14 Φεβρουαρίου 2009

Ο πόλεμος των...δορυφόρων!!!!!!!

---------------------------------------------------------------------------
http://strategy-geopolitics.blogspot.com/

13.2.09

Σύγκρουση δορυφόρων...

Η πρώτη σύγκρουση δορυφόρων σε τροχιά στην Ιστορία, έχει προκαλέσει τεράστια ανησυχία στη διεθνή κοινότητα και τις ανά τον κόσμο χώρες με διαστημικά προγράμματα για τον αριθμό και τη διαχείριση των «διαστημικών σκουπιδιών».

Οι δύο δορυφόροι -ο ιδιωτικής εταιρείας τηλεπικοινωνιακός αμερικανικός δορυφόρος Iridium Satellite LLC και ο ρωσικός απενεργοποιημένος στρατιωτικός δορυφόρος Cosmos 2251- συγκρούσθηκαν το βράδυ της Τρίτης πάνω από τη Σιβηρία σε ύψος 780 χιλιομέτρων, αφήνοντας πίσω τους ένα σύννεφο θραυσμάτων.

Σύγκρουση δορυφόρων

Το ύψος στο οποίο έλαβε χώρα η σύγκρουση είναι εξαιρετικά κρίσιμο, καθώς αυτό χρησιμοποιείται από πολλούς μετεωρολογικούς και τηλεπικοινωνιακούς δορυφόρους, ενώ λίγο πιο χαμηλά βρίσκεται ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός (ΙSS).

Οπως ανέφερε αξιωματούχος της ρωσικής υπηρεσίας διαστήματος, «εάν απειληθεί με οποιονδήποτε τρόπο από τα θραύσματα ο ISS τότε θα υπάρξει ανακοίνωση».

Σημειώνεται ότι ο ISS, ο οποίος περιφέρεται γύρω από τη Γη με ταχύτητα 8 χιλιομέτρων το δευτερόλεπτο σε ύψος 350 χιλιόμετρων από την επιφάνεια του πλανήτη, έχει τη δυνατότητα να αλλάξει εύκολα την τροχιά του σε περίπτωση που αντιμετωπίσει οποιοδήποτε πρόβλημα.

Προς το παρόν η Αμερικανική Υπηρεσία Διαστήματος (NASA) και η Ρωσική Roscomos, παρακολουθούν στενά την πορεία των θραυσμάτων, τα μικρότερα από τα οποία, σύμφωνα με αναφορές, φτάνουν τα 10 εκατοστά σε μήκος.

Οπως ανακοίνωσε το Αμερικανικό Κέντρο Κοινών Διαστημικών Επιχειρήσεων αυτή τη στιγμή παρακολουθούν την πορεία 500- 600 νέων «διαστημικών σκουπιδιών», που προστέθηκαν στα 18.000 ήδη υπάρχοντα.

Σε ειδική έκθεσή της η NASA ανέφερε πως οι αξιωματούχοι υπολογίζουν ότι η απειλή από τα εν λόγω «σκουπίδια» αναμένεται να αυξηθεί.

Θραύσματα
Παρ όλα αυτά θεωρούν ότι ο κίνδυνος είναι μέσα στα αποδεκτά όρια. Μεταξύ άλλων οι ειδικοί αναφέρουν ότι τα περισσότερα από τα θραύσματα θα καούν κατά την είσοδό τους στην ατμόσφαιρα της Γης και έτσι δεν αποτελούν σημαντικό κίνδυνο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μέγεθος της έκρηξης δεν έχει μετρηθεί και αναμένεται να καθοριστεί ύστερα από μερικές εβδομάδες.

Από την πλευρά της η Ευρωπαϊκή Ενωση, που τα τελευταία χρόνια αναπτύσσει ταχύτατα το δικό της διαστημικό πρόγραμμα κάλεσε όλες τις κυβερνήσεις με αντίστοιχα προγράμματα να συζητήσουν τη θεσμοθέτηση κανόνων για τις ειρηνικές και στρατιωτικές δραστηριότητες στο Διάστημα. Στο κείμενο που παρουσίασε στη διάσκεψη για τον αφοπλισμό, η προεδρία της ΕΕ (που αυτήν την περίοδο έχει η Τσεχία), ανέφερε ότι η προσπάθεια καθορισμού κανόνων θα μπορούσε να αποτρέψει συγκρούσεις οι οποίες θα μετέτρεπαν το διάστημα σε θέατρο πολέμου.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ-ΕΘΝΟΣ



ΗΠΑ. Το Πεντάγωνο παραδέχτηκε σήμερα πως δεν "είχε προβλέψει" τη σύγκρουση των δορυφόρων.-

Το Πεντάγωνο δεν "είχε προβλέψει" τη σύγκρουση στο διάστημα ενός αμερικανικού εμπορικού δορυφόρου με ένα ρωσικό στρατιωτικό δορυφόρο, ένα ατύχημα ιδιαίτερα σπάνιο, παραδέχτηκε σήμερα ένας από τους εκπροσώπους του, ο Μπράιαν Ουίτμαν.
"Δεν προβλέψαμε τη σύγκρουση αυτή", δήλωσε.
Η εταιρεία Iridium, που εδρεύει στο Μπεθεσδά, στο Μέριλαντ, ανακοίνωσε απόψε ότι "έχασε έναν δορυφόρο που ήταν σε επιχειρησιακή λειτουργία" μετά από σύγκρουση με έναν παροπλισμένο ρωσικό δορυφόρο--ένα επεισόδιο που θεωρείται ως ένα από τα πρώτα μεγάλα ατυχήματα αυτού του είδους στο διάστημα.
"Η ικανότητά μας να παρακολουθούμε κάθε αντικείμενο που έχει κατασκευαστεί από ανθρώπους σε τροχιά γύρω από τη γη", που υπολογίζονται σε 18.000, "είναι περιορισμένη", εξήγησε ο Ουίτμαν.
"Υπάρχουν τόσοι (δορυφόροι) για τους οποίους πρέπει να έχουμε προτεραιότητες παρακολούθησης",τόνισε, αναφερόμενος στις επανδρωμένες πτήσεις ή στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS).
"Είναι ένα λυπηρό ατύχημα που υπογραμμίζει τη σημασία της συνεργασίας και της συνεργασίας στο διάστημα", και "πιστεύω ότι η ευθύνη είναι μοιρασμένη", δήλωσε σημειώνοντας ότι υπάρχουν λύσεις για να ελέγχονται οι εκτός χρήσης δορυφόροι.

Ζωγραφικές αναδημιουργίες από το ΜΝΗΜΕΙΟ του ΛΥΣΙΚΡΑΤΟΥΣ!!!

ΘΑΥΜΑΣΙΟΝ.....!!!!!!
-----------------------------------------------------------------------
http://pyrisporos.blogspot.com/

13/2/2009

ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΛΥΣΙΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ 17 ΣΥΜΒΟΛΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ * 17 ΖΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΙΧΟΥ.



ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΛΥΣΙΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ 17 ΣΥΜΒΟΛΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΥΘΙΚΟ-ΙΕΡΟ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ.
THE 17 SYMBOLIC REPRESENTATIONS OF LYSICRATES MONUMENT FROM THE MYTHIC SACRED CYCLE OF DIONYSUS.
17 ΖΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΙΧΟΥ (ΛΕΥΚΑΡΟΥ).
17 RECREATION PAINTINGS OF THE PAINTER KOSTAS MICHOS (LEFKAROS).


Η εντελώς πρωτότυπη σύνθεση πλέξυ-γκλας και σμάλτου των περίφημων παραστάσεων του Μνημείου του Λυσικράτη και η χρωματική τους ένταση οδήγησε σε ένα εντυπωσιακό εικαστικό αποτέλεσμα, που αξίζει να θαυμάσει κανείς.

Η αέναη σύγκρουση του αντικειμενικού με το υποκειμενικό, των κοινωνικών αρχών με τις προσωπικές επιθυμίες, καθώς και η τελική τους σύζευξη (Ζευς) αποτελούν τα θεμέλια της Ζωής, πάνω στα οποία οικοδομείται η ανθρώπινη ύπαρξη. Η επίτευξη της Ζεύξης των δύο αυτών πραγματικοτήτων φέρνει την ευτυχία (ευδαιμονία), ενώ το αντίθετο οδηγεί τον άνθρωπο στη δυστυχία (κακοδαιμονία) και στον όλεθρο.
Πρωταγωνιστής των παραστάσεων ο Διόνυσος δέχεται την επίθεση των πειρατών (Νόμοι), τον οποίο υπερασπίζουν οι μόνιμοι ακόλουθοί του, οι Σιληνοί (Επιθυμίες).

Τελικός νικητής της σύγκρουσης αναδεικνύεται ο Διόνυσος, ο οποίος αποφασίζει να μην εξοντώσει τους Πειρατές (γνωρίζοντας ότι η κοινωνική τάξη είναι απαραίτητη για την ομαλή συμβίωση των ανθρώπων), αλλά τους μεταμορφώνει σε Δελφίνια, ώστε με την ταχύτητά τους να εγκαταλείψουν το βασίλειό του και να φτάσουν στο φωτεινό (Δελφικό) Βασίλειο των Oλύμπιων Θεών (Λόγου).

Το ζητούμενο της Ζεύξης αποτελεί προσωπικό στοίχημα για τον καθένα. Και οι παραστάσεις από την ζωφόρο του Λυσικράτη μάς το υπενθυμίζουν με έναν τρόπο άμεσο και δραματικό.

Εμείς δεν πρέπει να είμαστε εθνικιστές!!!Είναι οι άλλοι!!!Εμείς είμαστε...διεθνιστές!!!


------------------------------------------------------------------------
ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!! (ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ)

ΕΜΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ ΨΕΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ!!!

ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΓΕΝΙΕΣ ΠΟΥ ΓΑΛΟΥΧΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΩΣ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ!ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ! ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΑΝΗΜΠΟΡΑ ΣΤΟ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΓΝΙΑ!!!

Posted by ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ

Η Ελλάδα σε όλη τη γη!

Τι ευχάριστο ξάφνιασμα,ψάχνοντας στο Google Earth!!!!
Να βρίσκεις αρχαία ελληνικά τοπωνύμια σε σημεία του πλανήτη μας,και να χαίρεσαι γιατί όσο κι αν προσπάθησαν,ήταν αδύνατον να τα σβήσουν όλα!!!!!
Νότια,λοιπόν,και ανατολικά από τη Νέα Ζηλανδία,βρίσκονται δύο μικρά νησάκια,τα Chatham Islands.
Έλα,όμως,που έστω και σε μια φωτογραφία αναφέρεται το αρχαίο όνομα των νησιών!!!! ΑΝΤΙΠΟΔΕΣ,το όνομα........!!!!!!!!!!

Στον Βερίγκειο πορθμό,τώρα,στη μέση βρίσκονται τα νησιά του....ΔΙΟΜΗΔΗ!!!!!!!!

Στα νησιά Σαμόα,η ΑΠΙΑ(το προηγούμενο όνομα της Πέλοπος νήσου,ήταν Απία!!).
Στο διπλανό νησί,τοπωνύμια όπως Άφονο,Αυτό.....!!!!!!!!

Ψάξτε,θα ξαφνιαστείτε!!!!!!

Γιατί το “Κάρνα – βάλι” είναι ελληνική λέξη και πανάρχαιη ελληνικότατη γιορτή;

---------------------------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10263&catid=50#10263

Ως γνωστόν η γονιμότητα αποτελεί έναν από τους κύριους στόχους της λατρευτικής πρακτικής στα πλαίσια της Αρχαίας Ελληνικής Θρησκείας. Η γονιμότητα της Φύσης για την ικανοποίηση των αναγκών του καρποσυλλέκτη, του κυνηγού και του αλιέα, η γονιμότητα των αγρών για την ανταμοιβή του μόχθου του καλλιεργητή, η γονιμότητα των κοπαδιών για τη διατήρηση και την αύξηση του ζωντανού πλούτου του κτηνοτρόφου, η γονιμότητα τέλος των ανθρώπων για την αύξηση και την διαιώνιση των κοινωνιών.
Με το κριτήριο λοιπόν της γονιμότητας ερμηνεύεται εύκολα όλος εκείνος ο διάχυτος ερωτισμός της Ελληνικής Μυθολογίας - της πάμπλουτης αυτής ποιητικής έκφρασης της Αρχαίας Ελληνικής Θρησκείας η οποία αποτυπώνεται σε κάθε μορφή της αρχαίας Ελληνικής Τέχνης - εφόσον ο θεοποιημένος Έρως είναι αυτός που διασφαλίζει την πολυπόθητη και πολύμορφη γονιμότητα διαμέσου της χαράς και της ηδονής της ερωτικής συνεύρεσης.

Εν τέλει η βιωματική εμπειρία του Έλληνα ανθρώπου ότι όλα γύρω του δια του Έρωτος γεννιώνται και αναγεννιώνται, του υπαγόρευε την πεποίθηση πως όχι μόνον τα όντα του άμεσου περιβάλλοντός του αλλά και ο κόσμος ολόκληρος, το Σύμπαν, αποτελεί το σύνολο των καρπών αέναων ερωτικών πράξεων - έλξεων, συμμίξεων και γεννήσεων - πεποίθηση η οποία, ειδωμένη ποιητικά και συμβολικά, όχι μόνον δεν διαψεύθηκε αλλά αντίθετα επιβεβαιώθηκε από τη σύγχρονη επιστήμη, τα ογκώδη θεμέλια της οποίας έθεσε ο Ελληνικός Πολιτισμός.
Ως εκ τούτου ο Έρως, ως έννοια και ως πρακτική, ως έκφραση και ως εκδήλωση, ελλοχεύει σε κάθε πτυχή της Ελληνικής Κοσμοαντίληψης και κυριαρχεί σε όλα τα πεδία της Ελληνικής Θρησκείας. Τα πάντα έλκονται δια του Κάλλους και πάντα σμίγουν ηδονικά και γεννούν τους καρπούς των ερώτων τους. Εάν λοιπόν έχουμε κατά νου τη θεμελιώδη σημασία του Έρωτα στη δομή της Ελληνικής Κοσμοαντίληψης, μπορούμε πλέον να προσεγγίσουμε και να κατανοήσουμε οποιαδήποτε επιμέρους έκφραση του αρχαίου Ελληνικού βίου αλλά και να αναγνωρίσουμε τις παραφυάδες εκείνες, οι οποίες, αν και αλλοιωμένες συχνά εκ πρώτης όψεως, εντούτοις διατηρούνται ακόμη διαμέσου των αιώνων και ερήμην των μισελληνικών διώξεων και κατατρεγμών, και αναπαράγονται γεμάτες σφρίγος και νεανικό παλμό. Μια από τις παραφυάδες αυτές, η παλαιότερη κατά την ταπεινή μου γνώμη, η οποία επιβιώνει και αναπαράγεται σε ετήσια βάση είναι η γιορτή του Καρναβαλιού.
Καρναβάλι λοιπόν… Ή «Κάρνα» - «βάλι». Προφανώς είναι μια σύνθετη λέξη. Ποιά είναι όμως η προέλευση των δύο αυτών συνθετικών;
Ας ανοίξουμε τον Όμηρο. Σε πάμπολλους στίχους τόσο της Ιλιάδας όσο και της Οδύσσειας (Θ 306, Π 392, ε 376, θ 92, ι 140, υ 75 κ.α.) συναντάμε τη λέξη «καρ» και τα παράγωγά της. Η λέξη αυτή σημαίνει «κεφάλι» και σύγχρονη επιβίωσή της είναι βεβαίως η «κάρα». Εάν τώρα προσθέσουμε και το ευφωνικό «ν» στην ομηρική λέξη «καρ», φτάνουμε κιόλας στη λέξη «κάρνος». Τι σημαίνει η λέξη αυτή;
Η Ελληνική Μυθολογία μας πληροφορεί ότι ο Κάρνος ήταν κάποιος μάντης του Θεού Απόλλωνα από την Ακαρνανία, τον οποίο σκότωσε ο Ηρακλείδης Ιππότης, ο γιος του Φύλαντος. Οι συγγενείς του Ιππότου μάλιστα αναγκάστηκαν στη συνέχεια να προσφέρουν πλούσιες θυσίες στον Απόλλωνα προκειμένου να εξευμενίσουν την οργή του για τον φόνο του Κάρνου. Ο περιηγητής Παυσανίας αναφέρει τον Κάρνο και ως Κριό (Λακωνικά 13, 4) γεγονός που δεν αφήνει καμιά αμφιβολία ότι η λέξη «κάρνος» σημαίνει «κριός».
Κάρνος ονομαζόταν επίσης κι ένας αρχαιότατος ποιμενικός, κριόμορφος και ιθιφαλλικός Θεός των Πελοποννησίων, προστάτης της γονιμότητας, άγνωστος ίσως σήμερα στους περισσότερους αλλά αντίστοιχος περίπου με τον γνωστότερο Πρίαπο του Ελλησπόντου. Ουσιαστικά δηλαδή ο Κάρνος ήταν ένας γονιμοποιητικός Θεός, τόσο των Λακώνων όσο και των Μεσσηνίων, πριν από την επικράτηση των Δωριεών στη νότια Πελοπόννησο, ενταγμένος στην χορεία των ζωόμορφων θεοτήτων οι οποίες, σύμφωνα με την ιστορία των θρησκειών, προηγήθηκαν των ανθρωπόμορφων.
