14 Δεκεμβρίου 2014

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ (ΔΩΔΩΝΗ 30/11/2898 απομαγνητοφώνηση ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ)


ΑΡΤΕΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΩΔΩΝΗ4ο ΜΕΡΟΣ
ΠΕΡΙ ΤΧΣ…

-Γ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Ένα ακόμα θέμα που θέλω να θίξω τώρα που είμαστε όλοι μαζί, είναι το εξής: Όταν ανακοινώθηκε ότι κατατέθηκαν τα 600δις δολλάρια για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία, έπεσε όλη αυτή η λάσπη, μπήκε και το FBI  και η CIA στο παιχνίδι, αλλά όλως περιέργως, την στιγμή που ο Αρτέμης επιλέγει να βγάλει δημόσια τα εξώδικα με τους κωδικούς των 100δις του ΤΧΣ, δεν έχει κανείς απολύτως μιλήσει από όλους αυτούς τους αγαπητικούς για αυτά τα συγκεκριμένα στοιχεία, για τους κωδικούς και το ομόλογο στο ΤΧΣ. Πες μας λίγο, Αρτέμη, δύο κουβέντες, γιατί επέλεξες την δημοσιότητα του συγκεκριμένου ομολόγου. Θεωρώ ότι είναι μια στρατηγική κίνηση κι όχι τυχαία.
-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Όλα έχουν σημασία. Ακόμα και σε ποιο σημείο θα χτυπήσεις. Η ώρα που χτυπήθηκε το TXΣ δεν ήταν τυχαία! Ήταν πολύ κομβική στιγμή.
Πούλησαν μετοχές με 37% έκπτωση με 1 ευρώ την μετοχή. Δηλαδή, τα 305 δις που χρωστούν οι τράπεζες, τα έκαναν 50 δις. Το χαρτί είναι εφημερίδα μέσα. Είδαμε την Εθνική Τράπεζα να πουλάει την «Παγγαία». Έδωσε δάνειο στον Εβραίο για να αγοράσει την Παγγαία. Τι λέτε ρε παιδιά; Τι κάνετε εδώ; Και τελικά, μετά από ένα μήνα αγόρασε κι ένα ουρανοξύστη στην Κωνσταντινούπολη που είναι σαν αυγό, για να κάνει bussiness.
Το Μάιο καταθέτουμε 1δις 200 εκατομμύρια για την ανακεφαλοποίηση της Εθνικής, αλλά η Εθνική δεν τα παίρνει. Τα βρήκε αμέσως τα λεφτά. Και με 1δις 200 κάνει επενδύσεις και δίνει 450 εκατομμύρια στον Εβραίο να αγοράσει την Παγγαία κι άλλα 300 εκατομμύρια για τον ουρανοξύστη 700 εκατομμύρια σύνολο! ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΚΕΦΑΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΠΑΤΑΛΑΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΌΠΟ;
Δηλαδή, δεν σας δουλεύει; Δεν το βλέπετε αυτό; Τα 100 δις που έδωσα, είναι από το ίδιο συμβόλαιο και δεν έχουν διαφορά. Δεν μπορούσε τότε να απαντήσει ο Υπουργός Οικονομικών;  Ή αυτός έφυγε και έγινε τραπεζίτης και παραιτούνται 35 Αρεοπαγίτες; ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ…
Έδωσα το ίδιο συμβόλαιο 100 δις στο ΤΧΣ. Δεν έχει διαφορά, έχει το ίδιο UCC. Από εκεί και πέρα, όλο κάτι δεν τους αρέσει. Και σιδερωμένα να πας τα λεφτά, κάτι δεν θα τους αρέσει! Θα σας πουν: «σιδέρωσε τα πάλι..δεν είναι καλά!». Σας είπα: ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΟΥΣΙΑΣ!
Όταν λοιπόν πήγαν τα 100 δις στο ΤΧΣ, γιατί τους κατέθεσα το ίδιο το ομόλογο και με το ίδιο confirmation, δεν θα μπορούσε να μου πει: «Δεν είναι καλό, φύγε από εδώ…», παρά αλλάζουν όλοι οι εισαγγελείς, δεν απαντάει κανείς κι αλλάζει ο τραπεζίτης;
ΤΟ «ΛΑΘΟΣ» … ΜΗΔΕΝΙΚΟ…
-ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΗ: Βγήκαν όμως κάποιοι πρώην δικοί μας να πουν για το 0 το παραπάνω…
-Γ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Για το μηδενικό…σωστά είναι ένα μηδενικό παραπάνω. ΕΙΝΑΙ Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΙΣΤΗ ΚΙ ΟΧΙ Η ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ. Τα ομόλογα που αναφέρονται σε 11 εξώδικα, το ένα ξεκινάει το UCC που είναι με χρονολογία έκδοσης το 2012 και πέντε χρόνια για να λήξουν, πάει 2017. Ο Λαμπράκης κάποτε είπε μια κουταμάρα κι ο Αρτέμης επίτηδες το άφησε για να βλέπουν όλοι και να λένε αυτό που είπε ο Λαμπράκης ότι λήγουν τον Αύγουστο του 2014.
