14 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ – ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: ΠΕΡΙ ΤΡΟÏΚΑΣ, ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΙ ΤΟΠΟΙ, Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.


ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ – ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: ΠΕΡΙ ΤΡΟÏΚΑΣ, ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΙ ΤΟΠΟΙ, Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.

ΕΡΩΤΗΣΗ: ΠΕΡΙ ΤΡΟΪΚΑΣ
Γιάννης Καλογερόπουλος: Η ΤΡΟΪΚΑ, οι πράκτορές της, είναι αυτοί που έρχονται και υποβάλουν τις οδηγίες στην Ελληνική κυβέρνηση που ο πρωθυπουργός τις υπακούει. Τώρα τελευταία μετά τις κινήσεις του Αρτέμη Σώρρα και μετά την μήνυση που κατατέθηκε θα είδατε ότι δεν θα ξανάρθουν στην Ελλάδα θα κάνουνε την ενημέρωση με τηλεδιάσκεψη, νομίζω ότι αυτό το ξέρετε. Ναι, θα πηγαίνουνε στο Παρίσι και θα κάνουνε με τηλεδιάσκεψη με τους υπαλλήλους εδώ του υπουργείου οικονομικών να δούνε πως πηγαίνουνε τα πράγματα. Αυτό όμως αποδεικνύει και κάτι άλλο, αποδεικνύει τις σχέσεις της ιδιωτικής εταιρίας Δ.Ο.Υ. (εφορίας) και της ανάληψης της είσπραξης των φόρων από το τραπεζικό σύστημα. Άρα μέσω του συστήματος on-line του τραπεζικού συστήματος και των Δ.Ο.Υ. – που τις έχουνε κάνει όλες ηλεκτρονικές, πλην δύο – από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη μπορεί όποιος θέλει να παίρνει όλα τα οικονομικά στοιχεία.

