10 Δεκεμβρίου 2010

Συγκέντρωση -- Εκδήλωση του πολιτικού φορέως Ελλήνων Πολιτεία.

Την 18η Δεκεμβριου, ημέρα Σάββατο, στο κέντρο των Αθηνών, και ώρα 4μμ, στην οδό Ακαδημίας 88, στον 5ο όροφο, θα γίνει συγκέντρωση και ομιλία για τα μέλη και τους φίλους της Ελλήνων Πολιτεία, με θέμα:
Οργάνωση της επαναστατικής προπαγάνδας και αποσαφήνιση των ιδεολογικών αρχών του Επαναστατικού Αγώνος. 
Η εκδήλωση θα αρχίσει άμεσα, χωρίς καθυστερήσεις. 

Επικοινωνία:
http://taygetos.wordpress.com
http://www.hellenicreligion.gr

email: info@hellenicreligion.gr, stileto1@gmail.com

τηλεφωνο: 6932353329

Κύπριοι: "ΔΙΑΚΟΠΕΣ εξωτερικού ΜΟΝΟ ΕΛΛΑΔΑ - ΚΡΑΤΑ ΕΛΛΗΝΑ" ...

Την ώρα που ο Χριστόφιας επιδιώκει να αφαιρεθεί το Εθνόσημο από τις στολές της Εθνικής Φρουράς, ιδιώτες Κύπριοι βάζουν διαφημίσεις στους αυτοκινητοδρόμους οι οποίες καλούν τους Κύπριους να κάνουν διακοπές μόνο στην Ελλάδα για να την στηρίξουν την Ελληνική οικονομία.

"ΔΙΑΚΟΠΕΣ εξωτερικού ΜΟΝΟ ΕΛΛΑΔΑ - ΚΡΑΤΑ ΕΛΛΗΝΑ"

 
 

Χρειαζόμαστε επειγόντως έναν Πούτιν...

Σ.Αλφειού:Πρέπει να τα έχει..."μεγάλα"!Μέχρι στιγμής,όμως,δεν έχει εμφανιστεί στο πολιτικό,ούτε στο κοινωνικό προσκήνιο,κάποιος "άντρας"...

Μια πολιτική ανάλυση της φίλης...olympiadas
 
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Ελλάδα διανύει τις μαύρες ημέρες της Ρωσίας του Γιέλτσιν. Σε όλα τα επίπεδα με ταυτόσημα, γεωμετρικώς αυξανόμενα συμπτώματα. Πολλοί εδώ στο “Ολυμπία” έχουν μιλήσει για Αργεντινοποίηση της Ελλάδας. Αυτό ισχύει όσον αφορά την πολιτική συμπεριφορά στο εσωτερικό, τους μηχανισμούς προπαγάνδας και την δράση του παρακράτους.
Η κυβερνητική λειτουργία όμως, οι εξελίξεις και τα αποτελέσματα παραπέμπουν ακριβώς στο δράμα της Ρωσίας πριν και μετά την έλευση του ΔΝΤ με τις ευλογίες του Γιέλτσιν.
Ο Έλληνας πρωθυπουργός ιδιαίτερα, σε καμμία περίπτωση δεν μπορεί να...

ΔΙΚΤΑΤΩΡ Dominique Strauss-Kahn...

 




 










1980 - Ο πρόεδρος Σπύρος Κυπριανού δεν δεχόταν την τουρκική διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία.

Πετρέλαιο στα χωρικά ύδατα της Κύπρου;
Το Βρετανικό Εθνικό Αρχείο κάθε χρόνο (στη βάση απόφασης αποδέσμευσης μετά από 30 χρόνια, 50 χρόνια και 100 χρόνια)  αποδεσμεύει αρκετά επίσημα έγγραφα του Υπ. Εξωτερικών και Κοινοπολιτείας και άλλων κυβερνητικών τμημάτων. Έτσι και φέτος στις 25 Νοεμβρίου 2010 το Εθνικό Αρχείο αποδέσμευσε έγγραφα του Υπ. Εξωτερικών και Κοινοπολιτείας σε σχέση με την Κύπρο, την Ελλάδα, την Τουρκία και ορισμένες άλλες χώρες, που καλύπτουν το έτος 1980 δίδοντας μας έτσι την συνέχεια των πραγμάτων. Πέρσι είχαμε τα έγγραφα για το 1979. Τα έγγραφα αυτά αφέθηκαν ελεύθερα για το κοινό  ανα την αποδέσμευσή τους στις 25 Νοεμβρίου 2010 δίχως κανένα εμπάργκο για την δημοσιοποίησή τους.
Τα έγγραφα αυτά είναι τεραστίας σημασίας για...

CIA και Μοσάντ πίσω από το Wikileaks!

Αποκάλυψη: CIA και Μοσάντ πίσω από το Wikileaks!To WikiLeaks, έχει απασχολήσει πολύ κόσμο με τις απόρρητες πληροφορίες που δημοσιοποιεί και οι οποίες δεν θα μπορούσαν, παρά να βρίσκονται στα έγκατα των μεγαλύτερων μυστικών υπηρεσιών του πλανήτη. Ξεφυτρώνει σα μανιτάρι και ευδοκιμεί εν αφθονία σε ΗΠΑ, Ιρλανδία, Γαλλία, Ελβετία, Πορτογαλία.. μέχρι στιγμής τουλάχιστον μία και δεν γνωρίζουμε, αν συνεχίσει, πού αλλού μπορεί να ξεφυτρώσει. Επι μήνες τώρα, όλος ο κόσμος παρακολουθεί τη διαρροή άκρως εμπιστευτικών εγγράφων. Έκπληκτοι παρακολουθούμε τη δημοσίευση εγγράφων που μόνο σε κατασκοπευτικές ταινίες συνηθίσαμε να βλέπουμε. Ωστόσο, και παρά το γεγονός ότι τα έγγραφα αυτά έκαναν το γύρο του κόσμου μέσα από όλων των ειδών τα ΜΜΕ, κάποιες ερωτήσεις επέμεναν να τριγυρίζουν στο μυαλό μας.. Γιατί τώρα οι διαρροές αυτές; Μήπως αποσκοπούν κάπου; Και αν ναι, πού; Είναι πραγματικά τόσο εύκολο μία ομάδα ανθρώπων, όσο ειδικευμένοι και να είναι αυτοί, να έχουν την ευχέρεια και την πρόσβαση σε τόσες πληροφορίες; Δεδομένου ότι αυτό το φαινόμενο δεν ήταν μια υποκλοπή της στιγμής αλλά αντιθέτως μια διαδικασία με διάρκεια;

Πώς και δεν μπόρεσαν τεχνολογικά μεγαθήρια όπως είναι οι Υπηρεσίες Πληροφοριών CIA και NSA να εμποδίσουν την δράση τους; Αποφασίσαμε λοιπόν να διεξάγουμε έρευνα οι ίδιοι. Ιδού τα αποτελέσματα.

ECO FORMULΑ: ΤΟ «ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΙΚΟ ΔΑΙΜΟΝΙΟ» και το ανθελληνικό...κράτος μέσω του Υπουργείου "Παιδείας" κ'(φυσικά)...θρησκευμάτων...

Είχαμε αναρτήσει την Τρίτη, 11 Μαΐου 2010,το θέμα για την Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία...


Η Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία και η εξαφάνισή της κατόπιν ενεργειών των πολιτικών...

Αυτή η άθλια ιστορία δυστυχώς συνεχίζεται σ'αυτόν τον κατακτημένο τόπο.Όπως καταγγέλθηκε στην τηλεοπτική εκπομπή "Ζούγκλα",την Πέμπτη 9/12/2010,από τον άνθρωπο που έχει κατασκευάσει την οικολογική φόρμουλα,η επιτροπή(τρομάρα τους) του...Υπ.Παιδείας! και δια...βίου(θανάτου) μάθησης,τον απέρριψαν(ουσιαστικά τον εκδίωξαν),ως...άσχετο με το θέμα!!!

Ποιοί;Τα τσιράκια της Χάνας Diamandopoulou...της Μπιλντερμπεγκιανής!Και πότε;Το καλοκαίρι του 2010...!Αλλά η κυρία έχει άλλα ενδιαφέροντα...

HANNA DIAMANDOPOULOU...αν δεν ακούσεις τους μαθητές την "έβαψες"!

"Όλα είναι θέμα παιδείας".Συνέδριο για εκπαιδευτικούς.HANNA DIAMANDOPOULOU,τι έχετε να πείτε;

ΦΑΚΕΛΟΣ «ΠΟΡΟΣ» Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ (ΠΑΡΑ)ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Δύο μέλη του ΕΛΙΑΜΕΠ στην λέσχη Bilderberg - Όλοι οι συμμετέχοντες - Ένδεκα Έλληνες μεταξύ τους...

Αφιέρωση στην Υπουργό Παιδείας

Αυτά διδάσκετε στα παιδιά;

Αυτοί που μισούν την Ελλάδα,θέλουν να την κυβερνήσουν!!!

ECO FORMULΑ: ΤΟ «ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΙΚΟ ΔΑΙΜΟΝΙΟ»ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΕΔΩ

 
 
       TO XΡONIKO 
 
·          Το 2007 ο Π.Στρατιώτης, για χάρη του γιου του που έτρεχε σε αγώνες cart και έχει πάθος με την αγωνιστική οδήγηση ,κατέφυγε στην Αγγλία, σε μια σχετική Εταιρεία, με  αίτημα να δημιουργήσουν ένα φθηνό μονοθέσιο αυτοκίνητο-μετά-τα-cart.(Στην Ελλάδα αν επιθυμείς να αγωνιστείς μετά τα cart, δεν υπάρχει κάτι. Υπάρχει μόνο η «φόρμουλα 3»-που έτρεχε ο Ν .Ευαγγελάτος- η οποία κοστίζει στον  ενδιαφερόμενο περίπου 120.000 Ευρώ το χρόνο! Αντιθέτως, στο εξωτερικό, υπάρχουν πολλές αγωνιστικές κατηγορίες μετά τα cart.Στην Αγγλία π.χ. υπάρχουν 20 «φόρμουλες», αλλά, πάντως, τα μονοθέσια είναι κι εδώ ,ακριβά!).Η αρχική ιδέα του Π.Στρατιώτη ήταν να φτιαχτεί ένα όμορφο μονοθέσιο-κι ας μην έχει τελική ταχύτητα τα 350 χλμ, αλλά τα 230 ή και ακόμη μικρότερη αρκεί να διατίθεται σε προσιτή τιμή.
 
·          Στο σημείο αυτό παρεμβαίνει ο ξάδερφος! Ο Σ. Τραυλός βρίσκει την ιδέα του Παναγή εξαίρετη και προτείνει το όχημα που θα δημιουργηθεί να είναι «φιλικό με το περιβάλλον»!Η ιδέα γίνεται αποδεκτή και…
 
·          …ο Παναγής Στρατιώτης και ο Σταύρος Τραυλός βρίσκουν την Εταιρεία COMTEC CARS στην Αγγλία που φτιάχνει μονοθέσια, εξηγούν και σχεδιάζουν ποιο είναι το ζητούμενο, και η Εταιρεία το μελετά από αεροδυναμικής απόψεως και κατόπιν χρηματοδοτείται για να δημιουργηθεί, να δημιουργηθούν όλα τα καλούπια ,να προσαρμοσθεί η μηχανή στην όλη κατασκευή και…
 
·           …τελικώς, δημιουργείται το… πρώτο βιοντήζελ μονοθέσιο στον πλανήτη!Το πρωτοποριακό αυτό όχημα έχει μια μηχανή που «καίει» βιοντήζελ το οποίο παράγεται από τα χρησιμοποιημένα τηγανόλαδα!(Ο κ. Σ. Τραυλός εκτιμά ότι η φόρμουλα 1 σε λίγα χρόνια θα «πορεύεται» με εναλλακτικά καύσιμα. Στόχος είναι το μονοθέσιο κάποια στιγμή να αποτελείται  εξολοκλήρου από ανακυκλώσιμα υλικά- ακόμα και τα πλαστικά και τα ελαστικά του ! )
 
 
·          Η μηχανή του μονοθέσιου είναι η μηχανή του Ford focus που λειτουργεί με πετρέλαιο και στην οποία έγινε η απαραίτητη μετατροπή ώστε να λειτουργεί με τα «καμένα λάδια»!Το αποτέλεσμα είναι πολύ ικανοποιητικό από απόψεως επιδόσεων και συνάμα «οικονομικό».Όποιος θέλει να το αγοράσει  πρέπει να καταβάλει (μόνο) 35.000 Ευρώ(ενώ το αμέσως επόμενο πιο οικονομικό μοντέλο τιμάται 70.000 Ευρώ!).
 
·          Δημιουργήθηκε, αμέσως μετά και δεύτερο μονοθέσιο που χρησιμοποιεί το ίδιο καλούπι  και λειτουργεί με βιοαιθανόλη. Κι εδώ, έγινε μετατροπή της (βενζινoκίνητης) μηχανής του Ford. Η χρηματοδότηση  του όλου εγχειρήματος  πραγματοποιήθηκε από την Peterson Real Estate and developments(Εταιρεία του κ.Στ.Τραυλού)η οποία έχει το copyright και ήταν της τάξεως των 300.000 Ευρώ. Το συγκεκριμένο μοντέλο θα συναγωνίζεται τα όμοιά του στην κατηγορία που το ίδιο δημιούργησε:Την eco-formula!
 