Αφού η σειρά έκδοσης των ομολόγων είναι το 2012, πώς η πενταετία κλείνει το 2014; Αυτό είναι εμφανές στο εξώδικο του ΤΧΣ. Υπάρχει κι ένας δεύτερος κωδικός δίπλα που δεν λέει 2004, αλλά 20004 και εκεί έτρεξαν πονηρά τα πρακτόρια για να πουν ότι είναι λάθος το μηδενικό, γιατί δεν έκαναν ούτε τον απαραίτητο συνδυασμό, τι λέει το εξώδικο που είναι δημόσια. Λέει «20004» και έτσι έπρεπε να γραφτεί. Αλλά και εσείς που το έχετε ακούσει, δεν κάθεστε να διαβάσετε τι λέει το εξώδικο.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ; ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΝ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ…
-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Το θέμα είναι άλλο: Γιατί θα πρέπει να μιλάτε εσείς και δεν μιλάνε οι αρμόδιοι; Γιατί εγώ πρέπει να απαντάω στον κάθε κερατά; Κι άμα βλέπω τον αντίνοο, γιατί να μην τον αφήνω; Άσε να σου πάρει το μυαλό! Γιατί; Τι σου είπε; Εσύ τι έκανες; Δεν σκέφτεσαι λίγο παραπάνω; Τι είναι αυτός που το είπε; Ανώνυμος! Θεσμός δεν υπάρχει; FBI δεν υπάρχει; Καλά, αυτό δεν υπάρχει, γιατί είναι μέσα στην Αμερική και δεν μπορεί να βγει έξω… αλλά ο καθένας λέει την ιστορία του! Στην Καβάλα, με φιλοξένησαν σε ένα σπίτι, όπου απέξω έγραφε «FBI» κι ήταν η ασφάλεια του σπιτιού.
Λοιπόν αγαπητοί μου Συνέλληνες, υπάρχουν οι Αρχές για να μιλήσουν, για να σοβαρευόμαστε τώρα και δεν μπορεί ο καθένας να λέει ό,τι θέλει.
Άλλωστε τα πράγματα έγιναν νόμιμα και ενημερώσαμε και τον Άρειο Πάγο, τους πάντες….αυτά που έχεις τους δίνεις! Δεν δίνεις κάτι άλλο! Έχουν ενημερωθεί όλες οι κεφαλαιαγορές.
Ξέρετε τι σημαίνει «Κεφαλαιοαγορά»; Οι δικοί μου άνθρωποι, ακόμα κι ο τραπεζίτης ο οποίος είναι Διευθυντής του Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στο Τορόντο, πέρασε από την Κεφαλαιαγορά, 8 ώρες ανάκριση και τον ρωτούσαν και για κείνα που δεν έχει καταθέσει στον λογαριασμό, δηλαδή, για άλλα μου εργαλεία που δεν τα έχω καταθέσει. Ανάκριση πέρασαν όλοι! Βλέπετε να κουνήθηκε τίποτα; Υπάρχουν άνθρωποι που πάλεψαν.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΘΟΣ… ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑ… ΒΓΗΚΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ!
Υπάρχουν άνθρωποι που βγήκαν μπροστά για να μιλάνε και τους λέγαμε τι να λένε και μέχρι πού να λένε…κάποια στιγμή λοιπόν, ο καθένας έλεγε ό,τι ήθελε! Γιατί να σε κόψω; Αφού η πορεία σου είναι διαγεγραμμένη; Πού αλλού θα πας; Εκεί θα πας! Μαϊντανός θα γίνεις, θα λες ό,τι θέλεις, θα τα μπλέξεις όλα, θα λες αδέρφια τον Αβραάμ και τον Νώε, τον Νώε και τον Δευκαλίωνα… δηλαδή, τα έκανε τόσο σαλάτα, που δεν ήξερε τι έλεγε και παρανόησε. Κάποια στιγμή βγήκε τριάντα εκπομπές και με έβριζε. Εγώ στεναχωρήθηκα γιατί δεν συνέχισε. Γιατί θα μου έδινε πιο μεγάλη αξία και θα γινόταν πιο πολύ ξεφτίλα! Τώρα που σταμάτησε, κράτησε και λίγο τον…γιακά του! Αλλά, ας κάνουν κάτι οι αντίνοοι να ξεκινήσει πάλι ο Λαμπράκης, γιατί έχω μείνει λίγο πίσω στην λάσπη και μου κάνει καλό…Άλλωστε εμάς, η λάσπη μας γέννησε. Βέβαια! Έκανε τριάντα εκπομπές για να αποδομήσει εμένα! Εμένα αποδομείς; Εσύ είσαι παιδί δικό μου, πώς θα το κάνεις; Εν πάσει περιπτώσει, υπάρχουν πολλά πράγματα που μας βολεύουν, αλλιώς θα τα κάναμε διαφορετικά. Τελικά, δεν έχει γίνει κάποιο λάθος! Για κοιτάτε τι έχει πει… σε λίγο θα χρειαστεί χάπια, γιατί δεν θα ξέρει ούτε αυτός ποιος είναι!