Από το ουσιαστικοποιημένο επίθετο «Κάρνειος» παράγεται στον πληθυντικό η ονομασία της εορτής «τα Κάρνεια», η οποία κατά τους ιστορικούς χρόνους τελείτο σε όλες τις δωρικές πόλεις προς τιμή του Καρνείου Απόλλωνος. Εορτάζονταν με ιδιαίτερη λαμπρότητα στο Γύθειο, στο Οίτυλο και στα Λεύκτρα της Λακωνίας, στη Καρδαμύλη και στις Φαρές Μεσσηνίας, στην Σικυώνα της Κορινθίας, στο Άργος της Αργολίδος και προπάντων στο Ιερό Άλσος με τα κυπαρίσσια, το λεγόμενο Καρνάσιον ή Καρνειάσιον στη μεσσηνιακή Οιχαλία. Το Άλσος αυτό βρισκόταν δίπλα στην όχθη του ποταμού Χάραδρου και το κοσμούσαν τα περικαλλή αγάλματα του Κριοφόρου Ερμού, της Αγνής (τοπική ονομασία της Περσεφόνης) και του Καρνείου Απόλλωνα (βλ. Παυσανίας Μεσσηνικά 2,2). Οι εορταστές μεταμφιέζονταν όλοι και συμμετείχαν σε μυστήρια παρόμοια με εκείνα της Ελευσίνας, τα οποία κατά την μυθολογική παράδοση ίδρυσε ο Ελευσίνιος Καύκων, ο γιος του Κελαίνου, ενώ κατά το πέρας της γιορτής γινόντουσαν πάνδημα συμπόσια και «πανηγυρισμοί»!
Όσον αφορά την καταγωγή του Καρναβαλιού αρκετοί ανοιχτόμυαλοι ερευνητές, ημεδαποί τε και αλλοδαποί, αρχίζουν να εγκαταλείπουν πλέον στις ημέρες μας τις θεωρίες περί του «χορού του κρέατος» ή της «απόσυρσης του κρέατος», παρεπόμενες της χριστιανικής απόκρεω, και αποδίδουν τη μεγάλη γιορτή της γενικευμένης εαρινής λαϊκής ευωχίας σε εθιμικές επιβιώσεις διονυσιακών τελετών. Οι φίλοι αυτοί, παρόλο που πορεύονται προς τη σωστή κατεύθυνση, τελικά σφάλουν. Διότι το Καρναβάλι είναι μεν επιβίωση αρχαίων Ελληνικών θρησκευτικών γονιμοποιητικών τελετών, όχι όμως των διονυσιακών αλλά των απολλώνιων.
Πάμε τώρα στο δεύτερο συνθετικό της λέξης «Καρναβάλι».
Κατ’ αρχήν το επίρρημα «βάλλε» ή «άβαλε» στα αρχαία ελληνικά σημαίνει «είθε» και «μακάρι». Έπειτα, μερικές από τις δεκαπέντε και πλέον σημασίες του ρήματος «βάλλω» έχουν την έννοια του «στρέφω», «σείομαι πέρα δώθε», «ελαύνω», «φορώ», «προκαλώ», «ρίπτομαι» αλλά και… «φωτίζω».
Από εδώ κι έπειτα περνάμε στο ρήμα «βαλλίζω» που σημαίνει «χοροπηδώ», στα ουσιαστικά «βαλλισμός» δηλαδή «πηδηχτός χορός».
Με βάση τα προηγούμενα θα μπορούσαμε λοιπόν να συμπεράνουμε ότι:
Μια έκφραση του τύπου «καρνάβαλε», θα μπορούσε να σημαίνει «είθε Θεέ Κάρνε» να εκπληρώσει τις γονικοποιητικές μας προσδοκίες για την αύξηση των γεννημάτων μας.
Μια έκφραση του τύπου «καρναβάλλω» θα μπορούσε να σημαίνει «στρέφομαι ή σείομαι πέρα δώθε», κατά την διάρκεια της σχετικής εορτής, πρός τιμή του Θεού Κάρνου ή του Καρνείου Απόλλωνα.
Μια έκφραση του τύπου «καρναβαλίζω» θα μπορούσε να σημαίνει ότι «χοροπηδώ» στο πανηγύρι του Κάρνου, τα κριόμορφα φορώντας κέρατα του Θεού ή το προσωπείο του.

Το παραπάνω κείμενο είναι επιλογή αποσπασμάτων από τo βιβλίο του Μάριου Βερέττα: Καρναβάλι, η αρχαιότερη Ελληνική γιορτή, εκδόσεις Μάριος Βερέττας (ISBN 960-7756-50-9)
http://12thespis.wordpress.com/2009/02/13/karneios2/