και μετά αυτό δεν σταματάει, γιατί κάνεις συναλλαγή. Μας ενδιαφέρει αν είσαι συνδιαλλάξιμος!  Η εφορία πού να σε πιάσει; Στον αέρα;
Αλλά στο χάρισα! Αυτό μπορώ να το κάνω και πέντε φορές, για να δούμε πώς θα πάει. Άμα δούμε ότι όλοι παίρνουν, τότε θα το κόψουμε λίγο, για να μην πέσει πολύ. Αυτόματα αυτό θα μπει στο χρηματιστήριο.  Δεν γίνεται! Ό,τι κυκλοφορεί στην αγορά, πρέπει να μπει στο χρηματιστήριο. Αυτό τους πονάει πάρα πολύ στην καρδιά!
Άρα, θα κάνουμε «έμφραγμα» στην κεφαλαιοαγορά… εγώ αυτά που θα σας χαρίσω, θα τα πάρω διπλάσια από εκείνα που θα πουλήσω στους άλλους, γιατί αυτό θα ανεβαίνει χρηματιστηριακά.
Δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις! Στο χαρίζω και κινείται, γιατί την ώρα που κινείται στην αγορά, είσαι κυρίαρχος, αλλά μετά, δεν στο χαρίζω. Στο πουλάω. Εσένα το χάρισα, στους άλλους που θα έρθουν το πουλάω και θα το πουλήσω συν 10 και συν 10 και μετά, θα βγάλω τα λεφτά του χαρίσματος από την πώληση του αέρα.
-Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Να πω όμως κάτι εγώ… αυτά είναι σχέδιαΕδώ έχουμε τα άλλα όπλα που πολεμάμε. Είναι καλό να ακούσουμε αλλά μην απασχολούμε το μυαλό μας. ΌΤΑΝ ΛΥΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ… Μέχρι τότε λίγο υπομονή. Έχουμε τόσα πολλά όπλα…
-Γ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Και μπορεί να παίξουν καθοριστικό ρόλο και κάποιοι Δήμοι σε αυτό, γι” αυτό λέω ότι αυτό μπορεί να συνάδει αύριο το πρωί με τους δήμους που θα αποπληρωθεί η πρώτη χρηματοδότηση. Γι” αυτό πρέπει να τελειώσουμε με το άνοιγμα της Ε4. Δεν είναι θέμα που μπορούμε να αφήσουμε 2-3 μήνες για να το δούμε….
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ.Δεν μπορούν μόνο 2000 άνθρωποι να τα κάνουν αυτά.
Απομαγνητοφώνηση Έλενα Αλεξίου
ΟΜΑΔΑ Μνημοσυνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου