19 Μαρτίου 2009

Ναός Αγροτέρας Αρτέμιδος....

------------------------------------------------------

Ναός Αγροτέρας Αρτέμιδος: Πως στήνεται μια σκευωρία εις βάρος της κοινωνίας και της ιστορίας.

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Μαρτίου 18, 2009

Βήμα προς βήμα το στήσιμο της υπόθεσης, τα απίστευτα συμβόλαια, οι ψευδείς δηλώσεις και η συνεργασία του κράτους. Μόνο έτσι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η πρωτοφανής συγκάλυψη μέσω της απόφασης Βενιζέλου - Φωτιάδη το 2001 που άνοιξε την κερκόπορτα την οποία εκμεταλλέυθηκαν άμεσα οι εμπλεκόμενοι ενεργοποιώντας μεταβιβάσεις - οπερέτες σε υπεράκτιες, με συμβόλαια χωρίς δικαιολογητικά των αρμοδίων υπηρεσιών παρά ΨΕΥΔΕΙΣ δηλώσεις (!) και τον ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ στα νομικά χρονικά όρο περί “ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ” όπου “τακτοποίηση” νοείται ο τρόπος με τον οποίο θα γίνει αποχαρακτηρισμός του οικοπέδου ώστε να μπορέσει αυτό να οικοδομηθεί!

Και βέβαια επειδή στην Ελλάδα η διαπλοκή είναι διακομματική, εντύπωση προκαλεί η απόφαση του κυρίου Τατούλη, ως αναγράφεται στο συμβόλαιο που παρατίθεται και χρησιμοποιείται σαν επιχείρημα για την “τακτοποίηση” των ελεεινών συμφερόντων!

Τα στοιχεία είναι στη διάθεση του εισαγγελέα και η δικαιοσύνη οφείλει πλέον να επέμβει και να εγκαλέσει όλους τους εμπλεκόμενους. Η δε κυβέρνηση ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ να μην απαιτήσει διαλεύκανση της υπόθεσης, γιατί η μέχρι τώρα ολιγωρία της θα μετατραπεί σε ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για την αξιωματική αντιπολίτευση και τον Γ.Α. Παπανδρέου που έχει αποδείξει την ευαισθησία του σε θέματα διαφάνειας.

Να δούμε τώρα αν θα επιδειχθεί ο ίδιος οίστρος όπως στην υπόθεση του Βατοπαιδίου. Προσέξτε τα ονόματα των εμπλεκομένων, τις Κυπριακές εταιρείες κλπ. Μα κυρίως το θράσος των ψευδομαρτύρων. Τολμήστε κύριοι τώρα να τσιμεντώσετε.

συνέχεια:
http://olympia.gr/2009/03/18/agrotera-artemis/

Το τέλος του κόσμου όπως τον γνωρίζουμε!!!Η συνέχεια...

----------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10987&catid=97#10987
-------------------------------------------------------------------
3/10

http://www.youtube.com/watch?v=xw8M0aaQnzU

4/10

http://www.youtube.com/watch?v=2KD4QdNnHuo

5/10

http://www.youtube.com/watch?v=CtODevDDnqc

Η συνέχεια προσεχώς...

Επίσημες χριστιανικές ομολογίες των εγκλημάτων κατά του ελληνισμού! Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ


http://alfeiospotamos.blogspot.com/2009/03/blog-post_18.html
Στο κείμενο η Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος αναφέρει:Ο ναός του Παρθενώνα στην Ακρόπολη των Αθηνών μεταβλήθηκε σε ναό της Παρθένου Μαρίας και έγινε ο πρώτος καθεδρικός ναός των χριστιανικών Αθηνών. Ομοίως, το Ερεχθείο μεταβλήθηκε σε ναό της Θεοτόκου, ο ναός της Απτέρου Νίκης έγινε χριστιανικός ναός, το Θησείο ή Ηφαίστειο, μάλλον ακριβέστερα, μεταβλήθηκε σε ναό του αγίου Γεωργίου, οι ναοί του Ηλίου στις κορυφές των ορέων σε ναούς του προφήτη Ηλιού, οι του Ποσειδώνα σε ναούς του αγίου Νικολάου και οι του Διονύσου σε ναούς του αγίου Διονυσίο τέλος, το Πάνθεον της Ρώμης σε ναό των Αγίων Πάντων. Έτσι αναστελλόταν η καταστροφή των μνημείων.
Απάντηση:
ΟΧΙ κύριοι (και κυρίες). Εσείς τα καταστρέψατε. Κάνατε έξωση στους θεούς και επιτάξατε τα σπίτια τους. Βάλατε μέσα δούλους και υπηρέτες μιας εβραιογενούς αιρέσεως η οποία αντιπροσωπεύει τον θεό που γέννησε το ασιατικό ιερατείο και ..."μεγάλωσε ο μπαγλαμάς, έγινε σαν βαπόρι", έγινε θρησκεία. Και επικαλείστε το όνομα Έλλην χωρίς καμία ντροπή. Φτάνει έως εδώ• πάμε τώρα πάρα πέρα:Κατοικίες στους θεούς έδωσε αυτοπροσώπως η θυγατέρα του Διός και μάλιστα προστατευμένους σε μεγάλο βαθμό από εσάς , τους δολοφόνους. Σήμερα, όλοι οι πολιτισμένοι άνθρωποι της γης μπορούν και λατρεύουν τον ελληνισμό μπροστά στα μάτια σας, και όμως δεν το βλέπετε. Η θυγατέρα του Διός η ΜΟΥΣΑ Μνημοσύνη έδωσε ένα δώρο στην ανθρωπότητα. Και γιατί αυτή η συγκεκριμένη; Διότι η Μνημοσύνη είναι το ανθρώπινο μνημονικό, που δημιουργεί τις καλές τέχνες. Οι Μούσες ήτανε εκείνες που γοητεύανε την ψυχή του Διός και αντιπροσωπεύανε το "καλόν" των αρχαίων. Το διαχρονικό "καλόν", το οποίο οι πολιτισμένοι άνθρωποι ολόκληρης της γης λατρεύουν στα ΜΟΥΣειΑ. Εκεί είναι τα καινούργια σπίτια των θεών και του ελληνικού πολιτισμού, τους οποίους η ανθρωπότητα ουδέποτε έπαψε να τους θαυμάζει.Και εάν εσείς καταστρέψατε τα σπίτια τους και τους σκοτώσατε, αυτοί καθόλου και ποτέ δεν πέθαναν. Οι Θεοί και ο ελληνικός πολιτισμός έχουν την κατοικία τους στα ΜΟΥΣΕΙΑ όλου του κόσμου! Τώρα πια προστατεύονται σε μεγάλο βαθμό από εσάς.

ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΣΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ


Ο θάνατος είναι κυρίαρχος στον πλανήτη. Πλανητάρχης είναι ο θάνατος, κανείς άλλος. Αλλά και στο σύμπαν είναι ο κυρίαρχος νόμος που κρατεί, άρα ο θάνατος είναι και συμπαντάρχης. Ολόκληρος ο πλανήτης είναι ένα σφαγείο κάθε στιγμή.
(Δημήτρης Λιαντίνης Καθηγητής Φιλοσοφίας )
ΑΙΤΙΑ
Οι αυτοκτονίες είναι σχεδόν πάντα αποτέλεσμα του αισθήματος της απελπισίας ή του αβοήθητου. Υπάρχουν ερωτικές, πολιτικές, φιλοσοφικές, στρατιωτικές, θρησκευτικές και ιστορικές αυτοκτονίες. Στο άρθρο αυτό θα ασχοληθούμε με ιστορικές αυτοκτονίες.
ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ
Γνωστή περίπτωση αυτοκτονίας αποτέλεσε στην αρχαιότητα ο θάνατος του τυράννου της Κορίνθου Περίανδρου (6ος αι. π.Χ.). Σύμφωνα με την παράδοση που διέσωσε ο Διογένης Λαέρτιος, ο Περίανδρος κάλεσε δύο στρατιώτες και τους διέταξε να στήσουν ενέδρα σε έρημο εξοχικό σημείο, να σκοτώσουν τον πρώτο που θα περνούσε από εκεί και να τον θάψουν αμέσως. Είναι προφανές ότι ο πρώτος "περαστικός" ήταν ο ίδιος ο Περίανδρος που θανατώθηκε από τους στρατιώτες του. Όπως είχε διατάξει ο ίδιος, τέσσερις στρατιώτες έσπευσαν αμέσως στο σημείο του θανάτου του και σκότωσαν τους δύο εκτελεστές του. Λίγο αργότερα εμφανίστηκε ακόμη μεγαλύτερος αριθμός στρατιωτών που δολοφόνησαν τους τέσσερις προηγουμένους. Έτσι, ο Περίανδρος πέτυχε να μείνει για πάντα άγνωστο το ακριβές σημείο στο οποίο είχε ταφεί.
ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ
Οι Ρωμαίοι είχαν μια ιδιαίτερη προτίμηση σε αυτό το είδος θανάτου
Όταν το παιχνίδι της εξουσίας χανόταν τελειωτικά γι' αυτούς, οι ηγέτες της Ρώμης ανέθεταν συχνά τη θανάτωσή τους σε έμπιστο άτομο του περιβάλλοντός τους. Στις περισσότερες περιπτώσεις, το άτομο αυτό δεν ήταν άλλο από τον προσωπικό τους δούλο, ο οποίος δεν είχε και τη δυνατότητα να εκφέρει γνώμη ή να αντιταχθεί στη θέληση του κυρίου του.
Όταν το 121 π.Χ. ο μεταρρυθμιστής Γάιος Γράκχος κατέφυγε στο ιερό άλσος των Ερινύων ξέροντας ότι έχει χάσει τη μάχη με τους αντιπάλους του, ζήτησε από τον πιστό του Φιλοκράτη να τον σκοτώσει. Ο Φιλοκράτης εκτέλεσε τη διαταγή και αμέσως μετά αυτοκτόνησε. Αρκετά χρόνια αργότερα, ο ίδιος τύπος αυτοκτονίας θα οδηγούσε στο θάνατο τρία πρόσωπα που σημάδεψαν την ιστορία της εποχής τους: τον Βρούτο, τον Κάσσιο και τον Αντώνιο. Σύμμαχοι στη συνωμοσία κατά του Ιουλίου Καίσαρα, ο Βρούτος και ο Κάσσιος βρέθηκαν πάλι μαζί στη μάχη των Φιλίππων με αντιπάλους τον Αντώνιο και τον Οκτάβιο (42 π.Χ.). Προτού ακόμη τελειώσει η μάχη, ο Κάσσιος αντιλήφθηκε ότι η νίκη ήταν αδύνατη και διέταξε το δούλο του Πίνδαρο να τον σκοτώσει. Αλλά και ο Βρούτος δεν άντεξε την ήττα και αυτοκτόνησε πέφτοντας πάνω στο ξίφος του που το κρατούσε ένας έμπιστος φίλος. Η ίδια ακριβώς τύχη περίμενε και το νικητή Αντώνιο μία περίπου δεκαετία αργότερα, όταν ηττήθηκε στη ναυμαχία του Ακτίου. Μόνο που ο δούλος που πήρε την εντολή να τον σκοτώσει προτίμησε να βυθίσει το ξίφος στο δικό του στήθος. Ο Αντώνιος υποχρεώθηκε να αυτοκτονήσει χωρίς μεσολάβηση άλλου.
Στην περίπτωση της Ρώμης βρισκόμαστε επομένως μπροστά σε μια κοινότοπη τελετουργία θανάτου. Ακόμη και ο Νέρων δεν απέφυγε τη μοίρα αυτή: όταν το 68 μ.Χ. ένιωσε εγκαταλειμμένος από τους πάντες, βρήκε κι αυτός τη λύτρωση ( την δολοφονία!) από τα χέρια του πιστού του απελεύθερου Επαφρόδιτου (δώστε βάση, διότι όπως στην υπόθεση του Αντώνιου, ο δούλος αυτοκτονεί και δεν σκοτώνει τον Αντώνιο, ο Φιλοκράτης σκοτώνει τον Γράκχο, αλλά άμεσα αυτοκτονεί και ο ίδιος, ενώ ο Επαφρόδιτος κάθε άλλο έχει στον νού του) εδώ ο Επαφρόδιτος έχει την μεγάλη ευκαιρία να σκοτώσει έναν Ελληνιστή Καίσαρα και θα τον ξανασυναντήσουμε και στην υπόθεση Ιώσηπου:
Δολοφονίες σε συσκευασία αυτοκτονίας!
ΙΟΥΔΑΙΑ-ΙΩΤΑΠΑΤΑ Το παράδοξο μιας μαζικής αυτοκτονίας
Όταν ο Βεσπασιανός νίκησε τον στρατό του Ιώσηπου στο φρούριο Ιωτάπατα, κι άρχιζε να σφάζει και να σκοτώνει τους επαναστάτες στην Γαλιλαία, ο ίδιος ο Ιώσηπος δεν βρισκόταν πουθενά. Είχε με την βοήθεια του θεού βρει μια τρύπα όπου χώθηκε και κατέληξε σε ένα σπήλαιο με σαράντα ακόμη συντρόφους του. Οι σύντροφοι του Ιώσηπου πρότειναν, αφού ήταν αδύνατον να σωθούν, να σκοτωθούν ώστε να μην πέσουν στα χέρια των Ρωμαίων. Αφού μετά από πολλά επιχειρήματα ο Ιώσηπος, που δεν συμφωνούσε καθόλου με την ιδέα αυτή, δεν τους έπεισε να παραδοθούν στους Ρωμαίους, τους πρότεινε να σκοτώσουν ο ένας τον άλλο μέχρι τον τελευταίο (ακριβώς το ίδιο θα συμβεί αργότερα και στην Μασάντα, από όπου οι ιστορικές μαρτυρίες στηρίζονται σε μία και μοναδική πηγή, τον Ιώσηπο), μια και η αυτοκτονία απαγορεύεται από τον νόμο του θεού. Εδώ η ερώτηση: Ο θεός του Ιώσηπου απαγορεύει την αυτοκτονία αλλά επιτρέπει τον φόνο μεταξύ συντρόφων; Λίγο απίστευτο. Ως εκ θαύματος όμως, "υπό τύχης είτε υπό Θεού προνείας" λέει ο Ιώσηπος, σκοτώθηκαν οι τριανταοκτώ άνδρες κι έμεινε ο ίδιος με ένα (τον φίλο του) ακόμη για να τραβήξουν κλήρο. Αυτόν τον πείθει να παρατήσουν τον κλήρο και παραδοθούν στους Ρωμαίους. Μα τι αυτοκτονία είναι αυτή; Εδώ σκοτώθηκαν οι σύντροφοι μεταξύ τους! Εκτός φυσικά από τον Ιώσηπο και τον φίλο του...