21 Ιανουαρίου 2010

Βουλώστε το...


Γράφει ένας απλός άνθρωπος

Λοιπόν νομίζω ότι είπατε αρκετά. Ή μάλλον νομίζω ότι είπατε αυτά που ήθελαν άλλοι να πείτε. Εγκλωβισμένοι στην απίστευτη ράτσα των κομματόσκυλων, χωρίς κανέναν ενδοιασμό αλλά και χωρίς καμία γνώση επί του θέματος, παίρνετε λεξούλες από πληρωμένα ανθρωπάκια της εκάστοτε εξουσίας, αλλά όλων των προσβαλλόμενων κομμάτων, και τις παπαγαλίζετε. Γράφοντας και εκφράζοντας όλο το μένος έναντι της τάξης των αγροτών, το μόνο που κάνετε είναι να βγάζετε τις μάσκες ενός συστήματος που έφερε την αγροτική κοινωνία σε αυτό ακριβώς το σημείο που είναι σήμερα. Στο τέλμα. Ακόμη δεν έχετε μάθει να ξεχωρίζετε τι είναι αγρότης και τι είναι αγροτοπατέρας. Ακόμη δεν έχετε μάθει να ξεχωρίζετε την λάσπη από την στέρνα, γιατί ούτε λάσπη έχετε δει αλλά ούτε και στέρνα.
Όταν το επιτελείο του συστήματος δίνει εντολή στον πρόεδρο κάθε Αγροτικού Συνεταιρισμού να κατεβάσει τις «ψήφους» (όπως στα προσωπικά τους τηλέφωνα λέγονται οι αγρότες) στο δρόμο, η είδηση που φθάνει σε σας είναι ότι οι αγρότες χορτάτοι, κάνουν τσαμπουκά. Η είδηση όμως που φθάνει στα αφτιά των αγροτών είναι ότι τα λεφτά ήρθαν αλλά ποτέ δεν τα πήραμε στα χέρια μας. Και γιατί δεν τα πήραν στα χέρια τους; Διότι τα ...........Δ.Σ των Συνεταιρισμών σε όλη την Ελλάδα και με το μέγα κομματικό όργανο που λέγεται ΠΑΣΕΓΕΣ βάζουν υπογραφές σε κλειστά υπουργικά γραφεία και μοιράζουν τον παρά σε λογαριασμούς. Τα λεφτά έφυγαν από τα χέρια τους μόνο στα χαρτιά. Οι αγροτοπατέρες που πολλοί συχνά έχουν άμεση σχέση με την τράπεζα των Αγροτών, κρατούν στα χέρια τους και κάποια άλλα χαρτιά: Τους τίτλους ιδιοκτησίας σπιτιών, αγροτικών μηχανημάτων και κτημάτων άλλοτε με νόμιμους και άλλοτε με μαφιόζικους τρόπους.
Ως πιόνια στα χέρια όλων αυτών, οι αγρότες κλείνουν τον δρόμο, με διαταγή πάντα του ανωτάτου οργάνου τους. Φωνάζουν κατά εντολή αλλά για τους δικούς τους λόγους, τους πραγματικούς. Είναι οι φωνές αυτές που λόγω του κομματικού σας DNA δε μπορείτε να ακούσετε. Η λέξη «βοήθεια» που βγαίνει κάθε φορά από το στόμα τους στις εθνικές οδούς δεν είναι για την ποσόστωση, ούτε για τις αποζημιώσεις. Είναι για να σας πουν ότι το παιχνίδι, που είναι στημένο 30 χρόνια στις πλάτες, στον ιδρώτα και στα χέρια τους είναι μεγάλο και πολλών εκατομμυρίων. Ότι, όταν ο αγροτοπατέρας κλείνει συμφωνίες με τους μεσάζοντες, οι μίζες είναι μεγαλύτερες από την σοδειά όλων των αγροτών.
Βουλώστε το λοιπόν, εφόσον δεν μπορείτε να σκεφθείτε. Και κάθε φορά που αντί να βιάζεστε να πάτε στην δουλειά σας, στο σπίτι, στον γκόμενο ή σε διακοπές βγείτε και πιείτε έναν καφέ μαζί τους. Κάντε ένα τσιγάρο και ακούστε αυτά που δεν πρόκειται ποτέ να ακούσετε από κανέναν μεταφορέα ειδήσεων και από καμία κατευθυνόμενη εφημερίδα. Βουλώστε το και ακούστε έστω για μία φορά.

simpleman - kafeneio











Πηγή...

 

Αφγανιστάν: Ντοκουμέντο για τον Μέγα Αλέξανδρο τον Εκπολιτιστή.

Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
Μετά την ανεξαρτησία του Αφγανιστάν από τους Άγγλους (1919) και από το 1927 έως το 1928 ο βασιλιάς του Αφγανιστάν Αμανουλάχ Χαν (King Amanullah) έκανε μια περιοδία στην Ευρώπη, το Ιράν και την Ινδία. Όταν επέστρεψε έφερε μαζί του ξένους ειδικούς που θα βοηθούσαν στον εκσυγχρονισμό του βασιλείου του. Μεταξύ των άλλων έργων του ήταν και ο εκσυγχρονισμός ενός μικρού χωριού του Paghman με στόχο να περνά εκεί τις διακοπές του και να το αναδείξει σε θερινή του πρωτεύουσα.
Έτσι το 1928 μέσα στα έργα που έφτιαξε ήταν και ένας θαυμάσιος κήπος (“Paghman Gardens” ) με μια αψίδα θριάμβου, αφιερωμένη στην απελευθέρωση από τους Άγγλους το 1919, ελεύθερη απόδοση της Αψίδας του Θριάμβου που βρίσκεται στο Παρίσι. Όμως η αψίδα αυτή που έφτιαξαν οι Αφγανοί διαφέρει από αυτή των Παρισίων αφού έχει πλείστα όσα ελληνιστικά στοιχεία που εκφράζουν, με υπερηφάνεια, την ανάμνηση των Αφγανών από το πέρασμα από την χώρα αυτή του Μεγάλου Αλεξάνδρου και του ελληνικού πολιτισμού.
Το 1929 μια επανάσταση ανέτρεψε τον βασιλιά πλην όμως το Paghman και οι κήποι του έγιναν το κέντρο περιπάτου της αφγανικής αριστοκρατίας της Καμπούλ. Δυστυχώς στα τέλη του 20 αιώνα το Paghman, την εποχή των Mujaheddin, έγινε πεδίο μάχης με αποτέλεσμα να καταστραφούν τα πάντα και ο κήπος (φωτογραφία κάτω για το πριν και μετά). Το μόνο που έμεινε όρθιο ήταν η αψίδα που είχε χτιστεί από τον βασιλιά Αμανουλαχ. Συνεχίζεται εδώ

Πηγή...

Συμπόσιο με θέμα:"Μεταναστευτικό και ιθαγένεια".6/2/2010,ώρα 20.00 στην αίθουσα του Ελληνικού Ανανεωτικού Ρεύματος(ΕΑΡ).

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου και ώρα 8:00 μ.μ.
Το  Σάββατο 6 Φεβρουαρίου και ώρα 8:00 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του Ε.Α.Ρ. (Ακαδημίας 88, 2ος όροφος) συμπόσιο με θέμα: «Μεταναστευτικό και ιθαγένεια», με ομιλητή τον δημοσιογράφο κ. Σπύρο Χατζάρα.
Μετά  την ομιλία θα ακολουθήσει ανοικτή  συζήτηση και συλλογή υπογραφών  για την διενέργεια δημοψηφίσματος.
Η εκδήλωση είναι ανοικτή για το κοινό και καλούνται όλοι οι Έλληνες  να δώσουν το παρόν τους.

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ

Εκδότες,τύπος, διαπλοκή και ελεύθερη διακίνηση ειδήσεων στην Ηλεία!

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ?

Η συνταγή της συγκάλυψης είναι γνωστή …
Παίρνω δουλειές δεν γράφω τίποτα…
Δίνεις δουλειές αλλού …σε ξεσκίζω με τα ρεπορτάζ μου…



Στο απυρόβλητο εξακολουθούν να βρίσκονται με προκλητικό τρόπο από ορισμένους τοπικούς εκδότες , τα κάθε λογής λαμόγια και οι παρανομούντες στην ευρύτερη περιοχή της Ηλείας . Παρ ότι με τα θέματα αυτά ασχολούνται οι Αθηναϊκές εφημερίδες, στην Ηλεία επικρατεί άκρα του τάφου σιωπή και οι ειδήσεις φιλτράρονται και λογοκρίνονται.



Παρότι για τις υποθέσεις αυτές υπάρχουν στοιχεία – φωτιά και πορίσματα από υπηρεσίες , ορισμένοι από αυτούς που ελέγχουν τον τοπικό Τύπο στην Ηλεία εξακολουθούν να εξαπατούν την κοινή γνώμη να συμπεριφέρονται φασιστικά και να μη δημοσιεύουν πολύ σοβαρά θέματα διαφθοράς τα οποία αφορούν συγκεκριμένα πρόσωπα .




Μια ματιά στις αποφάσεις των δημαρχιακών επιτροπών κάποιων δήμων της περιοχής αρκεί για να διαπιστώσει κάποιος το μέγεθος της διαπλοκής και τον τρόπο που πραγματοποιούνται όλα αυτά.
Μια ματιά στα διοικητικά συμβούλια των εταιρειών στις οποίες οι δήμοι και άλλοι δίνουν συχνά δουλειές , αρκεί για να εντοπιστούν οι …κουμανταδόροι !



Ποιος όμως ελέγχει μεγάλο μέρος του τοπικού Τύπου της Ηλείας ?
Ποιος δίνει τις εντολές για το τι θα διαβάσουν και τι όχι οι πολίτες της περιοχής?

Πρόσωπα που γνωρίζουν πολλά πράγματα, ανάμεσά τους και κάποιοι πολιτικοί , μιλούν για σκοτεινά και περίεργα …γρανάζια και για παράπλευρες «δουλειές» .
Μιλούν για εφημερίδες που χρησιμοποιούνται σαν μοχλοί πίεσης προκειμένου οι κάθε λογής παράλληλες επιχειρήσεις να πάνε καλά και να πάρουν την δουλειά.

Το παράδοξο στην υπόθεση είναι ότι όποια κυβέρνηση και αν είναι στην εξουσία , οι συγκεκριμένοι τύποι κάνουν πάντα το δικό τους κουμάντο πλουτίζοντας μέσα από παράπλευρες επιχειρηματικές δραστηριότητες με στημένους διαγωνισμούς ή χωρίς καθόλου διαγωνισμούς…



Για πόσο ακόμα θα επικρατεί στην Ηλεία αυτή η αθλιότητα στον χώρο του Τύπου ? Γιατί δεν μιλούν οι πολιτικοί αν και γνωρίζουν από πρώτο χέρι τα πράγματα αφού και πολλοί από αυτούς έχουν πέσει θύματα εκβιαστικών οικονομικών συναλλαγών κατά την προεκλογική περίοδο?



Ποιος θα δώσει τέλος στον φασισμό του Τύπου στην Ηλεία ?



ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΝ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ

Η ΕΣΗΕΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΣΗΕΠΗΝ



20 Ιανουαρίου 2010
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Οι εκδότες των ημερήσιων εφημερίδων του Πύργου Ηλείας με μια πρωτοφανή ως προς το ήθος και ύφος επιστολή προς τον Πρόεδρο της ΕΣΗΕΠΗΝ, συνάδελφο Απόστολο Βουλδή, αρνούνται το δικαίωμα στους εκλεγμένους εκπροσώπους των δημοσιογράφων να ασκούν το συνδικαλιστικό δικαίωμά τους της κριτικής και ελέγχου των εργοδοτών, ως προς την τήρηση της εργατικής νομοθεσίας και την εφαρμογή των ΣΣΕ.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ καταδικάζει την απαράδεκτη αυτή συμπεριφορά των εργοδοτών και εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή του στον συνάδελφο Απόστολο Βουλδή.
Τονίζει δε για μια ακόμη φορά ότι ο δημοσιογραφικός κόσμος δεν δέχεται μαθήματα συνδικαλισμού ιδίως από εκείνους οι οποίοι, σύμφωνα με την καταγγελία της ΕΣΗΕΠΗΝ, κατάφωρα και συστηματικά δεν τηρούν τις υποχρεώσεις τους και παραβιάζουν τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Περί αγροτικής...δικτατορίας!Τάδε έφη..."δάσκαλος"!

  Γιατί ρε αγρότες...βρωμίζετε τις πόλεις με τις...βρωμιές σας;Τα λαχανάκια,τα ντοματάκια,τα αγγουράκια,τα πατατάκια,τα κρεμμυδάκια,και τα λοιπά;Γιατί ρε...δικτάτορες!...έχετε τόσο μίσος για τους...αστούς δασκάλους;!Γιατί αποκλείετε τις πόλεις και δεν μπορούν να τροφοδοτηθούν με...εισαγόμενα;Γιατί δεν κάνετε το απλό;Μην παράγετε τίποτα για ένα χρόνο,να δούμε που θα βρει ο δάσκαλος...αγγουράκια;

ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ

Γράφει ο ΤΑΣΟΣ Α.

EIMAI ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΧΩΡΙΑ .
ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΤΟΥΣ.

ΟΤΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΘΕΙ
ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ ΓΙ ΑΥΤΟ.

ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΕΣ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.

ΟΤΑΝ ΒΑΖΟΥΝ ΦΩΤΙΕΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΤΗΡΙΑ.

ΟΤΑΝ ΔΕΝΟΥΝ ΜΕ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΤΙΣ ΚΟΛΟΝΕΣ ΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ
ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΑΒΑΝΕ ΜΕ ΤΡΑΚΤΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΝ.

ΟΤΑΝ ΓΕΛΑΝΕ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ.

ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΚΑΤΟΧΗΣ.

ΤΟΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ....

Πηγή...

Και στην κορφή κανέλα.

Συνεχίζουν οι "αξιοσέβαστοι" επιστήμονες κάτοχοι εδρών και λοιπών καθισμάτων, γι' αυτό κάθομαι στο πάτωμα, να αποδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο την συνεχόμενη ανοησία τους μια και το συμπέρασμά τους είναι πάντα "από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα".
Το τελευταίο επεισόδιο ένα άρθρο για την εργασία της Αμερικανικής αρχαιολογικής σχολής στην Ελλάδα και συγκεκριμένα του καθηγητή Κέρτις Ράνελς του Πανεπιστημίου της Βοστώνης, της αρχαιολόγου Ελένης Παναγοπούλου, του Τόμας Στράσερ και των συνεργατών τους για να μην χάσει κανείς το βραβείο.
Οι προαναφερόμενοι λοιπόν μετά από έρευνες στην Νότια πλευρά της Κρήτης βρήκαν ίχνη οικισμών του 130.000 πχ.
Μέχρι εδώ όλα καλά και αξιέπαινοι όλοι αλλά αρχίζουν τα αλλά.....
Ξέρετε φαντάζομαι το ανέκδοτο που κάποιος είδε το σαμάρι ενός γαϊδάρου έξω από ένα σπίτι και άρχισε να κατηγορεί τον ιδιοκτήτη ότι έφαγε τον γάιδαρο και τότε εκείνος τον ρωτά δηλαδή αν έβλεπες το γαϊδαρό μου έξω από το νεκροταφείο θα πίστευες ότι πέθανα;
Έτσι λοιπόν και οι εν λόγω καθηγητάδες και λοιποί παρατρεχάμενοι έβγαλαν το εξής αβίαστο συμπέρασμα:
Επειδή του συρμού, και χωρίς κανένα επιχείρημα, είναι ότι οι άνθρωποι ήρθαν από την Αφρική, για να στηρίξουν την ανοησία περί μαύρης Αθηνάς που πριν λίγες ημέρες ανατρέψαμε με άρθρο στο μλπογκ αυτό, οι εν λόγω τύποι το θεώησαν ως δεδομένο και άρα αφού στην Νότια πλευρά της Κρήτης βρέθηκαν οικισμοί και σημάδια λιμένων άρα ηλίου φαεινότερο οι πρώτοι Κρητικοί ήλθαν από την Λιβύη.Τόσο απλά.Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε.
Αν τώρα βρουν στην Ανατολική σίγουρα θα ήρθαν από την Τουρκία ή το Ισραήλ ενώ αν βρουν στην Δυτική τότε σίγουρα μα σίγουρα λέμε ήρθαν από την Μάλτα.
Επειδή λοιπόν ένα νησί σίγουρα κατοικείται σε όλα τα παράλια σίγουρα θα βρουν από την Δυτική πλευρά άρα οι Κρητικοί είναι Μαλτέζοι και εγώ αρχίζω αν και μη Κρητικός να αισθάνομαι ως αγελάδα μια και είναι γνωστές οι Μαλτέζικες αγελάδες για την ποσότητα γάλακτος που παρέχουν και μη χειρότερα να λέμε γιατί δεν ξέρει κανείς τι του ξημερώνει με όλους αυτούς τους "ειδικούς" επιστήμονες 

Και στην κορφή κανέλα Νο 2

Πηγή...