Σήμερα που μιλάμε, αν έρθει να κάνει μια εκδήλωση στην Ελλάδα, που θα είναι μαζεμένα ξαδέρφια και διάφορους, θα σκάσουμε κι εμείς εκεί και θα του κάνουμε 300 ερωτήσεις…και με πολλά κεσεδάκια με κόπρανα…όχι αυτά που έφαγε ο Γεωργιάδης. Γιατί, ναι, τους κορόιδεψες! Έβγαινες στα κανάλια και έλεγες βλακείες! Σε βάλαμε στα κανάλια, σε χειροκροτήσαμε, τώρα λοιπόν περιμένουμε πού θα κάνει εκδήλωση! Αν θα κάνει, οι «δικοί μου» θα πάνε εκεί! «Έλα να μας πεις ρε φίλε…γιατί προσβάλλεις αυτό κι αυτό; Γιατί τόσα χρόνια έλεγες αυτό και γιατί είπες εκείνο;» Τι θα κάνει λοιπόν; Έλα να κάνεις εκδήλωση!  Πού θα την κάνεις; Κρυφά, μέσα στα υπόγεια; Εκεί θα είσαι μόνος σου! Γιατί, ΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙΣ, ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ: Ακόμα και εγώ δηλαδή! «Έλα εδώ βρε γιατρέ….εσύ που έλεγες ….μην κοιτάς που ο κοντός το ήξερε και δεν μίλαγε!».
Δεν μιλούσα, βγήκε μόνο του! Και ας πούμε για τον αριθμό άδειας σου…δηλαδή, ΠΟΙΟΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ; Και τι σημαίνει αυτό; Χρήματα! Όλοι οι μαύροι για να πάρουν την συνταγή αφήνουν 100 και 200 δολλάρια. Πρέπει και να έχει έναν άνθρωπο δικό του για να μαζεύει τα λεφτά, γιατί δεν μπορεί να τα ακουμπήσει αυτός. Ο γραμματέας μαζεύει τα λεφτά…η Βασιλική, η γυναίκα του Βαλσαμάκη, η φίλη του! Για να είσαι γραμματέας, περνάει λοιπόν ο Κολομβιανός, για να είναι καλά, του υπογράφεις για τρεις βδομάδες να πάρει, δηλαδή, 300, Η μια βδομάδα είναι 100.
Μια φορά λοιπόν, επειδή είχε πολλές ανάγκες, το ξεφτίλισε και έφτασε να κλέψει και το κουτί, γιατί οι συνταγές εκεί είναι σαν εισιτήρια, παίρνεις κωδικούς από το κράτος. Αυτός έκλεψε το κουτί και μου λέει: «Μου έκλεψαν το κουτί…»
-«Σώπα ρε» του λέω…
-«Ναι, μπήκαν μέσα και μου το πήραν….»
-« Δηλαδή, δεν είχε τίποτα άλλο, αλλά μόνο το κουτί πήραν;»
-«Ναι και την σφραγίδα…».
Αλλά, είχε κόψει πολλά και είπε ότι το έκλεψαν οι μαύροι. Είχε πολλά έξοδα φαίνεται. Τώρα περιμένω να κάνει μια εκδήλωση για να γίνει… κομπινεζόν!
ΠΕΡΙ ΓΙΑΤΡΩΝ… Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ Τις ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
-Χ. ΜΠΑΛΑΝΤΙΝΑΣ: Καλά, είναι πολλοί γιατροί που πουλούν ναρκωτικά… υπάρχει άλλος γιατρός ο οποίος βγήκε απέναντι και οι πληροφορίες λένε ότι στους Ολυμπιακούς του 2004 χορηγούσε τις ντόπες στους αθλητές στην Ελλάδα. Τώρα θυμήθηκα πάλι αυτόν τον γιατρό που βγήκε στο Ράδιο Άρτα, τον Παγώνη. Αυτός, σε μια συνομιλία μας, μου έλεγε ότι υπάρχει μια τράπεζα στην Θεσσαλονίκη που σπάει μετοχές Ανατολής. Άρα, οι μετοχές της Ανατολής είναι σε ισχύ και εξαργυρώνονται, γιατρέ; Επίσης, ο ίδιος γιατρός, σε μια άλλη καταγεγραμμένη συνομιλία που θα την δει δημόσια, έλεγε να έχουμε κι έτοιμη πρόταση για τις μετοχές του Αρτέμη για να πάμε σε εκείνα τα παιδιά σε εκείνη την τράπεζα και να μας πουν εκείνοι σε τι ποσοστό θα μας σπάσουν τις μετοχές! Επειδή δεν τα είπα εγώ, τα είπε ο ίδιος, ας τον καλέσει το Ράδιο Άρτα να πει, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΤΡΑΠΕΖΑ. ΠΟΙΕΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ. Ας μας ενημερώσει και εμάς που δεν ξέρουμε! Αυτά, για τους γιατρούς!
ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΖΑΡΕΥΩ, ΟΥΤΕ ΕΚΠΤΩΣΗ ΘΕΛΩ….ΔΕΝ ΗΡΘΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ
-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Εμείς Χρήστο, δεν παζαρεύουμε, ούτε έκπτωση θέλω, ούτε τίποτα. Εγώ ήρθα για να ζητήσω λεφτά από κανέναν;  Πήγα σε κανένα δικαστήριο για να ζητήσω λεφτά; Πήρα τις αποφάσεις μου, η βουλή μου έβγαλε πόσο κάνει η μετοχή…εγώ το είπα; Η Εφορία, το κεντρικό υπουργείο οικονομικών, δεν μου έβγαλε τον φόρο μου; Δεν χρωστάω στο ΑΦΜ 27δις; Τι πιο απλό δηλαδή; Θέλετε να πάω σε κανένα δικαστήριο για να του πω να μου δώσει λεφτά; Τι να σου δώσει ο δικαστής; Την ψυχή του; Δεν πας ποτέ στον δικαστή! Δεν χρειάζεται να πάω. Περιμένω, γιατί ο χρόνος είναι με μένα. Αυτοί δεν έχουν χρόνο! Εσείς δεν έχετε χρόνο, γιατί θα πρέπει να μαζευτείτε, αλλά, από την άλλη μεριά, οι άλλοι, δεν έχουν οι ίδιοι χρόνο! ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΟ! Τα πράγματα έχουν προχωρήσει πολύ. Δεν θέλουμε να μας πληρώσουν! Ενώ, έχουμε τεράστιες διαπραγματεύσεις,  με είδατε να δώσω πουθενά και να πουλήσω;
Ήταν φίλος μου -γιατί τώρα τον έχασα για κάποιο λόγο….τους παίρνουν σιγά-σιγά, έναν-έναν- ο κεντρικός ταμίας της Ν. Δημοκρατίας. Έρχεται μια μέρα και μου λέει:
-«Ρε συ Σώρρα, τρεις μετοχές έχει κάνει η Ν. Δημοκρατία μέσω της Εθνικής».
-«Είναι στα κεντρικά τους ταμεία και τα έχουν περάσει; Βρες τα βιβλία τους!». 
-«Θα στα δώσω τα στοιχεία», μου λέει. Τον έφερα από εδώ κι από εκεί, αλλά τον τσάκισαν τον Πέτρο, χάσαμε και τον Πέτρο, πάει ο Πέτρος μας τελείωσε! Αλλά, έχω μαγνητοφωνήσει με αυτά που μου είπε, γιατί ήταν ο κεντρικός ταμίας. Ήταν εποχή 1989-93, σας θυμίζει τίποτα; Ήταν που είχε να βρέξει 4 χρόνια στην Ελλάδα. Ποιος ήταν ο Πρωθυπουργός; Ο Μητσοτάκης! Έφυγε κι έβρεξε! Η Ν.Δ. ΕΚΑΝΕ ΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ. Τώρα, το πόσο, δεν έχει σημασία… μπορεί αυτοί να μην είχαν την σωστή μετοχή. Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΗΜΕΝΗ.
Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΗΧΑΝΗ…ΤΗΣ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΛΟ ΧΑΡΤΙ ΑΑΑ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΧΡΗΜΑ….
Περιμένετε βρε Συνέλληνες! Υπομονή! Στις ημέρες των Ελλήνων, όλες αυτές θα είναι στο ταμείο της οικονομίας!
Αφού τελικά η οικονομία μας είναι η εξής: Η παγκόσμια οικονομία είναι μια τεράστια μηχανή, έτσι όπως την έχουν υπογράψει όλοι και με την συνθήκη του Bretton Woods και τις πρότερες συμφωνίες που είχαμε και από το 1921 και από πιο πριν ακόμα. Βάζεις λοιπόν σε αυτή την τεράστια μηχανή, καλό χαρτί ΑΑΑ και σου βγάζει χρήματα. Αυτή είναι διαδικασία.
Αν η Ελλάδα είχε κανονικά ομόλογα, ή αμερικάνικα ομόλογα, ή οποιασδήποτε άλλης χώρας, ουσιαστικά θα παρήγαμε χρήματα. Σωστά; Έχουμε δικαίωμα να τυπώσουμε ευρώ. Άσχετα, αν τα παλιόπαιδα δεν τυπώνουΝ και περιμένουν να τυπώσει η (…)bank, η κεντρική τράπεζα της Γερμανίας, του Ροθτσάιλντ. Από εκεί και ύστερα όμως, εμείς ξέρουμε πώς να το διαχειριστούμε. Φυλάξετε τα, έχουμε τα όπλα μας εμείς εδώ. Θα το δούμε πώς έχει γίνει! ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΕΒΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ, ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΕΙ.
ΠΕΡΙ  ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΥΡΓΙΩΤΗ….
Θυμάστε την Πυργιώτη όταν πήγε να μου επιτεθεί και της λέμε: «Φύγε γιατί θα σε σκίσει στον αέρα;». Δεν τα είδατε εσείς αυτά! Βγαίνει η Πυργιώτη λοιπόν την πρώτη φορά με το διαστημόπλοιο και της λέω: «Βρε παιδιά, εμείς το έχουμε κίτρινο, το έχουμε βάψει…», αλλά μετά μου επιτέθηκε, γιατί ήταν διευθύντρια στο ίδρυμα Καραμανλή. Τι δουλειά έχει ο Καραμανλής να έχει ίδρυμα, από πού; Από τον μισθό του; Έχει χρηματοδοτήσει τίποτα; Να έχει αυτός ο άνθρωπος ίδρυμα; Τι θα βάλει μέσα;
Να ξέρετε ότι υπάρχουν 20000 ιδρύματα στην Ελλάδα, που τα πληρώνουμε εμείς όλοι! Εμείς θα πληρώνουμε το ίδρυμα του Καραμανλή και του Σημίτη και του κάθε Εβραίου; Όλα μου τα Υπουργεία και όλοι οι μηχανισμοί πληρώνουν τα ιδρύματα αυτά, για να παράξουν το τίποτα.
Η κυρία αυτή λοιπόν είχε κάνει μετοχή Ανατολής το 2004 και την είχε εισπράξει. Τώρα, το πόσο είναι θέμα συμφωνίας. Όταν ήταν να βγεί στην δεύτερη εκπομπή, δεν βγήκε καθόλου, γιατί της είπαν: «Μην ακουμπήσεις, θα σε σκίσει!», γιατί οι πράκτορες μας ακούν και 
για ό,τι λέμε κι για ό,τι κάνουμε! Βέβαια, εμείς δεν τα κάνουμε κρυφά. Ό,τι δεν θέλουμε να ακούσουν, δεν το ακούει κανένας! Τα ακούμε μόνο εμείς!
Η αλήθεια είναι ότι μετά, η Πυργιώτη παραιτήθηκε! Θυμηθείτε το! Την προκάλεσα από άλλη μεριά, γιατί εγώ όταν θέλω να στείλω το μήνυμα, το στέλνω. Δεν το στέλνω μέσα από την τηλεόραση, ούτε από το ραδιόφωνο. Σηκώνω το τηλέφωνο και λέω: «Θα την σκίσω αύριο…». Έφυγε το μήνυμα  και πάει εκεί που πρέπει.
ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ…ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ…
Όλοι έχουν κάνει αγαπητοί  μου! Θα έρθει η ώρα των Ελλήνων, θα δούμε τι έχει γίνει και θα κάνουμε τα δικά μας! Να τα κάνουμε τώρα; Με διοικητές αυτούς; Με αυτούς τους βουλευτές και με αυτούς τους τραπεζίτες; Δεν γίνεται κοπέλα μου! Για αυτό σας λέω: Πάμε να πάρουμε την Ελλάδα, όλα τα έχεις μάνα μου! ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΜΕΙΑ, ΕΧΩ «ΣΤΕΡΕΩΣΕΙ» ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ…έχουν μιλήσει καθόλου για την Ανατολή; Πρώτα είναι, μετά δεν είναι….παιδιά, αποφασίστε: ή είναι ή δεν είναι! Έχουμε θέμα! Τελικά, δεν είναι ε; Για τα παγκόσμια ταμεία είπε κουβέντα κανένας; Επειδή τα 600δις είναι προσωπικό στοιχείο; Η Ανατολή δεν είναι; Σας έκαψε η Ανατολή ρουφιάνες ε; Και για τα 600 δις μετά από απόφαση δικαστηρίου, πάλι δεν μιλάτε;
ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ… ΤΟΤΕ ΣΑΝ ΚΑΝΩ ΕΓΩ!  ΌΧΙ ΑΥΤΟΙ!