ΕΡΩΤΗΣΗ: ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ

Αρτέμης Σώρρας: Αφού το έχω πει τι να ξαναπώ, τα είπα όλα. Αλλά αν απέδειξα με το αυτί ότι υπάρχουν δύο διαφορετικοί Πούτιν, ποιος μας βεβαιώνει αγαπητοί μου συνέλληνες με την λογική μας ότι και ο πρώτος ήταν αληθινός. Εγώ είμαι πολύ υποψιασμένος δεν πιστεύω τίποτα και δεν πιστεύω μέχρι να το αποδείξουνε. Αν δεν αποδειχθεί δεν είναι για μένα. Ζώντας σε αυτό τον πλανήτη τόσα χρόνια με τόσο ψέμα και κοροϊδία. Ξέρουμε ότι μπορούν να φτιάξουνε κλώνους, σωστά; Απεδείχθη, το απέδειξα. Το είπα στην δημοσιογράφο και μου λέει δεν φοβάστε; Εγώ να φοβηθώ αφού είναι αλήθεια. Και ακριβώς την άλλη μέρα βάζω δυο φωτογραφίες του Πούτιν με το αυτί του – το θυμάστε; ανοίξτε το διαδίκτυο - και είναι δύο αυτιά διαφορετικά, δεν γίνεται. Το αυτί να ξέρετε εάν σας πιάσουν πουθενά και σε καμιά μυστική υπηρεσία οι φωτογραφίες είναι ολόκληρου του προσώπου και στο πλάι (προφίλ) γιατί είναι στο πλάι; Να δουν το προφίλ σου εάν είσαι όμορφος; το αυτί θέλουν αδερφέ. Το αποτύπωμα το φτιάχνεις, ξηλώνεις τα αποτυπώματα και φτιάχνεις άλλα, αλλά αυτί δεν ξηλώνεις, δεν παθαίνει τίποτα, το αυτί είναι εντελώς διαφορετικό είναι το καλύτερο αποτύπωμα. Άρα λοιπόν εγώ απέδειξα ότι έχουμε δύο Πούτιν, γιατί ο πρώτος να είναι αληθινός; λέω…
Εγώ δεν πιστεύω τίποτα, ούτε στις καλοσύνες. Πιστεύω μόνο σε αυτό που βλέπουμε και σε αυτό που θα κάνουμε, πίστη θα έχουμε σε μας. Εγώ μπορώ να πιστέψω τώρα και να σας βεβαιώσω ότι εγώ είμαι εδώ και τι κάνω. Και εσύ για τον εαυτό σου, η πρώτη πίστη είναι σε μας. Χάσαμε την πίστη στον εαυτό μας μωρέ και ακούμε τον κάθε βλάκα τι μας λέει. Από Θεό και μέχρι τι. Η πίστη είναι δικιά μας, εγώ σου είπα να μην πιστέψετε εμένα, ξεκινάτε να πιστεύετε σε εσάς. Τι είστε, ποιοί είστε, τι δυνατότητες έχετε, τι θέλετε και πως το θέλετε. Ξεκινήστε με αυτό και όλα τα άλλα πάνε ρολόι, δεν θα σε ξανακοροϊδέψει κανένας. Χάσαμε την πίστη σε μας; Έλα να σου πως ότι είσαι όμορφη, άσχημη, θα βάλουμε τον πλανήτη έτσι, εσύ είσαι έξυπνη, εσύ δεν κάνεις εδώ, κάνεις εκείνο, τελικά η μορφωμένοι είναι ποιά; τα πτυχία τα πλαστά των μασόνων; Έχουμε αποδείξει τώρα στις ιστοσελίδες μας ότι όλοι οι πολιτικοί, σχεδόν όλοι, δεν έχει κανένας πτυχίο. Θυμάστε μωρέ τον Κουτσόγιωργα; Είδατε τελικά δικαστές να μην έχουνε δίπλωμα νομικής.
Εγώ θα σας δηλώσω ότι δεν είμαι «παρθένα», έχω πολλά χιλιόμετρα στον πλανήτη, είμαι ο καλύτερος των καλύτερων. Οι χειρότεροι απατεώνες οι τραπεζίτες είναι ζώα μπροστά μου, δεν μου δένουν τα κορδόνια. Ναι κύριοι, είμαι ο χειρότερος όλων από αυτούς, ξέρω τι κάνω και πως το κάνω, άμα δεν το ήξερα δεν θα ήμουνα εδώ να κάνω αυτά. Θα έκανα άλλα πράγματα, θα είχα μυαλό και θα ήμουνα δημόσιος υπάλληλος. Αλλά είμαι εδώ, αυτός που πρέπει και την ώρα που πρέπει, να κάνω αυτό που πρέπει. Και αυτό το έχουν καταλάβει.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Έχω μία απορία και θέλω να μου απαντήσει ο Αρτέμης, γιατί οι εβραίοι δεν περνάνε από την Ακρόπολη.

Αρτέμης Σώρρας: Αγαπητέ κοίταξε, είνα πολλά σημεία που δεν πάνε οι εβραίοι. Γιατί στην Ακρόπολη δεν πετάει πουλί; Στην Ακρόπολη δεν υπάρχει σκορπιός, μόνος του είναι εκεί ένας βράχος, δεν υπάρχει φίδι, δεν πάει φίδι. Και κάτι άλλο που θα σου μάθω, εάν πάς ένα κιλό κρέας μωρέ στην Ακρόπολη δεν θα χαλάσει για ένα μήνα το ξέρεις; Κάθε φορά που θα πηγαίνεις θα τρως. Ακούτε τι σας είπα; Σε όλους τους ενεργειακούς τόπους στην Ελλάδα δεν χαλάει το κρέας. Όταν ήρθαν οι πόντιοι στην Ελλάδα για να κατοικήσουνε πηγαίνανε και κρεμάγανε κρέατα, το ξέρατε; Ότι σας λέω. Όπου υπάρχει ενεργειακός τόπος δεν χαλάει το κρέας. Για να καταλάβετε τι δύναμη έχουν οι ενεργειακοί τόποι που είναι δικοί μας και πως έχτιζαν με ιερά γεωμετρία, οι ποιοι; οι αρχαίοι…οι βοσκοί ε; Άλλοι είναι οι βοσκοί, εμείς είχαμε τεχνολογία. Τεχνολογία είναι η τέχνη του λόγου δηλαδή του νου. Ο νους είναι τεχνολογία. Όχι τεχνοτροπία, τεχνολογία, η τέχνη του λόγου, εν αρχή είναι ο λόγος.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Θέλω να ρωτήσω τον Καλογερόπουλο, τον φίλο μου, να μας πει όταν η Ελλάδα ξεχρεώσει με τα 600 δις, την επόμενη μέρα τι θα γίνει και τι κοσμοϊστορικές αλλαγές θα γίνουν.

Αρτέμης Σώρρας: Εγώ νομίζω ότι αν ο Γιάννης απαντήσει, θα απαντήσει με την δικιά του φαντασία, οι Έλληνες έχουμε πολύ. Και όταν φτάσετε στο σημείο να βάλετε τη θέση σας στη θέση μου ή να βάλετε τη θέση σας στο παιδί κάποιου που χάθηκε και πονέσετε το ίδιο, τότε θα είμαστε ένα και η φαντασία μας μπορεί να έρθει κοντά. Μπορείτε να φανταστείτε την επόμενη ημέρα. Εάν ο Γιάννης απαντήσει, θα πει την άποψή του, όλοι εσείς θέλετε κάτι διαφορετικά, ας απαντήσει ο Γιάννης.

Γιάννης Καλογερόπουλος: Η αλυσιδωτή αντίδραση θα είναι τέτοια που μέσα σε έναν μήνα θα έχει αλλάξει η όλη η δομή της κοινωνίας. Κατ΄αρχήν θα απελευθερωθούμε από κάθε άγχος που ξεκινάει από την οικονομική μορφή αλλά θα έχει αποκαλυφθεί και όλος αυτός ο σκοτωμός εναντίον του Έλληνα. Αυτούς που σήμερα μπορεί να έχετε νιώσει ακόμα και μίσος για αυτά που έχουνε κάνει εναντίον του Ελληνισμού, ίσως αυτή η αγαλλίαση ψυχής και η αλλαγή της δικής σας σκέψης του τρόπου της ψυχολογίας σας, να σας δώσει τέτοια ψυχική δύναμη και φώτιση, που να τα ανεχτείτε υπό μία έννοια και να μην θελήσετε να πάρετε ακόμα και εκδίκηση.
Εκείνο που είναι σίγουρο είναι ένα, θα σταματήσει κάθε πρόβλημα σε Έλληνα άνθρωπο. Κάθε πρόβλημα, οποιασδήποτε μορφής. Από οικονομική – που είναι το πρόσχημα – μέχρι την ψυχική. Όλη αυτή την πίεση που έχουμε ο καθένας στην πλάτη του κάθε μέρα. Αυτό για μένα είναι, δεν είναι τόσο το πόσα λεφτά μπορεί να απολαύσουμε, δεν έχει να κάνει με αυτό, έχει να κάνει με την πραγματική ψυχική απελευθέρωση. Θα φύγει κάθε ζυγός πάνω από τους ώμους μας και πάνω από το κεφάλι μας. Αυτό είναι η ουσία της επόμενης μέρας ή αν θέλετε των επόμενων ημερών.
Αλλά θα έχει αποκαλυφθεί όλη η σκευωρία και ο δόλος εναντίον των Ελλήνων, σας το τονίζω αυτό γιατί είναι το πιο σοβαρό από όλα. Και δεν θα μπορέσει ποτέ ξανά, κανείς μα κανείς, να ξανασκλαβώσει τον Έλληνα.

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 22-8-14
(ερωτοαπαντήσεις στα τελευταία λεπτά από 3:23:41 έως 3:36:26 τέλος)
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΣΙΚΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ & ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΔΡΙΑΝΟΣ ΜΠΕΖΟΥΓΛΩΦ
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ EI-END ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ

Ei-End Μνημοσυνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου