21 Αυγούστου 2014

ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΓΕΡΑΣΙΜΟ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗ !!!!!!

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ;
ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ;
ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΕΙΤΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ 

ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ

Δ..Ε..Ν ......ΣΑΣ ......Φ..Ο..Β..Ο..Μ..Α..Σ..Τ..Ε.

====================================

ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΓΕΡΑΣΙΜΟ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗ !!!!!!Προ ημερών έστειλα ένα μήνυμα, στους φίλους μου με το οποίο στήριζα τους σκοπούς της EI- END, με αποτέλεσμα να δεχτώ, όχι από τους παραλήπτες μου αλλά από κάποιους ανώνυμους που με «αγαπούν πολύ», τηλεφωνήματα με επικρίσεις, απειλές και προειδοποιήσεις όπως «να μην στηρίζω την EI- END γιατί θα βρω τον μπελά μου;;;», ότι με «παρακολουθούν;;;» και «να μην ανακατεύομαι, αλλά να γράφω μόνο βιβλία;;;». Σε αυτούς που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία του τηλεφωνήματος απαντώ ότι, εγώ δεν φοβάμαι κανέναν, και θα υποστηρίζω «πάση δυνάμει» όποιον μιλά και αγωνίζεται για Ελλάδα μεταξύ αυτών και την EI- END. Δεν αποδέχομαι καμία κατηγορία εναντίον της, γιατί δεν έχει τίποτε το μεμπτό εις βάρος της αφού η Ελληνική δικαιοσύνη παρέδωσε την EI- END απαλλαγμένη από τις συκοφαντίες και την λάσπη του πολιτικού συστήματος. Η ένθερμη αγάπη της EI- END για την πατρίδα, θεωρείται έγκλημα για τους πολιτικούς αγύρτες, τους δοσίλογους και τους απάτριδες πολιτικούς.
Θεωρώ τον εαυτό μου απλό στρατιώτη στην εθνική προσπάθεια συνένωσης των Ελλήνων και της εξόδου της χώρας από τα δίχτυα των τοκογλύφων. Αδιαφορώ αν με παρακολουθούν ή όχι, και θα συνεχίσω να γράφω βιβλία χωρίς αυτό να μου απαγορεύει να κατακεραυνώνω την πολιτική διαφθορά που οδήγησε την χώρα σε αυτό το κατάντημα.
Γεράσιμος Καλογεράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου