17 Ιουλίου 2009

Ο Ισραηλινός σκηνοθέτης προ της Επιδαύρου!


"ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ"!

Απόσπασμα από συνέντευξη του Αμός Γκιτάϊ στο ένθετο περιοδικό της εφημερίδας "ΤΑ ΝΕΑ", "ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ"

...
Αν δεχθούμε πως έχουμε παρεξηγήσει τους
Ισραηλινούς, σε ποιο σημείο εντοπίζετε ε-
σείς την παρεξήγηση;
Νομίζω πως δεν είναι θέμα παρεξήγησης, αλ- λά ότι απλοποιούμε τις ερμηνείες. Η Μέση Ανα- τολή είναι ένα μέρος με αγγελική πλευρά, αλλά και διαβολική πλευρά. Πρέπει να δούμε τις αντι- θέσεις της σύγκρουσης. Γιατί το ίδιο ισχύει σε κά- θε αντιπαλότητα. Για παράδειγμα, Ελλάδα - Τουρ- κία άλλοτε συντηρούν την κόντρα και άλλοτε συ- νεργάζονται για να βρουν μια λύση. Ποια είναι τα λάθη και ποια τα σωστά σε αυ- τήν την ιστορία; Αν η Χεζμπολάχ συνεχίσει τις απαγωγές Ισραη- λινών στρατιωτών, αυτό αποτελεί πρόκληση και ο ισραηλινός στρατός θα αντιδράσει. Και συμφωνώ ότι αντιδρά υπερβολικά. Όμως και οι Παλαιστίνιοι συνεχίζουν, με συνέπεια όλο το πράγμα να γίνε- ται πολύπλοκο...
συνέχεια...
http://assets.in.gr/AssetService//Image.ashx?t=2&nid=12990975&

Αυτά και άλλα σχετικά με το..."θεατρικό έργο",του..."ταλαντούχου" εβραίου σκηνοθέτη!

25 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009.ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ.

Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ ΝΙΚΗ.25 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009 ΟΛΟΙ στην Επίδαυρο!!!

Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ ΝΙΚΗ

Είναι επίσημο και χωρίς καμμία αμφισβήτηση. Η παράσταση του Αμώς Γκιτάι στις 24 Ιουλίου στην Επίδαυρο, έλαβε τέλος!! Όπως ανακοίνωσε το φεστιβάλ Αθηνών η παρουσίαση στις 24 Ιουλίου αναβάλλεται για τεχνικούς λόγους και θα πραγματοποιηθεί μόνο εκείνη στις 25 Ιουλίου ημέρα Σάββατο. Όσοι έχετε προμηθευτεί εισιτήρια, και από πληροφορίες μας είναι πάρα μα πάρα πολλοί συνέλληνες και συνελληνίδες που ήδη το έχουν κάνει, θα πρέπει να τα αλλάξετε με αυτά του Σαββάτου. Σάββατο λοιπόν 25 Ιουλίου.

Και ένα είναι βέβαιο. Λόγω ημέρας πολλοί περισσότεροι θα μπορέσουν να δώσουν το παρόν, χωρίς ακρότητες και λοιπές άνομες ενέργειες που ξέρουν καλά αυτοί να εκμεταλλεύονται προς όφελος τους. Πολιτισμένα και Ελληνικά θα πάρουν μέσα στην ιερά Επίδαυρο την απάντηση που τους αξίζει. Οποιαδήποτε άλλη προβοκάτσια ετοιμάζεται είναι είτε ηλίθια πράξη είτε κατασκευασμένη από τους ίδιους και θα μας βρει κάθετα αντίθετους.

Και κάτι τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό. Η σκηνογράφος του έργου Κα Ομπολένσκι σε συνέντευξη που έδωσε είπε τα εξής αποκαλυπτικά:

Οι πύργοι της Επιδαύρου: Στην Επίδαυρο θα βάλω τέσσερις μεταλλικούς πύργους, οι οποίοι με κανέναν τρόπο δεν αντιπροσωπεύουν τους Πύργους της Ιερουσαλήμ. Το λέω κατηγορηματικά αυτό. Είναι ένα στοιχείο σκληρό. Το κρύο μέταλλο παραπέμπει στον πόλεμο και ο Γκιτάι το χρησιμοποιεί με έναν τρόπο που φέρνει στο νου τέτοιες σκηνές. Ταυτόχρονα, οι πύργοι χρησιμεύουν για να στήσουμε τα φώτα και να λύσουμε το πρόβλημα του φωτισμού στην Επίδαυρο. Εγώ τους βλέπω ως μια εγκατάσταση που μας επιτρέπει να πούμε την ιστορία χωρίς να βαρύνουμε το τοπίο. Δεν θα υπάρχει τίποτα άλλο στην ορχήστρα, μόνο η Ζαν Μορώ, που θα αφηγείται την ιστορία, και η καρέκλα της, ίσως και μερικά μικρά αντικείμενα, αλλά αυτό θα το αποφασίσουμε στις πρόβες.