Μήπως θα δοθεί νόμπελ ειρήνης και για την σφαγή στο Γούντεντ Νι;

Η Μάχη στο Γούντεντ Νι (Wounded Knee).
Συνέβη στις 29 Δεκεμβρίου 1890 στην τοποθεσία Γούντεντ Νι Κρικ (Wounded Knee Creek) της Νότιας Ντακότας και θεωρείται η τελευταία μεγάλη ένοπλη σύρραξη μεταξύ των Ινδιάνων και του Αμερικανικού Στρατού.
Στις αρχές του 1890 οι διακρίσεις σε βάρος των Ινδιάνων στις ΗΠΑ βρίσκονταν στην ημερήσια διάταξη, παρά τις αποσπασματικές προσπάθειες της κυβέρνησης να τους εντάξει στην κοινωνία. Ο μεγάλος καταυλισμός των Σιου στη Νότια Ντακότα, που καταλάμβανε σχεδόν το σύνολο της πολιτείας, διαλύθηκε προς όφελος των λευκών εποίκων και των χρυσοθήρων. Στη θέση του δημιουργήθηκαν έξι μικρότεροι. Ο ζωτικός χώρος των Ινδιάνων μειωνόταν και οι κυνηγοί Σιου αντιμετώπιζαν έλλειψη θηραμάτων σε συνδυασμό με την άγονη γη.
Τότε εμφανίσθηκε δίκην προφήτη ένας σοφός Σιου ονόματι Γουοβόκα, που υποστήριξε ότι συνάντησε τον Θεό. Αυτός του είπε ότι πρέπει να διδάξει στους ανθρώπους του την αγάπη για τον πλησίον, την ειρήνη και τη συνεργασία με τους λευκούς και τη σκληρή δουλειά. Ο Θεός του δίδαξε ένα χορό, που θα μπορούσε να φέρει ξανά τη γονιμότητα στη γη και να γεμίσει την περιοχή του με βουβάλια.
Ο Γουοβόκα άρχισε να προσελκύει μεγάλα πλήθη Ινδιάνων και από άλλες φυλές. Αυτό ανησύχησε τους λευκούς, οι οποίοι παρερμήνευσαν το νόημα των λόγων του ινδιάνου προφήτη και διαμήνυσαν στην κυβέρνηση ότι οι Σιου είναι έτοιμοι για εξέγερση. Επί τόπου έφθασαν 3.000 άνδρες του 7ου Συντάγματος Ιππικού με τέσσερα ταχυβόλα τύπου «Χότσκις» και επικεφαλής τον συνταγματάρχη Τζέιμς Φορσάιθ



(Σημ.Πλ.Πισατίδη.Βλέποντας αυτή τη φωτό,θυμάμαι μικρός στο σπίτι της γιαγιάς μου το ίδιο σκηνικό!Αυτό που βλέπετε αριστερά κάτω το λέγαμε...σκαφίδι κι εκεί ζήμωνε η γιαγιά το ψωμί!Το τζάκι στη γωνιά,τα πήλινα  που μαγείρευε!Δίπλα η κοπέλλα πλέκει και ο άντρας έχει φέρει το κυνήγι!!!Ουδεμία διαφορά με το ελληνικό σπίτι του χωριού της εποχής ακόμα του '60!!!!Λέτε να είχαν αντιγράψει οι...Έλληνες τα έθιμα των ιθαγενών της Εσπερίας ή...το αντίθετο;)