Εδώ η "θεία πρόνοια" ξέχασε τους άλλους τριανταοχτώ. Πάντως ο Ιώσηπος επιζεί, καταγράφει βιβλία, και τα χαρίζει στον Επαφρόδιτο τον δολοφόνο του Νέρωνος. Ποιος είναι ο Επαφρόδιτος, ο οποίος είναι φίλος του Αποστόλου Παύλου; Είναι έμπιστος του Νέρωνος, απελεύθερος δούλος, ο φιλέλλην Νέρων τον έχει για Έλληνα. Πάντως υπάρχει εδώ μία στενή φιλία (μάλλον αποστολή) μεταξύ Ιώσηπου και Επαφρόδιτου και μεταξύ Αποστόλου Παύλου, ο οποίος δεν τον αποκαλεί μόνο αδελφό, αλλά και ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΡΑΤΙΩΤΗ!
Σαφώς ο Επαφρόδιτος είναι Εβραίος και μάλιστα υψηλής φήμης, διαβάζοντας τις εργασίες του είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για έναν Εβραίο πατριώτη. Ιδού ένα δείγμα από την εργασία του Επαφρόδιτου, μέσα απο την Ιουδαϊκή Γραμματεία:
Η απολογία για την ηλικία του Ιουδαϊσμού
το ακόλουθο κείμενο είναι μια μερική, προσωρινή, αποσπασματική μετάφραση χωρίς υποσημειώσεις!
(γ) Institutum Judaicum Delitzschianum, Münster 2003 1. Βιβλίο, 1. Η απολογία για την ηλικία του Ιουδαϊσμού
Το κείμενο είναι μια μερική, προσωρινή, αποσπασματική μετάφραση χωρίς υποσημειώσεις:
"Σημαίνω ήδη στο κύριο μέρος, εγώ ο υψηλής φήμης Επαφρόδιτος, στο γράφοντας για τον αναγνώστη της αρχαιότητάς μου που, που θα την διαβάσει, για να έχει καταστήσει σαφές ότι οι εβραϊκοί άνθρωποί μας (καταρχήν) είναι πολύ παλαιοί και λαμβανόμενοι την αρχική ύπαρξή του για το, και πως η χώρα, την οποία κρατάμε τώρα, κατοικήθηκε. Κατέγραψα πέντε χιλιάδες χρόνια .περιεκτικής ιστορίας στην ελληνική γλώσσα..."
Επαφρόδιτος Βιβλική Εγκυκλοπαίδεια:
Μακεδόνας χριστιανός από τους Φιλίππους. Ο απ. Παύλος τον αποκαλεί με τα καλύτερα λόγια: αδερφό, συνεργάτη και συστρατιώτη (Φιλιππησίους 2:25). Δεν γνωρίζουμε εάν ο Επαφρόδιτος ήταν μέλος της εκκλησίας των Φιλίππων, ή απλώς μετέφερε επιστολή και συνεισφορές της εκκλησίας προς τον Παύλο όταν αυτός ήταν φυλακισμένος στη Ρώμη (Φιλιππησίους 2:30, 4:18). Κατά την παραμονή του στη Ρώμη ο Επαφρόδιτος αρρώστησε βαριά που κόντεψε να πεθάνει, παρόλα αυτά δεν υπολόγισε τη ζωή του και συνέχισε το έργο του Χριστού (Φιλιππησίους 2:30). Ο Παύλος προτρέπει τους χριστιανούς της εκκλησίας των Φιλίππων να τον υποδεχθούν με μεγάλη χαρά και να τον τιμήσουν (Κολοσσαείς 2:29).
Αυτά για την Ιωτάπατα αλλά σας πάμε και στο Σούλι...
Βρε, βρε ο καλόγερος Σαμουήλ (συνάδελφος του Ιώσηπου, κληρικός ο ένας, κληρικός και ο άλλος) δεν δίσταξε να ανατιναχθεί σκοτώνοντας και αρκετούς κατακτητές, τότε στο Σούλι...
ΣΟΥΛΙ
16 Δεκεμβρίου 1803 ο καλόγηρος Σαμουήλ παρέμεινε στο Κούγκι με πέντε Σουλιώτες και μόλις πλησίασαν οι Τουρκοκαλαβανοί έβαλε φωτιά στη πυριτιδαποθήκη της μονής Αγίου Αθανασίου με αποτέλεσμα να παρασύρει πολλούς στον θάνατο. Στο Ζάλογγο 60 γυναίκες και παιδιά για να μην σκλαβωθούν έπεσαν στα βράχια χορεύοντας τον χορό του Ζαλόγγου.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ
Ο Χριστιανισμός
Σύμφωνα με το Χριστιανισμό η ζωή μας ανήκει στον Θεό και μόνο εκείνος μπορεί να καθορίσει το τέλος της. Το εδάφιο του Αποστόλου Παύλου αναφέρεται χαρακτηριστικά : "Εάν ζούμε, ζούμε για τον Κύριο, εάν πεθαίνουμε, πεθαίνουμε για τον Κύριο"
Ο Ισλαμισμός
Κι εδώ ο Θεός είναι ο ιδιοκτήτης και ο δότης της ζωής. Η αφαίρεσή της δεν επιτρέπεται. Κατά συνέπεια δεν επιτρέπεται ούτε η ευθανασία αλλά ούτε και η αυτοκτονία. "Μην αφαιρείτε τη ζωή που ο Αλλάχ έκανε ιερή" (Κοράνι 4:29)
Ο Ιουδαϊσμός
Σύμφωνα με τον Ιουδαϊσμό η προστασία της ζωής κάθε ανθρώπου διεκδικεί προτεραιότητα έναντι οποιασδήποτε άλλης αξίας. Χάριν αυτής επιτρέπεται η χρησιμοποίηση κάθε μέσου.
Ο Βουδισμός
Παρ’ όλο που στα επίσημα κείμενα του Βουδισμού δεν υπάρχει συγκεκριμένη αναφορά στην αυτοκτονία, είναι αναμφίβολο ότι αυτή είναι απαγορευμένη, όπως και κάθε πράξη που στρέφεται ενάντια στην αγιότητα της ζωής.
Αρχαία Ελλάδα
Η ελληνική στάση απέναντι στον θάνατο ήταν τελείως αρνητική, η μόνη αξία ήταν αυτή της ζωής, όπως διαβάζουμε μέσα απο τη Ελληνική Μυθολογία και τα Ομηρικά Επη:
Εκτός από τον Ηρακλή, οι μόνοι άλλοι ζωντανοί άνθρωποι που τόλμησαν να εισέλθουν στον κάτω κόσμο ήταν όλοι ήρωες: ο Οδυσσέας, ο Αινείας (συνοδευόμενος από την Σίβυλλα), ο Ορφέας και ο Θησέας. Κανείς τους δεν ευχαριστήθηκε ιδιαίτερα από ό,τι είδαν στο βασίλειο των νεκρών. Συγκεκριμένα, ο ήρωας του Τρωικού πολέμου Αχιλλέας, τον οποίο ο Οδυσσέας συνάντησε στον Άδη είπε:
"Μη μου μιλάς καταπραϋντικά για τον θάνατο, ένδοξε Οδυσσέα. Θα προτιμούσα να υπηρετώ ως μισθοφόρος κάποιου άλλου, παρά να είμαι ο αφέντης των νεκρών που χάθηκαν."
Νίκος Σάμιος