Γιατί κυρία Ομπολέσκι τέτοια πρεμούρα να διευκρινίσετε ότι οι πύργοι που θα στήσετε στο θέατρο της Επιδαύρου δεν έχουν καμμία σχέση με τους πύργους της Ιερουσαλήμ; Σας ρώτησε κανείς για να το διευκρινίσετε; Όχι βέβαια, αλλά μόνη σας θελήσατε να το βγάλετε πρώτη για να βγάλετε τάχα από πάνω σας τις υποψίες, για να μην σας πάρουμε είδηση. Αλλά το κάνατε χειρότερο!! Γιατί όπως λέει και ο σοφός Ελληνικός λαός, ο πρώτος οσμιστής και ο πρώτος κλανιστής η αλλιώς όποιος έχει την μύγα, μυγιάζεται.

Τι είναι λοιπόν αυτοί οι περίφημοι πύργοι της Ιερουσαλήμ;

Οι 4 στύλοι έχουν άμεση σχέση με το θέμα της παράστασης και την καταστροφή της Ιερουσαλήμ:

Ο σύγχρονος ιουδαϊσμός μιλά συχνά για τέσσερις θεμελιώδεις στύλους της εβραϊκής πίστης που αλληλεπιδρούν και ο κάθε ένας αποτελεί σημαντική δύναμη ως τμήμα της Διαθήκης ανάμεσα στους Ισραηλίτες και τον Θεό. Συνδέονται με τις 4 κολώνες του Δεύτερου Ναού, που χτίστηκε στη θέση του κατεστραμμένου Ναού του Σολόμωντα. Αυτόν τον δεύτερο ναό είχαν καταστρέψει οι Ρωμαίοι στις 4 Αυγούστου του 70 μ.Χ. σηματοδοτώντας το τέλος της Εβραϊκής επανάστασης που ξεκίνησε το 66 μ.Χ. Το δυτικό τείχος (ή Τείχος των Δακρύων) είναι ότι απέμεινε από αυτόν το Ναό.

Οι 4 θεμελιώδεις στύλοι της Ιουδαϊκής πίστης είναι:

(1) η Τοράχ: ένας πάντα ζωντανός νόμος για τους Ιουδαίους εφόσον η γραπτή Τοράχ γίνεται κατανοητή λαμβάνοντας υπόψη την προφορική Τοράχ. Είναι ο νόμος του θεού και το Ισραήλ οφείλει να υπακούσει.

(2) Μονοθεϊσμός: ο ένας Θεός, μια ενότητα, πνευματική (όχι σωματική) και αιώνιος.

(3) Εκλογή: οι άνθρωποι (μόνο οι Εβραίοι Ισραηλίτες),που δημιουργήθηκαν από το Θεό σαν μέλη μιας οικογένειας, μια εταιρική προσωπικότητα, μια κοινότητα πίστης. Ο εκλεκτός λαός που επιλέχθηκε από τον ίδιο το Θεό πριν ακόμα και από τη Δημιουργία του κόσμου. Η αποκάλυψη του θεού στους Ισραηλίτες και η υπόσχεσή του να είναι πάντα κοντά τους (Γένεσις 12, 15, 17, 22). Σε όλα τα έθνη έστειλε πνεύματα να τους παραπλανήσουν αλλά τους Εβραίους τους προστατεύει ο ίδιος. Οι Εβραίοι είναι ο μόνος λαός που αγαπάει ο θεός. Οι απόγονοι του Αβραάμ είναι πάνω από όλα τα έθνη.

(4) ο Ναός: η γη σαν ιερό, πολιτικό και οικονομικό κέντρο (γνωστή σήμερα ως Eretz Yisrael = Γη του Ισραήλ), ένας δεσμός που φτάνει μέχρι τον Αβραάμ, τον «πατέρα των Εβραίων» (Γένεσις 17:7 - 8 7. και θα στήσω τη διαθήκη μου ανάμεσα σε μένα και σε σένα, και στο σπέρμα σου μετά από σένα στις γενεές τους, σε μια αιώνια διαθήκη, για να είμαι Θεός σε σένα και στο σπέρμα σου μετά από σένα. 8. και θα δώσω σε σένα, και στο σπέρμα σου μετά από σένα, τη γη τής παροικίας σου, ολόκληρη τη γη Χαναάν, σε αιώνια κατάσχεση· και θα είμαι ο Θεός τους).

Είπατε κάτι; Τι παιχνίδι πάτε να στήσετε στην Επίδαυρο στις 25 Ιουλίου; Κάποιοι μιλάνε για στημένο τελετουργικό Εβραικών μυστικιστικών κύκλων σε ιερό αρχαιοελληνικό χώρο ποιος ξέρει για ποιους λόγους. Είναι έτσι; Ξέρετε κάτι περισσότερο; Μήπως είναι ανακριβές; Για να τους αποστομώσετε όλους αυτούς τους αχρείους κάντε τους πύργους 3 η 5. Απλό δεν είναι; Αφού όπως δηλώσατε εσείς δεν έχετε τέτοια πρόθεση να συσχετισθούν οι 4 πύργοι της παράστασης σας με αυτούς της Ιερουσαλήμ, να ένας λόγος να επιβεβαιώσετε καλύτερα τα λεγόμενα σας.