Για τα Παγκόσμια ταμεία τι έχετε να πείτε; Δηλαδή, είμαι τόσο απατεώνας που πήρα και πλαστογράφησα τις υπογραφές των αξιωματούχων και τις έβγαλα; Και τελικά, πλαστογράφησα και αριθμούς λογαριασμών και τελικά έφερα και αποτέλεσμα; Καλά, της Κύπρου; Και αυτό πλαστογράφημα; Καλά, ρε παιδιά, εδώ έχω βγάλει όλης της υφηλίου, όλους τους λογαριασμούς από όλες τις χώρες της Υφηλίου. Τόσο απατεώνας είμαι ρε παιδιά; Αν είμαι τόσο μεγάλος, τότε εγώ σας κάνω! Δεν σας κάνουν αυτοί!
ΠΕΡΙ ΓΡΙΦΟΥ….
-Γ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Πρώτη φορά που χειροκροτάμε απατεώνα! Εγώ έχω μια συγκεκριμένη ερώτηση για την BIS το 1931 και σε σχέση με το 1933 που πτωχεύουμε και βρίσκουμε το 1942 3,5 δις για δάνειο προς την Γερμανία…
-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Εκεί είναι ένας γρίφος που είπα: «λύστε τον γρίφο: Πώς πτωχεύουμε για 50 εκατομμύρια το 34 και δίνουμε το 42 στους Γερμανούς, 3,5 δις ευρώ;». πρέπει να μας τον λύσουν οι νεότεροι, οι παλιότεροι οικονομολόγοι και πολιτικοί. Πραγματικά, είναι ένας γρίφος! Ας το λύσουν!
ΠΕΡΙ… ΚΥΡΙΑΡΧΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ… 
-ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ: Γιάννη, είπες πριν ότι ο δικαστής το έκανε καλά για τα 600δις. Ο δικαστής το έκανε ή ο Αρτέμης;
-Γ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Ο Αρτέμης το έφτιαξε, αλλά είπα ότι επιβεβαίωσε ο δικαστής. Είπα, ότι ο δικαστής έχει κάνει τέλεια δουλειά στην απόφαση του δικαστηρίου, γιατί δίνει ακριβώς τις πληροφορίες και διευκρινίζει για τον απλό Κυρίαρχο Ελληνα πολίτη είναι….
-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Μην ξεχνάτε ότι ο λογαριασμός που έχω ανοίξει είναι: «SOVERING DEMOCRACY OF HELLAS», δηλαδή, «ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ». Όχι μόνο Ελληνική Δημοκρατία, αλλά ΚΥΡΙΑΡΧΗ. Έχει σημασία για αυτό το θέσαμε έτσι! Ξέραμε πού θα πάει κι ο δικαστής το είπε έτσι ακριβώς όπως το είπα!
-Γ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Και το Ψήφισμα αυτή την έννοια έχει. Είμαστε ο καθένας μας Κυρίαρχος, δεν μπορούμε να παραιτηθούμε της κυριαρχίας και στο Κυρίαρχο Εθνικό Περιουσιακό στοιχείο που το έχει απόλυτα διασφαλισμένο, πρέπει να λάβουμε θέση. Γι’αυτό κάνουμε  το Ψήφισμα. Ο δικαστής όμως λέει ξεκάθαρα κάτι: «τα 2, 8 τρις είναι υποχρέωση του Αμερικανικού δημοσίου, τα 600δις, είναι επιπλέον υποχρέωση του αμερικανικού ταμείου, δηλαδή της Federal, δηλαδή, τονίζει τον εγγυητή. Έχει σημασία και σε αυτό που συμπληρωματικά μας έδωσε ο Αρτέμης να καταλάβουμε ότι είναι στο payment office, έτοιμα προς πληρωμή. Δεν έχει να κάνει ούτε με την λήξει, ούτε με το πότε τοκίζονται. Είναι απευθείας μετρητά γιατί είναι αναρτημένα στο payment office της Federal κι όχι του Υπουργείου Οικονομικών και όλες αυτές τις βλακείες που μας λένε τα πρακτόρια. Τώρα, μας αναγκάσαν να γίνουμε κι εμείς οικονομολόγοι και να ξέρουμε τι εστί ομόλογο, πώς εκδίδεται, πώς εγγυοδοτείται…ο λόγος στον Βασίλη Θεοδωρόπουλο.
ΠΕΡΙ ΟΜΟΛΟΓΩΝ….