Αρχαίες Ελληνικές γνώσεις!!!

---------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=32&func=view&id=1399&catid=76&limit=10&limitstart=0
Αστρονομία
ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΓΙΑ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ;
Αναξίμανδρος λοιπόν ο Μιλήσιος (611-546 π.Χ) γιος του Πραξιάδου συμπολίτης «ακουστής και εταίρος» (δηλαδή μαθητής) του μεγάλου Θαλή, είναι ο πρώτος που τόλμησε να γράψει σύγγραμμα «περί φύσεως», το οποίο δυστυχώς ΧΑΘΗΚΕ και μόνο αποσπάσματά του διεσώθησαν, ευτυχώς ικανά να μας δείξουν το απίστευτο μέγεθος του ανδρός! Πρώτος αυτός τόλμησε να διατυπώσει επιστημονικές θέσεις για την καταγωγή και τις αρχές λειτουργίας του φυσικού κόσμου!
Μαθαίνουμε λοιπόν γι’ αυτόν ότι: «πρώτος ετόλμησε την οικουμένη εν πινάκι γράψαι»! Πρώτος δηλαδή απετόλμησε την χαρτογράφηση του κόσμου «και γεωμετρίας αποτύπωσιν έδειξεν... την δε γήν είναι μετέωρον υπό μηδενός κρατουμένη, μένουσα δε δια την όμοιαν πάντων απόστασιν»! Μάλιστα πολυταξιδεμένοι ανθρώπου της εποχής του, που είδαν τον χάρτη του Αναξίμανδρου, θαύμαζαν για την ακρίβεια των καταγραφών του!
Πρώτος αυτός διετύπωσε τις εξής απίστευτες κοσμολογικές αλήθειες! «Αρχή των όντων είναι το άπειρον εκ τούτου γίγνεσθαι και εις τούτο πάντα φθείρεσθαι. (Τα πάντα απ’ αυτό γεννήθηκαν και σ’ αυτό τα πάντα επιστρέφουν.) Το γενόμενον ανάγκη τέλος λαβείν και τελευτή πάσης εστί φθοράς... το δε άπειρον ύλη εστί... και ως ύλη το άπειρον εστίν αίτιον... το δε πάν αμετάβλητον είναι... Την Σελήνην ψευδοφαή και απο ηλίου φωτίζεσθαι, αλλά και τον Ήλιον καθαρόν πυρ εύρεν... Γνώμονα πρώτος έστησε εν Λακεδαιμονία και ισημερίες εύρε και πρώτος γης και θαλάσσης περίμετρον έγραψε αλλά και σφαίρα κατασκεύασε...» Προωθείσαι δε και την σκέψη, ότι τα αστερία διαγράφουν κύκλο στο στερέωμα, επειδή η γη περιστρέφεται!
Το Big Bang του 5ου π. Χ. αιωνα!
Το παράδειγμα που ακολουθεί είναι ένα απόσπασμα, από τον άγνωστο στους πoλλούς Λεύκιππο! Με βάση την ‘μετάφραση’ μας η κοσμολογική περιγραφή του Λεύκιππου, για την καταγωγή των αστέρων, ξεπερνά κάθε επιστημονική προσδοκία και μόνο σαν ανεξήγητο διανοητικό ‘θαύμα’ μπορεί να θεωρηθεί μια τέτοια απίστευτα επιτυχής θεωρητική αναπαράσταση της μεγάλης κοσμογονικής έκρηξης (Big Bang) που σήμερα σαν κοσμογονική θεωρία, κυριαρχεί στους επιστημονικούς κύκλους, αλλά ήταν παντελώς ανύπαρκτη μόλις πριν απο λίγες δεκαετίες!
Λεύκιππος ο Αβδηρίτης Testimonia 24.10 - Φιλόσοφος του 5ου π.Χ αιώνα!!! - Βλ. Επίσης Ευσέβιος «Ευαγγελική προπαρασκευή» 5.32.
ΠΩΣ ΣΥΝΕΣΤΗΚΕΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ» ΠΩΣ ΣΥΝΕΣΤΗΘΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ
το κείμενο είναι με τα παχιά γράμματα:
«Ο νυν κόσμος περικεκλασμένω σχήματι εσχημάτισται τον τρόπον τούτον:
O Κόσμος αυτός, σε (αυτή την) διασπαρμένη μορφή εσχηματίσθη με τον εξής τρόπο:
«Των ατόμων σωμάτων απρονόητον και τυχαίαν εχόντων την κίνησιν, συνεχώς τε και τάχιστα κινουμένων, εις ταυτό πολλά σώματα συνηθροίσθη και δια τουτο ποικιλίαν έχοντα και σχημάτων και μεγεθών».
Τα ατόμων σώματα, χωρίς αιτία και τυχαία έχοντας την κίνηση, κινούμενα συνεχώς και ταχύτατα, πλήθος επί τον αυτό (σε ένα τόπο) συγκεντρώθησαν, σε ποικιλία σχημάτων και μεγεθών...
«Αθροιζομένων δε εν ταυτώ τούτων, τα μεν όσα μείζονα ην και βαρύτερα πάντων υπεκάθιζεν, όσα δε μικρά και περιφερή και λεία και ευόλισθα, ταύτα εξεθλιβετο κατα την σύνοδον των ατόμων, εις τε το μετέωρον αναφέρετο.»
Συναθροιζομένων δε εν ταυτό (στον ίδιο δηλαδή τόπο) εξ’ αυτών τα μεν όσα μείζονα και βαρύτερα, υπό κάτω πάντων (στο κέντρο) εκάθιζαν, όσα δε μικρά και περιφερόμενα, λεία και ευολίσθητα, αυτά, κατά την συγκέντρωση των σωμάτων εξεθλίβοντο, σχηματίζοντας μετέωρο, (ουράνιο φαινόμενο).

«Ως δε ουν εξέλειπε μεν η πληκτική δύναμις μετεωρίζουσα, ουκέτι δε ήγεν η πληγή προς το μετέωρον, εκωλύετο δε ταύτα κάτω φέρεσθαι, επιέζετο δε προς τους τόπους τους δυνάμενους δέξασθαι».
Όμως όταν εξέλιπε η πληκτική (πλήττω= βαρώ, αρα, βαρυτική!!!) δύναμη που τα μετεώριζε και έπαψε η δύναμη να οδηγεί (τα άτομα) προς το μετέωρο, εμποδίζοντο να φτάσουν (τα άτομα) κάτω (δηλαδή στο κέντρο του φαινομένου), βιαίως δε (με έκρηξη) αυτά εσπρώχθησαν σε τόπους που μπορούσαν να τα δεχθούν.
«Ούτοι δε ήσαν οι πέριξ και προς τούτοις το πλήθος των σωμάτων περιεκλάτο. Περιπλεκόμενα δε αλλήλοις κατά την περίκλασιν τον ουρανόν εγέννησε».
Αυτοί δε (οι τόποι) ήταν ο περιβάλλων χώρος και σ΄ αυτόν τον χώρο το πλήθος των σωμάτων διεσπάσθη. Περιπλεκόμενα δε μεταξύ τους κατά την διαίρεση τον ουρανό εγέννησαν!
«Της δε αυτής εχόμεναι φύσεως αι άτομοι, ποικίλαι ούσαι... την των αστρων φύσιν απετέλουν»
Της αυτής δε φύσεως άτομα, που είναι ποικίλα... την φύση των άστρων αποτελούν!!!
Είναι πραγματικά πέρα από κάθε κατανόηση, το πως ο μέγας αυτός θεωρητικός διέβλεψε από τότε με τέτοια ακρίβεια την μεγάλη κοσμογονική έκρηξη που σήμερα είναι γνωστή ως BIG BANG! Ο ίδιος μεταξύ άλλων δήλωνε: «άπειρα είναι τα πάντα και εις άλληλα μεταβάλλονται».
Ο διανοητικά προικισμένος Έλληνας είχε πράγματι ξεπεράσει κάθε αναμενόμενη πρόοδο! Μέσα σε ελάχιστες εκατονταετίες κάλυψε διανοητικές ελλείψεις χιλιετιών! Σας έργα τους διαβάζουμε ξεκάθαρες επιγραμματικές δηλώσεις που δείχνουν την απελευθερωτική ανατολή της αιτιοκρατικής σκέψης!

http://www.haf.gr/el/articles/firstairplane/default.asp,
Μ.Καλόπουλος: Θεός ή Αιτιότητα http://www.greatlie.com/gr/
Μαθηματικά
Δεν είναι σε καμία περίπτωση πρόθεση μου να μειώσω άλλους μεγάλους πολιτισμούς και σίγουρα και εκεί στην αρχαία κοινωνία έπαίζαν διάφορα παιχνίδια, και είχαν καταπληκτικές επιστημονικές γνώσεις. Οι Έλληνες όμως είναι αυτοί που τις διασκορπισμένες αυτές γνώσεις τις ταξινόμησαν (π.χ στα μαθηματικά ο Ευκλείδης στον οποίο η ανθρωπότητα χρωστάει την Ιστορία των μαθηματικών) και εισήγαγαν ένα από τα βασικότερα στοιχεία της επιστήμης, την έννοια της απόδειξης. Το Πυθαγόρειο θεώρημα ήταν και στους Χαλδαίους και στους Αιγυπτίους γνωστό. Οι Πυθαγόρειοι κατάφεραν όμως να το αποδείξουν.
Ιατρική
Στην αρχαία Ελλάδα γεννήθηκε η επιστημονική Ιατρική με θεμελιωτή τον Ιπποκράτη, τον "πατέρα" της Ιατρικής. Ο Ιπποκράτης δημιούργησε έργο αθάνατο που στην εποχή μας κρίνεται ταυτόχρονα ριζοσπαστικό και κλασσικό. Χάρη στο ιατρικό, φιλοσοφικό, ανθρωπιστικό και βιολογικό έργο του, η Ιατρική ταξινομήθηκε συστηματικά και μεθοδικά και άρχισε να απαλλάσσεται από τις δεισιδαιμονίες, τις μαγικές θεραπείες και τις αβασάνιστες υποθέσεις των ψευτογιατρών. Η ανάπτυξη της Ιατρικής συμπίπτει χρονολογικά και συνδέεται στενά με το "χρυσό αιώνα" του Περικλή, ενώ κατά την Ελληνορωμαϊκή περίοδο, την πορεία της Ιατρικής χάραξε ο Γαληνός, που θεωρήθηκε "δεύτερος Ιπποκράτης" και η Ιατρική ακολούθησε τα αχνάρια του από τον 2° ως τον 16° αιώνα. Πριν, όμως, από τον Ιπποκράτη και το Γαληνό, ο Ασκληπιός έθεσε τα θεμέλια και χαρακτηρίστηκε "θεός" της Ιατρικής().
Το κείμενο βασίζεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στην ομιλία του Ομοτίμου Καθηγητού του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Βασιλείου Γολεμάτη, κατά την Ημερίδα με θέμα Υγεία – Πολιτισμός, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 9 Οκτωβρίου 1997, στα πλαίσια της ίδιας ερευνητικής εργασίας με θέμα ‘Ασκληπιείο Πάρκο Αθηνών’ (
Τεχνολογία
Oι Ελληνες πολάκις νίκησαν τους Μεσοποτάμιους και μέσω στρατηγικής, αλλά και των τεχνών πράγμα που βλέπουμε μέσω πολέμων, με καλύτερη τεχνολογία , (Μακεδονικές λόγχες, πλοία, ασπίδες ,κ.λ,π).
Αν προϋποθέσουμε ΄ότι οι άλλοι υπήρξαν ανώτεροι, γιατί έχουν μόνο ελάχιστες νίκες κατά των Ελλήνων, ενώ κυριαρχούσαν σχεδόν σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο; Αλλά επειδή εντελώς συμπτωματικά έχω καλούς και μορφωμένους Πέρσες γνωστούς, σου λέω ότι όταν οι διανοούμενοι των Περσών μιλάνε για Έλληνες, τους αποκαλούν (εκτός βέβαια από τον Αλέξανδρο) ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΜΑΣ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ! (Αν θές μπορώ να σου στείλω και την εφημερίδα τους, που το έγραψε [πρόσφατααλλά είναι στα Περσικά (Φαρσί).
ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ:
Αλλά κάπου έχεις δίκιο
από τους μεγάλους πολιτισμούς δανείστηκαν πολλά πολιτιστικά στοιχεία, τα οποία τα χρησιμοποίησαν ως υλικό που το δούλεψαν μέσα τους και το σφράγισαν με πνεύμα καθαρά ελληνικό. Δεν πρόκειται "για άγονη μίμηση, αλλά για ελεύθερη αναδημιουργία καθαρά πλέον Ελληνική".
ΠΕΡΙ ΛΑΩΝ:

Στον αρχαίο κόσμο ελεύθερος, εθνικά ελεύθερος, ήταν και ο Ελληνας, και ο Πέρσης και ο Αιγύπτιος. Ο Αιγύπτιος όμως και ο Πέρσης, αν τους μετρούσαμε πάνω στο κλασικό ελληνικό ιδανικό, δύσκολα θα μπορούσαν να χαραχτηριστούν πολίτες ελεύθεροι" γιατί τους λαούς αυτούς τους βλέπουμε να σκύβουν το κεφάλι μπροστά σε μιαν επιταγή που τους επιβαλλόταν απέξω: στην επιταγή μιας πολιτείας, που απαιτούσε να κανονίζει και την ιδιωτική ζωή του πολίτη της ως την τελευταία λεπτομέρεια- ή στην επιταγή ενός βασιλιά, συχνά θεοποιημένου, που όριζε τους υπηκόους του σε ζωή και σε θάνατο.

ΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Στο τμήμα “Troubled Innocence” η προβολή του ντοκιμαντέρ “Το Στρατόπεδο Του Ιησού” των Χάιντι Γιούινγκ και Ρέιτσελ Γκρέιντι στο «Ολύμπιον» ήταν ίσως η πιο δύσκολη θέση στην οποία έχω βρεθεί ως θεατής στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ. Δε μπορείς παρά να νιώσεις οργή και απελπισία βλέποντας πόσο έχουμε μείνει πίσω πολιτισμικά εξαιτίας του θρησκευτικού φονταμενταλισμού. Όλοι αυτοί οι ευαγγελιστές του Νέου Κόσμου από γραφικοί και γελοίοι έχουν μετατραπεί σε επικίνδυνες, διαταραγμένες προσωπικότητες που τους έχει δοθεί η εξουσία να ολοκληρώσουν την “ιερή” τους αποστολή να καταστρέψουν τον “επίγειο” κόσμο. Οι σύγχρονες “σατανικές” τακτικές τους έχουν να κάνουν με την επιστράτευση μικρών παιδιών που εκστασιάζονται σε εκδηλώσεις κρίσεων επιληψίας, προσηλυτίζουν με τον πιο ύπουλο τρόπο και γίνονται «στρατιώτες του Ιησού» διαδηλώνοντας κατά των αμβλώσεων! Και όλα αυτά στο «εκλεκτό έθνος του Θεού», στην Αμερική...Η ανάμειξη στην πολιτική και η στήριξη που παρέχει η ευαγγελική εκκλησία στον Μπους είναι ένα ζήτημα που έχει περάσει «στα ψιλά» και δεδομένης της απάθειας των Αμερικανών ως προς τα πολιτικά θέματα δε θα αργήσουμε να δούμε μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική δεξιά στην εξουσία, χέρι - χέρι με την Εκκλησία σε μια νέα σταυροφορία και έναν ακόμα κύκλο αίματος. Τί να την κάνεις τη σκηνοθετική βιρτουοζιτέ όταν έχεις ένα τέτοιο θέμα στα χέρια σου; Γι’ αυτό το έξυπνο μοντάζ έχει κάνει καλά τη δουλειά του, μακριά από τις εύκολες συγκινήσεις και χτίζοντας σιγά - σιγά το «θέατρο του παραλόγου». www.movieworld.gr/.../default.asp?ID=277
Δείτε εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=6RNfL6IVWCE&feature=related