25 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009 ΣΑΒΒΑΤΟ. ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ.

Ο ραβίνος,ο Γκιτάϊ και οι υιοί του..."φωτός"!Ίδια λόγια,ίδιος τίτλος!

Το απόσπασμα από το δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας!

[«Σπάζοντας τη σιωπή», είναι ο εύγλωττος τίτλος της αντιπολεμικής οργάνωσης που έχουν δημιουργήσει... Και όντως, λένε πολλά (από το «Βήμα»):
  • «Ο ραβίνος μας είπε ότι είμαστε τα τέκνα του φωτός που διεξάγουμε πόλεμο ενάντια στα τέκνα του σκότους. Δεν έκανε καμία διάκριση μεταξύ αμάχων και μαχητών. Ηταν η μάχη ενός λαού έναντι ενός άλλου λαού, με όλες τις μεσσιανικές επιπτώσεις αυτής της αντίληψης. (...) Αυτό όμως δεν είναι παρά θρησκευτική προπαγάνδα».]
Και ο τίτλος του..."θεατρικού έργου" του Γκιτάϊ:
"Ο πόλεμος των υιών του φωτός εναντίον των υιών του σκότους"!

Ώστε ο "ειρηνιστής" Γκιτάϊ,φαίνεται ότι κατά λάθος έβαλε για τίτλο τα λόγια του ραβίνου!
Εκτός αν είναι και...ραβίνος!Δεν εξηγείται διαφορετικά η ταύτιση της σκέψης!
Μετά από αυτό,ο πρόεδρος του Φεστιβάλ,μάλλον πρέπει να ειδοποιήσει τον κύριο,ότι κρίνεται ανεπιθύμητος,εκτός από λίγος,όπως έγραψε και η "Le Monde"!
Αλήθεια τι γύρευε πέρυσι στην Επίδαυρο;Μήπως για να πάρει μια εικόνα του...γιουχαίσματος;Ή μήπως από πέρυσι ετοίμαζαν μεθοδικά την εισβολή των "υιών του φωτός κατά των υιών του...σκότους";
Γνωρίζατε από πέρυσι κύριε πρόεδρε;

[Η χαμένη αθωότητα των «γιούχα»

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 19/08/2008

Ρεπορτάζ: Β. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, Γ. ΚΑΡΟΥΖΑΚΗΣ, Φ. ΜΠΑΡΚΑ, ΧΡ. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, Ν. ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ

Η Τέχνη ενίοτε εξημερώνει τα ήθη και άλλοτε εξάπτει τα πάθη. Ισχύει και… ταυτοχρόνως: μήπως δεν έχουμε δει στην ίδια παράσταση το κοινό διχασμένο, να επευφημεί ή να «γιουχάρει»; Η τελευταία, ακραία ένδειξη απαξίωσης, επικράτησε προχθές στην Επίδαυρο, όχι μόνο στη λήξη, αλλά και κατά τη διάρκεια της παράστασης της «Μήδειας» του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Ανατόλι Βασίλιεφ. Δεν ήταν η πρώτη φορά: η ιστορία των Επιδαυρίων, όπως και ολόκληρη η ιστορία των τεχνών, έχει πολλά τέτοια επεισόδια να αφηγηθεί.

Τελικά, το έθος τού «γιούχα» το αποδεχόμαστε ή το… γιουχάρουμε; Είναι θεμιτό ή υπάρχουν κι αξιοπρεπέστεροι τρόποι αντίδρασης; Είναι πάντα ειλικρινές ή κάποτε είναι και υποκινούμενο; ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΟΥΚΟΣ (πρόεδρος του Ελληνικού Φεστιβάλ):

«Ένα κοινό που αντιδρά, είναι καλύτερο από ένα κοινό που κοιμάται. Υπάρχουν όμως και κάποια όρια στη συμπεριφορά μας. Ο Ανατόλι Βασίλιεφ είναι από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες της εποχής μας. Ο τρόπος του σόκαρε για αισθητικούς ή ακόμη και εθνικιστικούς λόγους. Για τους Έλληνες, η Επίδαυρος είναι ιερός χώρος και πρέπει όλοι να φαίνονται ως αρχαίοι Έλληνες. Δεν ξέρω αν στη Βρετανία, για παράδειγμα, η μη συμβατική προσέγγιση του Σέξπιρ θεωρείται εθνική ύβρις. Το θέατρο έζησε όλους αυτούς τους αιώνες μέχρι σήμερα, γιατί ο κάθε καλλιτέχνης έρχεται αντιμέτωπος με την ανθρωπότητα της στιγμής εκείνης. Αυτή είναι η παγκοσμιότητα της Επιδαύρου. Απ’ αυτό που είδα, γιατί συνόδευα τον σκηνοθέτη Άμος Γκιτάι και αποχώρησα, το σίγουρο είναι ότι υπήρχε μια συγκεκριμένη πρόταση. Έχω δει άλλες παραστάσεις και φέτος, που δεν είχαν τίποτα να πουν και δεν τις γιούχαρε κανείς».]


Οι λόγοι κύριε πρόεδρε,δεν είναι "εθνικιστικοί".Είναι ιστορικοί και ΕΘΝΙΚΟΙ.Όπως ο ίδιος λέτε,"για τους Έλληνες ,η Επίδαυρος είναι ιερός χώρος και πρέπει όλοι να φαίνονται ως αρχαίοι Έλληνες".

Οπότε,με γνώμονα τα λεγόμενά σας,κύριε πρόεδρε,είναι απορίας άξιον πως σας διέφυγε αυτό!Ή μήπως όχι;Δεν γνωρίζατε το σενάριο;Δεν ρωτήσατε,τέλος πάντων,τι έργο είναι αυτό;

Ή μήπως γνωρίζατε;

Να ποιοί είναι οι..."υιοί του φωτός"!Άρα εμείς είμαστε οι "υιοί του σκότους".


Οι πράξεις των Υιών του ... Φωτός

Μια συγκλονιστική μαρτυρία για τις πράξεις των Υιών του... φωτός

«
Ο ραβίνος μας είπε ότι είμαστε τα τέκνα του φωτός που διεξάγουμε πόλεμο ενάντια στα τέκνα του σκότους. Δεν έκανε καμία διάκριση μεταξύ αμάχων και μαχητών. Ήταν η μάχη ενός λαού έναντι ενός άλλου λαού, με όλες τις μεσσιανικές επιπτώσεις αυτής της αντίληψης. (...)».



Δεν επρόκειτο, λοιπόν, για «παλαιστινιακή προπαγάνδα», όπως έλεγε το Ισραήλ: οι φρικαλεότητες του ισραηλινού στρατού στη Γάζα (τυφλή βία εναντίον αμάχων, ανθρώπινες ασπίδες, βιβλικές καταστροφές) καταγγέλλονται τώρα από Ισραηλινούς στρατιώτες.

«Σπάζοντας τη σιωπή», είναι ο εύγλωττος τίτλος της αντιπολεμικής οργάνωσης που έχουν δημιουργήσει... Και όντως, λένε πολλά (από το «Βήμα»):
  • «Ο ραβίνος μας είπε ότι είμαστε τα τέκνα του φωτός που διεξάγουμε πόλεμο ενάντια στα τέκνα του σκότους. Δεν έκανε καμία διάκριση μεταξύ αμάχων και μαχητών. Ηταν η μάχη ενός λαού έναντι ενός άλλου λαού, με όλες τις μεσσιανικές επιπτώσεις αυτής της αντίληψης. (...) Αυτό όμως δεν είναι παρά θρησκευτική προπαγάνδα».

  • «"Αν δείτε οποιοδήποτε ίχνος κίνησης, πυροβολήστε. Αν φοβηθείτε ή απλά δείτε κάποιον, πυροβολήστε. Καλύτερα να σκοτωθεί ένας αθώος παρά να διστάσετε να σκοπεύσετε έναν εχθρό", διέταξε χαρακτηριστικά ένας διοικητής».

  • «"Ομάδες κρούσης τοποθετούσαν την κάννη του όπλου στον ώμο ενός Παλαιστινίου προτού εισβάλουν σε κάποιο κτίριο και τον χρησιμοποιούσαν ως "ανθρώπινη ασπίδα". Οι διοικητές μας έλεγαν ότι αυτές ήταν οι εντολές, ότι ήμασταν αναγκασμένοι να το κάνουμε", λέει ένας στρατιώτης».

  • «Ο διοικητής της μεραρχίας μας είχε πει ότι εκείνη δεν ήταν μια επιχείρηση περιορισμένης εμβέλειας, όπως στη Χεβρώνα, και ότι δεν έπρεπε να διστάζουμε αν υποπτευόμασταν κάποιον ή να νιώθουμε άσχημα για τις καταστροφές, διότι όλα γίνονταν για την ασφάλεια των στρατιωτών μας».
Περισσότερα

ΠΗΓΗ
ΤΟ ΒΗΜΑ ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Δική μας Πηγή...


"Le Monde":'τό θέαμα του Γκιτάϊ είναι εξαιρετικά αδύναμο,πρόχειρο,χωρίς ιδέες'...!!!Αυτή την ανώτερη..."τέχνη" έφερε στην ΕΠΙΔΑΥΡΟ ο Λούκος!

Ολόκληρο το άρθρο από το ΒΗΜΑ.Δε φτάνει που έρχεται να βεβηλώσει το ΙΕΡΟ θέατρο του ΘΕΟΥ Ασκληπιού,είναι και ένα "πολεμικό εγχείρημα" χωρίς υπόβαθρο!Αυτή την..."τέχνη" ξέρουν,αυτήν παρουσιάζουν!

Η συρρίκνωση του Αμος Γκιτάι στην Επίδαυρο
Το παρασκήνιο που οδήγησε στην ακύρωση της μιας από τις δύο προγραμματισμένες παραστάσεις με τη Ζαν Μορό


Ακυρώνεται τελικά μία από τις δύο προγραμματισμένες παραστάσεις του θεάματος «Ο πόλεμος των υιών του φωτός εναντίον των υιών του
σκότους» που πρόκειται να φιλοξενηθεί στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου την ερχόμενη εβδομάδα. Ετσι, αντί για Παρασκευή 24 και Σάββατο 25 Ιουλίου, η παράσταση θα παιχθεί τελικά μόνο τη δεύτερη ημέρα, δηλαδή το Σάββατο. Οσοι έχουν αγοράσει εισιτήρια για τις 24/7, ας απευθυνθούν στα εκδοτήρια του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, Πανεπιστημίου 39 (εντός στοάς Πεσμαζόγλου), τηλέφωνο 210 3222.720.

Οι λόγοι που οδήγησαν στην ακύρωση δεν ανακοινώθηκαν από την ηγεσία του φεστιβάλ, το οποίο στην επίσημη ανακοίνωσή του αναφέρει μόνο «λόγους παραγωγής». Οι φήμες όμως θέλουν τον ισραηλινό σκηνοθέτη Αμος Γκιτάι (γνωστό κυρίως για τις πολιτικοποιημένες ταινίες του) να βρίσκεται σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση μετά τις αρνητικές κριτικές που έλαβε από τον γαλλικό Τύπο την επομένη της παρουσίασης του «Πολέμου των υιών» στο Φεστιβάλ της Αβινιόν στις 7 Ιουλίου. Χαρακτηριστικά, η εφημερίδα «Le Μonde» έγραψε ότι «το θέαμα του Γκιτάι είναι εξαιρετικά αδύναμο, πρόχειρο, χωρίς ιδέες». Σύμφωνα με την ίδια εφημερίδα, αυτό που έσωσε την κατάσταση ήταν «η φωνή της Ζαν Μορό, που από μόνη της άξιζε μια βραδιά». Ενα θέαμα προβληματικό, χωρίς υπόβαθρο, που όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων προκάλεσε ανησυχία και ενδεχομένως πανικό στον δημιουργό του. Ο Γκιτάι καταφεύγει τώρα σε σπασμωδικές κινήσεις «σωτηρίας». Ως αποτέλεσμα, ο Δημήτρης Καταλειφός, ο οποίος επρόκειτο να λάβει μέρος στην παράσταση ως αφηγητής- συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις σκηνές- δεν θα συμμετάσχει τελικά στον «Πόλεμο των υιών». Ο ηθοποιός, όπως είπε στο «Βήμα», είχε ασχοληθεί για δύο μήνες με τη δουλειά αυτή, μελετώντας αλλά και ταξιδεύοντας στην Αβινιόν, όπου έμεινε 13 ημέρες παρακολουθώντας πρόβες και δίνοντας το παρών στην πρεμιέρα. Αφού επέστρεψε στην Αθήνα, ο έλληνας ηθοποιός δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από τη βοηθό του Γκιτάι, η οποία του ζήτησε να αφήσει τον αφηγητή και να ερμηνεύσει αντ΄ αυτού τον ρόλο του Τίτο, έναν από τους τρεις βασικούς ρόλους δηλαδή(!). Ο Καταλειφός αρνήθηκε υποστηρίζοντας ότι δεν προλαβαίνει να μάθει έναν ρόλο σε δέκα ημέρες. Ετσι οι δρόμοι χώρισαν...

Ολα αυτά, σε συνδυασμό με την εξαιρετικά χαμηλή προπώληση των εισιτηρίων για την Επίδαυρο, οδήγησαν- ύστερα προφανώς από συνεννόηση Γκιτάι και Γιώργου Λούκου, καλλιτεχνικού διευθυντή του φεστιβάλ- στη συρρίκνωση των δύο σε... μία. Οσοι πιστοί- και απτόητοι- προσέλθετε...

Τέρμα η πρώτη παράσταση του Γκιτάϊ στην Επίδαυρο!Εύγε στον Καταλειφό που έφυγε!Ο Ασκληπιός με την αρωγή του Απόλλωνα έκανε το πρώτο βήμα!

Δείτε διάφορες ειδήσεις επί του θέματος!

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΠΥΡΑ ΕΛΛΗΝΩΝ BLOGGERS KATA TΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΒΕΒΗΛΩΣΟΥΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ!!!