·          Από το Αγγλικό SPORTS MAGAZINE (τ. Ιανουαρίου 2007) καταγράφηκε ότι η πρώτη «πράσινη φόρμουλα»είναι ελληνική! Προηγήθηκε η παρουσίαση του οχήματος στο International Autosport Show, στις 10-13 Iανουαρίου, στο Μπέρμιγχαμ
 
·          Στη Κεφαλονιά, το 2008,έγινε παρουσίαση ενός «πρώτου σανσί» στο χώρο του μπόουλινγκ
 
 
·          Το καλοκαίρι του 2009 και τα δυο μονοθέσια παραδόθηκαν από την κατασκευάστρια Εταιρεία στην Ελλάδα και δοκιμάσθηκαν γι α πρώτη φορά από τον Ιαμβέρη στο δρόμο της Φάλαρης. Το αμέσως επόμενο τέστ θα λάβει χώρα, μέσα στην Άνοιξη,στην μεγαλύτερη πίστα των Βαλκανίων στις Σέρρες, «υπό το όμμα»του Traction( Mega).Θα ακολουθήσει μια παρουσίαση στην Τεχνόπολη στ ο Γκάζι ή στο Ζάππειο μέγαρο με προσκαλεσμένους τον Υπουργό Μεταφορών  και τον Πρόεδρο της ΕΛΠΑ
 
 
·          Η eco formula έχει κάνει , ήδη, εξαιρετική εντύπωση και το όχημα και οι συντελεστές της δημιουργίας του παρουσιάστηκαν μέσα από όλα τα εξειδικευμένα περιοδικά και σε πολλά ηλεκτρονικά ΜΜΕ της χώρας μας(Autosport Magazine,Ant 1, 4Τροχοί, Supersport,ΝΕΤ,Star, κ.λ.π.)
 
 
 
·          Το καλοκαίρι, επίσης, του 2009 η Peterson Real Estate προχώρησε σε συμφωνία με το Ε. Μ. Πολυτεχνείο( Εργαστήριο αυτοκινήτου: καθ.Σπέντζας),  με το Πανεπιστήμιο Πατρών( Τομέας ηλεκτρικής ενέργειας: καθ.Σαφάκας) και το Τ.Ε.Ι. Πατρών( καθ. Καπλάνης) με στόχο το μονοθέσιο να εξελιχθεί και να τελειοποιηθεί ώστε να «παραχθεί μαζικά». Το Τ.Ε.Ι αναλαμβάνει αεροδυναμική μελέτη, μελέτη καυσίμου και κινητήρα,το Πανεπιστήμιο Πατρών θα δώσει λύσεις υβριδοποίησης και το Εθνικό Μετσόβειο θα ασχοληθεί με την εξέλιξη του σανσί.
 
·          31/12/2009:Κατατέθηκε πρόταση χρηματοδότησης 1 εκατ.Ευρώ-μαζί με τα προαναφερθένα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα- στη Γενική Γραμματεία Έρευνας Τεχνολογίας, από το Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ για χρηματοδοτική υποστήριξη νέων καινοτόμων επιχειρήσεων, κυρίως, υψηλής έντασης γνώσης. Η πρόταση είναι η μοναδική από τα Ιόνια νησιά και περιλαμβάνει εκτός από την έρευνα για τις βελτιώσεις ,την δημιουργία συνεργείου παραγωγής με όλα τα απαραίτητα μηχανήματα για την μαζική παραγωγή eco formula.Στις 27/03/10 έγινε στη Γ.Γ.Ε.Τ. η παρουσίαση της πρότασης χρηματοδότησης και αναμένονται σε σύντομο χρονικό διάστημα τα αποτελέσματα(αν δεν έχουν ήδη ανακοινωθεί τη στιγμή που διαβάζετε αυτές τις γραμμές)
 
·          22-25/04/2010:Τα Ecoformula εκτίθενται  στην Έκθεση Ecotec στο EXPO ATHENS(Ανθούσα) και συγκεκριμένα στην Αίθουσα 2, Περίπτερο Γ3
 
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
 
Κινητήρας: Ford 1600 κ.εκ turbo-diesel αποδίδει 120 ίππους
 
Φρένα: δισκόφρενα εμπρός-πίσω
 
ECU τριών προγραμμάτων σχεδιασμένο ειδικά για το αυτοκίνητο
 
Κιβώτιο: 5 ταχυτήτων , χειροκίνητο
 
Λάστιχα: 225/45/15 εμπρός 235/45/15 πίσω
 
Ρυθμιζόμενη πέδηση εμπρός-πίσω
 
Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ εμπρός-πίσω
 
Αυτόματη πυρόσβεση
 
Βάρος: 450 κιλά
 
Ζώνη: 4 σημείων
 
Υ.Γ. Στο μονοθέσιο τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφαλείας που απαιτούνται για την κατηγορία του. Στο πίσω μέρος η σχεδιαστική φιλοσοφία της πτέρυγας (διαιρούμενη αεροτομή) ακολουθεί την «γραμμή» της  FIA για τα μονοθέσια της F1. Η πτέρυγα αποτελεί «επανάσταση» και βοηθάει τα μέγιστα  στις προσπεράσεις σε αγώνες

ΠΗΓΗ...