-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Να συμπληρώσω ότι τα ομόλογα αυτά ανήκουν σε μια ειδική υπηρεσία που λέγεται FMS και το έχω ξαναπεί. Όσοι ξέρουν βαθιά οικονομικά είναι μια υπηρεσία κρυφών κονδυλίων και πληρωμών του αμερικάνικου ταμείου. Είμαι σε ειδική διαδικασία. Δεν είναι στο Υπουργείο Οικονομικών, αλλά στο FMS που είναι τμήμα του Υπουργείου πολύ εξειδικευμένο. Δεν είναι: «πήγαινε στην ρεσεψιόν να ρωτήσεις, αν ξέρουν τον Σώρρα…». Είναι εκεί που πρέπει για αυτό δεν μιλάει κανένας! Υπάρχουν βαριά οπλικά συστήματα να μιλήσουν, αλλά τι να πουν; Δεν σου μίλησε κανένας! Σου μίλησε η πρεσβεία, σου μίλησαν οι Αμερικάνοι; Γιατί να σου μιλήσουν; Προσβάλλω καμιά χώρα; Τα λεφτά δεν θέλω; Δικά μου δεν είναι; Για να μου τα δώσουν, δεν θα πάω στο περίπτερο, πρέπει να μου τα δώσει μια κυρίαρχη τράπεζα. 
Οι Αμερικάνοι αυτό έχουν παράπονο, γιατί έδωσα τα ομόλογα τους στην Ελλάδα και δεν έκατσε εκεί, γιατί μου έδωσαν πληρωμή. Έχω δύο συμβόλαια κι ένα που είναι για πιο πέρα. Μόλις τελείωσε κι αυτό, κατευθείαν έφυγα, είχα φτιάξει και τα χαρτιά για να καταθέσω στον ελληνικό λογαριασμό. Οι αμερικάνοι μου κακίζουν που φέρθηκα έτσι. Έδωσα 50 δις στην Κύπρο και 600δις στην Ελλάδα την ίδια μέρα. ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ. Ήξερα από πληροφορίες ότι οι Αμερικάνοι δεν θα μου έδιναν αυτά που ήθελα εγώ. Να πληρώσουν ήθελαν! Μου λένε: «κάτσε εδώ, πάρε και την bank o America, παίξε, φάε, κάνε κέρδη, ηρέμησε! Πάρε ό,τι γουστάρεις! Στην Ελλάδα δεν ακουμπάς!». «Αντε γεια, κύριοι» τους λέω «θα το κανονίσω.».
Όταν είπα θα καταθέσω ομόλογα για τις χώρες, η κουβέντα των οικογενειών ήταν: «Ξεκινάς τον 3ο Παγκόσμιο Πόλεμο». Όλα αυτά είναι μαγνητοφωνημένα με μάρτυρες! Κι αυτοί μαγνητοφωνούσαν, όπως κι εγώ! Εγώ δεν έχω πρόβλημα, ας τα βγάλουν! Αυτοί δεν τα βγάζουν! Εγώ δεν έχω υπογράψει ποτέ, αυτοί μου ζητούν να υπογράψω εμπιστευτικότητα. Τι εμπιστευτικότητα; Λέγε ό,τι θέλεις! Αυτοί θέλουν να υπογράφω πάντα εμπιστευτικότητες. Εγώ δεν έχω ζητήσει από κανέναν να υπογράψει εμπιστευτικότητα. Όταν είπαν για τον Γ’Παγκόσμιο Πόλεμο, τους απάντησα: «ΌΧΙ ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ! ΤΟΝ 3ο ΤΟΝ ΚΑΝΑΤΕ ΕΣΕΙΣ! ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟΝ 4ο, ΟΧΙ ΤΟΝ 3ο»!
ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΩΝ 600 Δις ΚΑΙ Η ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ…
-ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Σχετικά με την απόφαση του δικαστηρίου, υπάρχει συνέλληνας στην Χαλκίδα που έχει συγγενή ο οποίος είναι συνταξιούχος εισαγγελέας. Όταν πήρε την απόφαση και την έδωσε στον εισαγγελέα, αυτός εξέτασε τι έγινε. Μετά από κανά δύο μήνες, όταν ο Συνέλληνας τον ξαναβρήκε, ως ορκισμένο ενεργό μέλος, τον ρώτησε τι γίνεται με την απόφαση κι αν την μελέτησε. Ο εισαγγελέας απάντησε ότι δεν μελέτησε τίποτα, πήγε και βρήκε την δικαστίνα, η οποία του είπε ότι τα ομόλογα είναι πέρα πάσης αμφιβολίας σωστά. Από την άλλη μεριά, η δικαστίνα είπε ότι οι όροι που βάζει ο Σώρρας είναι η αιτία που δεν προχωράει η ρευστοποίηση τους. Έχει ζητήσει τον λογιστικό έλεγχο του χρέους και την διαφάνεια της διαχείρισης αυτών που έχουμε δανειστεί. Ο εισαγγελέας πιστοποίησε ότι πραγματικά τα χρήματα υπάρχουν!