Το πρωί της 29ης Δεκεμβρίου μια ίλη ιππικού από 500 άνδρες περικύκλωσε ένα καταυλισμό των Λακότα Σιου την ώρα που χόρευαν τον χορό του Γουοβάκα και τους ζήτησαν να παραδώσουν τα όπλα τους. Στον καταυλισμό εκείνη την ώρα βρίσκονταν 230 άνδρες και 120 γυναικόπαιδα. Οι περισσότεροι υπάκουσαν στη διαταγή, αλλά ένας Ινδιάνος με το όνομα Μαύρο Κογιότ ζήτησε χρήματα για να παραδώσει το όπλο του. Δημιουργήθηκε μια παρεξήγηση με δύο στρατιώτες, καθότι ήταν κουφός. Ήρθαν στα χέρια και το όπλο του Μαύρου Κογιότ εκπυρσοκρότησε.
Αυτό θεωρήθηκε επίθεση από τους πολυβολητές της ιλαρχίας και τα «Χότσκις» άρχισαν να «κελαηδάνε». Μέσα σε λίγα λεπτά ο καταυλισμός γέμισε από πτώματα. 146 Λακότα Σιου σκοτώθηκαν (84 άνδρες, 44 γυναίκες, 18 παιδιά) και 50 τραυματίστηκαν. Μεταξύ των νεκρών και ο αρχηγός τους, το Μεγάλο Πόδι. Το Ιππικό είχε 25 νεκρούς και 39 τραυματίες, οι περισσότεροι από φίλια πυρά.
Ο επικεφαλής της επιχείρησης συνταγματάρχης Φορσάιθ απαλλάχθηκε πάραυτα των καθηκόντων του με διαταγή του επιτελάρχη στρατηγού Νέλσον Μάιλς, που έκανε λόγο για «ηθελημένο μακελειό στο Γούντεντ Νι». Διαφορετική ήταν η άποψη των πολιτικών του προϊσταμένων, που τον απήλλαξαν από κάθε κατηγορία και τον αποκατέστησαν στη διοίκηση του 7ου Συντάγματος Ιππικού.
Η αμερικανική κοινή γνώμη πήρε το μέρος του στρατού, ενώ υποτυπώδεις ήταν οι αντιδράσεις των Ινδιάνων, εξαιτίας της αδύνατης θέσης τους και των μεταξύ τους αντιπαραθέσεων. Πολύ αργότερα, το Γούντεντ Νι έγινε σημείο αναφοράς και σύμβολο του αγώνα των Ινδιάνων για αξιοπρέπεια και δικαίωση. Μόλις μετά το 1970 άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα κριτικά κείμενα για το αιματηρό περιστατικό. Πολλοί συγγραφείς θεωρούν τη Σφαγή στο Γούντεντ Νι μία από τις πιο θλιβερές σελίδες στην ιστορία των ΗΠΑ.
Πηγή:http://www.sansimera.gr/articles/374
Ο ουρανός ψηλά, που αμέτρητους αιώνες χύνει δάκρυα συμπόνιας για τον λαό μου...διαβάστε την «ελληνοπρεπή» ομιλία του αρχηγού του έθνους των Ντουάμις εδώ...
Είναι καταπληκτική, διδάσκεται σε αρκετά σχολεία στο εξωτερικό στο μάθημα (αντί θρησκευτικών) Ηθικής.

Πηγή...

Έρχεται η σούπερ – αθλήτρια γιαγιά!

Συντάκτης Γιάννης Σπυρούνης   
21.01.10
ruth_frith2"Αγαπώ την Ελλάδα και τους Έλληνες. Είστε ένας περήφανος και υπέροχος λαός που το δείχνετε στην καθημερινότητά σας", έχει δηλώσει η Ruth Frith, η γνωστή πλέον σούπερ-αθλήτρια γιαγιά. Η Ruth βρίσκεται ήδη στη χώρα μας και χθες βράδυ αναμενόταν στην Αρχαία Ολυμπία. Φτάνει στην περιοχή για να υλοποιήσει την μεγαλύτερη φιλοδοξία της να βρεθεί εδώ στην κοιτίδα του Ολυμπισμού και να αγωνιστεί στο Αρχαίο Στάδιο. Η Ruth Frith  συνοδεύεται από την κόρη της Ελεν Σιρλ (Helen Searle).
Η χρυσή Ολυμπιονίκης θα παρευρεθεί σήμερα στις 11 το πρωί σε ειδική τελετή που θα οργανώσει ο δήμαρχος της Αρχαίας Ολυμπίας προς τιμή της στις εγκαταστάσεις της ΔΟΑ και στο δημαρχείο. Η Ρουθ, που ασχολείται με σφαίρα, σφύρα, ακόντιο, δίσκο και άλλα αθλήματα, είναι η γηραιότερη γυναίκα που κέρδισε χρυσό μετάλλιο και έγινε κάτοχος παγκοσμίου ρεκόρ, στο πλαίσιο των αγώνων "Masters Games", που έγιναν στο Σίδνεϊ. Ήταν η μοναδική αθλήτρια στην κατηγορία των συμμετεχόντων άνω των 100 ετών! Η επίσκεψη στην Ελλάδα τον Γενάρη θα είναι η δεύτερη για τη Ρουθ. Προηγήθηκε μια ολιγοήμερη παραμονή το 1972, όταν η Αυστραλέζικη ομάδα των αθλητών, που συμμετείχε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μονάχου, έμεινε για τρεις μέρες.
Πηγή...