Καταχωρήθηκε: July 15, 2009, 8:09pm EDT


Μόνο μια παράσταση



Οι μικροί (Εβραίοι) απέναντι στους ιμπεριαλιστές (Ρωμαίους)

Μια παράσταση λιγότερη, από τον Άμος Γκιτάι. Τόσο απλό ήταν κύριοι του Φεστιβάλ;


Η συρρίκνωση του Αμος Γκιτάι στην Επίδαυρο


kathimerini.gr | Γκιτάι: με μία παράσταση, χωρίς Καταλειφό


Η συρρίκνωση του Αμος Γκιτάι στην Επίδαυρο - TO BHMA


Ακυρώνεται παράσταση του Γκιτάι στην Επίδαυρο | Αθήνα 9.84


v4.e-go.gr - Μία η παράσταση για τον Άμος Γκιτάι στην Επίδαυρο ...

Περί Ελλήνων στην Αμερική συνέχεια...Αποδεικνύοντας τα αυτονόητα



(σ.σ.visaltis.blogspot:Μέχρι να ανακαλύψουμε ότι η Γη κινείται,μπορούμε να συνεχίσουμε να θεωρούμε ότι η Αμερική ανακαλύφθηκε πριν λίγους αιώνες από τον Κολόμβο.'Αλλωστε το πλοίο του Κολόμβου ήταν προφανώς τεχνολογικά ανώτερο απο τα πλοία των Ελλήνων που επί χιλιετίες είχαν "οργώσει" της θάλλασες του κόσμου απ΄άκρη σ΄άκρη.)

"Μόλις περάσεις με το καράβι σου τον βαθύ Ωκεανό και φτάσεις στην άγρια ακτή και τα δάση της Περσεφόνης,με τις ψηλές λεύκες και τις άκαρπες ιτιές,εκεί να αφήσεις το καράβι σου στου βαθύ Ωκεανού την άκρη...".
( Οδύσσεια Κ΄505-516 ).

Πολλά έχουν γραφτεί για την Οδύσσεια και την Ιλιάδα του Ομήρου.Κάποιοι υποστήριζαν οτι ηταν προϊόντα μυθολογίας ενός ευφάνταστου ποιητή και τίποτε άλλο. Η αρχαιολογική σκαπάνη του Σλήμαν τους διέψευσε πανηγυρικά. Τα έπη του Ομήρου δεν είναι απλά μια συρραφή μύθων αλλά πραγματικά ιστορικά γεγονότα επικαλυμμένα με ποιητικά - μυθολογικά στοιχεία. Η κλασσική άποψη θέλει την Οδύσσεια να λαμβάνει χώρα εντός της Μεσογείου. Όμως οι σαφείς αναφορές τόσο του Πλάτωνος στον "Τιμαίο-Κριτία" και του Ομήρου για έξοδο των πλοίων των Ελλήνων απο τις Ηράκλειες Στήλες (Στενά Γιρβλατάρ) στον Ωκεανό (Ατλαντικό) όσο και νεότερες έρευνες Ελλήνων και ξένων συγγραφέων - ερευνητών σε συνδιασμό με αρχαιολογικές ανασκαφές και γλωσσολογικές ομοιότητες, οδηγούν σε ένα εκπληκτικό συμπέρασμα : "Η Αμερικανική Ήπειρος ηταν γνωστή απo τα αρχαία χρόνια, είχε ανακαλυφθεί απο τους Ελληνες οι οποίοι την είχαν επισκεφθεί αρκετές φορές".
Αναφέρουμε την εκστρατεία του Ηρακλή στον Κήπο των Εσπερίδων (ταυτίζεται με την Αμερική), του Περσέα καθώς και το ταξίδι των Αργοναυτών που διασχίζοντας τον Αμαζόνιο έφτασαν μέχρι την λίμνη Τιτικάκα.
Οι Αρχαίοι Έλληνες οχι μόνο ανακάλυψαν την Αμερική εκατοντάδες χρόνια πριν τον Κολόμβο αλλά είναι σίγουρη πλέον η συνάντηση τους με τους Ίνκας, Μάγιας, Αζτέκους, πάνω στους οποίους ,επέδρασαν πολιτιστικά. Ξένοι ερευνητές όπως η Αμερικανίδα δικηγόρος-αρχαιολόγος Henriette Mertz υποστηρίζουν οτι με την τότε ναυπηγική αλλά και με την βοήθεια του Γκόλφ-Στρήμ ( Ρεύμα του Ατλαντικού ) ήταν εφικτά τα ταξίδια των Ελλήνων από την Μεσόγειο στην απέναντι ήπειρο.Ακόμη οι φυλές των Ίνκας,Μάγιας αλλά και οι Πολυνήσιοι ανάγουν την γεννεαλογία τους και τον πολιτισμό τους στους "Λευκούς Θεούς"που ήρθαν από την θάλασσα! Ο Βιρακότσα,ο λευκός γενειοφόρος θεός τους μας παραπέμπει στον Περσέα. Πολλές φορές απεικονίζονται αγάλματα κρατώντας ένα ρόπαλο,θυμίζοντας μας έτσι και την επίσκεψη του θρυλικού Ηρακλή. Εκτός από τον Οδυσσέα,οι Αργοναύτες διέσχισαν τον Αμαζόνιο και τους παραποτάμους του φτάνοντας μέχρι τις Άνδεις και το Μαντείο του Τσαβίν στο Περού.Μάλιστα έχουν ανακαλυφθεί επιγραφές σε βράχους με Ελληνική Γραμμική Γραφή!Από το Γιάρμουθ της νέας Σκωτίας,στην πέτρα Γκρέηβ-Κρηκ της Δυτικής Βιρτζίνια,στο Μπάτ-Κρήκ του Τενεσσή,στο Νιούσμπερι του Μίτσιγκαν καθώς επίσης και στην περιοχή Μανάος(εκ του Μϊνωα) στον Αμαζόνιο. Στον ποταμό αυτό βρέθηκαν και πυθάρια μινωικής προελεύσεως.(Βλ.H.Mertz "Οίνωψ Πόντος",Ι.Πασσά "Η Αληθινή Προιστορία").Ακόμη ένας άλλος ερευνητής ο E.Matievich υποστηρίζει την ίδια άποψη την οποία στηρίζει σε δύο βασικά άξονες: 1) Την ομοιότητα της βασιλικής γλώσσας των Ίνκας με την αντίστοιχη Μυκηναική και 2) Στις εκπληκτικές ομοιότητες του Μαντείου του Τσαβίν στο Περού με την περιγραφή του παλατιού του αρχαιοελληνικού Άδη από τους Έλληνες συγγραφείς. Πραγματικά βλέποντας κανείς το μαντείο θα παρατηρήσει εικόνες Γοργόνων,Κερβέρων και ένα Λαβύρινθο(μινωικής τεχνοτροπίας). Όλα αυτά στο περίφημο μαντείο των Άνδεων μας υπενθυμίζουν την συνάντηση των Αρχαίων Ελλήνων με τους θρυλικούς Ίνκας και Μάγιας. Ένα άλλο πολύ σημαντικό γεγονός είναι ότι οι τοπικές διάλεκτοί τους περιέχουν αυτούσιες Ελληνικές λέξεις! Το 1987 ο καθηγητής του Πανεπιστημίου της Χαϊδελβέργης Nors.S.Josephson έκανε μια εκπληκτική εργασία με τίτλο: "Greek Linguist Elements in the Polynesian Languages-Hellenicum Pacificum "(=Ελληνικά Γλωσσικά Στοιχεία στις Πολυνησιακές Γλώσσες-Ελληνικός Ειρηνικός). Υποστηρίζει λοιπόν ότι οι Αρχαίοι Έλληνες άριστοι θαλασσοπόροι έφτασαν μέχρι τις Άνδεις και πέρασαν στα απέναντι νησιωτικά συμπλέγματα (Νησιά του Πάσχα,Χαβάη,Ταϊτή ). Απόδειξη αυτής της διείσδυσης είναι οι εκατοντάδες (πάνω από 1000) ελληνικές λέξεις που υπάρχουν σε αυτές τις διαλέκτους. Ενδεικτικά αναφέρουμε:
ΑρχαίαΕλληνικά:άγχω(=πνίγομαι),αετός,αν,βέλος,αύω( =φωνάζω),βοή γάμος,γεννώ,γένος,χθών(=γή),γυνή,δήμος,δοκός,θεός, ήρως,θιγγάνω(=αγγίζω).
ΝησιάτουΠάσχα:ανγκού(=πνίγομαι),αέτο,ανά(=αλλά),βέ ρο(=βέλος),άου(=ουρλιάζω),μποού(=φωνάζω),χάμοα(=αρ ραβών),χανάου(=γεννιέμαι),κένου(=σύζυγος),χένουα(= χώρα),χινέ(=γυναίκα),τάμα(=ομάδα),τόκο(=ξύλο),τάνε (=θεός),χίρο(=ήρως),τινγκάϊ(=χτυπώ). Ακόμη Αρχαία Ελληνικά: αήρ,Απόλλων(=θεός του Ήλιου),νέκυς(=θάνατος),πύργος,ρήμα. Κετσούα Ίνκας: waira,Apulu ή Apolo,naka,pirka,rima.ΤέλοςΑρχαίαΕλληνικά:αετός,νο ύς,μανθάνω,μελωδία,λαός,ικάνω(=φτάνω),ναίω(=κατοικώ).Χαβάη:αέτο,νού(=σκέψη),μανάω(=σκέφτομαι),μέλε(= τραγούδι),λαούη(=λαός),ίκι(=έρχομαι),νόκο(=ζώ). Ο Charles Berlitz στο βιβλίο του "Μυστήρια από ξεχασμένους Κόσμους" αναφέρει ότι: "η φλογέρα του Πανός που έπαιζε ο θεός Πάν και οι βοσκοί της αρχαίας Ελλάδας,ανακαλύφθηκε σε πανομοιότυπη κατασκευή σε νησιά στον Ειρηνικό και στα υψίπεδα των Άνδεων όπου οι βοσκοί ακόμα παίζουν τέτοιες φλογέρες όταν φυλάνε λάμας και πρόβατα¨" . Επιπλέον κάνει ορισμένες ετυμολογίες λέξεων όπως: Θάλλακ=θάλασσα, ο θεός των υδάτων Τλάλοκ, ο θεός της ιατρικής Ίτζαμνα=ίαμα,η θεά Τεούκαρα=θεού+κόρη(=Αθηνά),η θεά της ομορφιάς Τεοκάλλι=θεά+κάλλος(=Αφροδίτη), ονομάζουν τους θεούς τους Τεότλ, το Τεουανάκο =θεός+άναξ(=το ανάκτορο του θεού ή βασιλιά). Οι θεοί των Ινδιάνων ονομάζονται "ίδολος"εκ του ελληνικού "είδωλα"(!!!). Όμοια είναι επίσης και η φράση των Μάγιας: ΚΟΝΕΞ ΟΜΟΝ ΠΑΝΕΞ με την φράση των Ελευσινίων Μυστηρίων: ΚΟΝ ΟΜ ΠΑΝΞ(=Άκουε ,Βλέπε,Σώπα). Ακόμη αναφέρει ότι η ομοιότητα ανάμεσα στην γλώσσα των Ινδιάνων του Μεξικού με τα Αρχαία Ελληνικά έκανε τον Αλεξάντερ φον Χούμπολτ,έναν από τους πρώτους μελετητές των Αζτέκων να αναφωνήσει:"Μα αυτά είναι καθαρά Ελληνικά"! Μάλιστα όταν οι Ισπανοί κονκισταδόρ πρωτοήλθαν σε επαφή με τους Ινδιάνους,τους μιλούσαν στην αρχή στα λατινικά όμως αργότερα στα Ελληνικά,γιατί διαπίστωσαν ότι οι λέξεις των Μάγιας έμοιαζαν περισσότερο με τις ελληνικές! Οι Αρχαίοι Έλληνες λοιπόν έφτασαν στην Αμερική αναμείχθηκαν με τους ντόπιους πληθυσμούς και τους επιρρέασαν πολιτιστικά.Υπάρχουν βασιλικά ανάκτορα των Ίνκας και των Μάγιας διακοσμημένα εξωτερικά με τον Ελληνικό Μαίανδρο. Σε πολλές Ινδιάνικες μη εκφυλισμένες φυλές συναντάμε λευκούς άντρες και γυναίκες με γαλάζια μάτια και πυρόξανθα μαλλιά και που με κανένα τρόπο δεν συνδέονται με το ντόπιο στοιχείο. Κι αυτό γιατί είναι απόγονοι του Οδυσσέα,του Περσέα,του Ηρακλή και των Αργοναυτών.Οι μη εκφυλισμένοι Τολτέκοι είχαν λεπτα χαρακτηριστικά,χαλκόλευκη επιδερμίδα,γαλάζια μάτια και πιθανότατα πυρόξανθα μαλλιά. Οι Καρίμπ ήταν λευκοί ή χαλκόλευκοι και περηφανεύονταν για την καταγωγή τους από τους "Λευκούς Ανθρώπους". Οι Μολόπακοι μια άσπρη πολιτισμένη φυλή που κατοικούσαν στο Μίνας(εκ του Μίνωα) Ζηράϊζ τον 17ο αιώνα ήταν ανοιχτόχρωμοι και γενειοφόροι. Είχαν λεπτούς και εξευγενισμένους τρόπους και οι γυναίκες τους περιγράφονται λευκές σαν Αγγλίδες,με χρυσαφένια μαλλιά,λεπτά χαρακτηριστικά,μικρά χέρια και γαλάζια μάτια. Η πρωτεύουσα του Τολτεκικού πολιτισμού στον νότο η Τιαχουανάκο λέγεται από τους Περουβιανούς ότι χτίστηκε λευκούς γενειοφόρους ανθρώπους πολύ πριν την εποχή των Ίνκας.(Βλ.Πέρσυ Χάρισσον Φώσεττ:"Εξερευνήσεις"). Τέλος σήμερα ακόμη οι Αραουκάνοι της Χιλής υποστηρίζουν ότι είναι απόγονοι Αρχαίων Σπαρτιατών που έφτασαν στις ακτές της Νότιας Αμερικής! Είναι λευκοί και αριθμούν 360000 μέλη. Οι Αρχαίοι Έλληνες ανακάλυψαν την Αμερική πολύ πριν τον Κολόμβο και υπάρχουν πάρα πολλές αποδείξεις.....Σκοπός αυτού του άρθρου είναι η αποκατάσταση μιας λησμονιμένης ιστορικής πραγματικότητας που κάποιοι σκόπιμα παραποίησαν προς εξυπηρέτηση των Άλλων...... (Από το φόρουμ της ιστοσελίδας www.greekrealm.com)

Πηγή...