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΦΗΣΩ «ΑΝΟΙΧΤΑ» ΤΑ 6ΟΟΔΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ στις ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ;
-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Εδώ είναι ένα μεγάλο κομμάτι. Πείτε μου Συνέλληνες τώρα, ποιος από εδώ μέσα θα ήθελα να αφήσω «ανοιχτά» τα 600δις χωρίς να ελέγξουμε τι έχει γίνει στις συμβάσεις και ποιος φταίει για αυτή την κατάντια;
-ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΙ: Κανένας!
ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ… ΕΣΥ ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ…
-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Άρα βρε παιδιά, υπήρχε ποτέ περίπτωση να τα αφήσω «ανοιχτά»; Στο τέλος, είπα και σε μια εκπομπή που είχα και κάποια τηλέφωνα από αξιωματούχους: «Ωραία, δεν βάζω κανέναν όρο. Βάλτε τους όρους σας μόνο να είναι διαφανείς και δίκαιοι». Ποιος θα ακουμπήσει για να βάλει; Είναι σαν το ρητό που είπε ο αρμόδιος της IFC, το παρακλάδι της Παγκόσμιας τράπεζας δηλαδή που κάνει τον τελικό έλεγχο: «Ωραία, δεν υπάρχει λόγο να τσακωνόμαστε. Σε πληρώνουμε κανονικά. Έλα στο Λουξεμβούργο». Είχε κανονιστεί να με πληρώσουν για τα πάντα. Μου είπαν: «Όσα θέλεις! Δεν υπάρχει πρόβλημα χρημάτων!» Αφού μπήκαμε σε μια συμφωνία μετά του λέω το «όχι»! Είναι σαν το γλυκό που βγάζουμε στο τέλος, αλλά το δικό μου είναι «γλυκό-σαρδέλα» πάντα! Μου λέει λοιπόν: «Το ζήτημα είναι πού θα χρησιμοποιήσεις τα χρήματα, γιατί υπάρχουν όροι δεν μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις! Πες μας τι θα κάνεις!». Του λέω: «Εγώ αγαπητέ, θα τα κάνω όλα, εκτός από εκείνα που απαγορεύονται. Γράψε μου τι δεν πρέπει να κάνω» Κι όταν είπα: «Γράψε μου τι ΔΕΝ πρέπει να κάνω, δεν έγραψε τίποτα ο κεφάλας! «Γράψτε μου τι δεν πρέπει να κάνω».
Έχει μεγάλη σημασία να αντιστρέφεις την ερώτηση. Κανένας δεν ακουμπάει. «Θα τα κάνω όλα, εκτός από αυτά που δεν πρέπει να κάνω. Γράψτε μου αυτά που δεν πρέπει να κάνω!». Δεν θα σου πω τι θα τα κάνω, για να δούμε και τα status. Ποιος τα βάζει αυτά τα status; Και τελικά αν αυτά τα status υπάρχουν, γιατί ο πλανήτης είναι φτωχός; Ή ο πλανήτης βιάζεται; Τελικά, γιατί πουλούν ανθρώπους; Γιατί έχουμε σκλαβοπάζαρα, γιατί έχουμε βιασμούς παιδιών, γιατί έχουμε τα πάντα; Πείτε μου τι δεν πρέπει να κάνω λοιπόν! Αυτό όμως σήμερα, εσείς το λύνετε, αν ενωθείτε όλοι οι Έλληνες.
Με τα 600 δις έκανε τρία πράγματα: Να μην πτωχεύσει η χώρα, να έχει λεφτά η χώρα…
Και έχω αφήσει παρακαταθήκη, για να μην το πω «διαθήκη», σε δέκα έλληνες που δεν θα τους μάθετε ποτέ, τα δικαιώματα ακόμα κι αν δεν είμαι εδώ. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μείνει τίποτα στην τύχη.
Αύριο τα 600 δις, δεν τα ξαναπαίρνουμε. Τα ομόλογα που θα πάρουμε εγγύση για το κράτος θα μπουν σε ένα Ελληνικό ίδρυμα που θα το διαχειρίζονται πάντα Έλληνες και δεν θα πτωχεύσει ξανά η χώρα. Δηλαδή, δεν παίρνω τίποτα πίσω από τα 600 δις. Τα αφήνω και φεύγω. Ξεχάστηκαν αυτά! Πάνε για την Ελλάδα και τέλος! Άρα, τι δεν καταλαβαίνετε; Τόκος; Δεν υπάρχει, είναι λόγω του αγγλικού δικαίου. Άρα, ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΠΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ… βγήκαν κάποιοι κι έλεγαν ότι «θα μας πάρει τα ομόλογα..». Καλά, άντε γεια! Αφού σκουπίδια είναι! Τα σκουπίδια θα είναι αύριο καλά, αφού θα έχετε πάρει τα 600 δις.
Απομαγνητοφώνηση: Έλενα Αλεξίου
ΟΜΑΔΑ Μνημοσυνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου