24 Σεπτεμβρίου 2008

Αυτός ο ηθικός κατήφορος της Ελλάδος.....

Φανταστείτε να είχε μείνει η Νέα Δούλα με τον Μητσοτάκη,παραπάνω από τρία χρόνια τότε!!!!!!!Δεν θα είχε μείνει κολυμπηθρόξυλο από τότε!!!!Σας θυμίζουμε τα τσιμέντα "ΗΡΑΚΛΗΣ" με την Καλτσεστρούτζι,ακόμα το μοναδικό εργοστάσιο νικελίου σε όλη την Ευρώπη,τα μηχανήματα της ΜΟΜΑ που δόθηκαν δωρεά στην Αλβανία,και άλλα, και άλλα,και άλλα...θυμάστε;;;;;;;;Που να θυμάστε,άλλωστε το είχε πει ο Μητσοτάκης:"Οι Έλληνες μετά από πέντε χρόνια ξεχνάνε"...!!!!!!!

_________________________________________________________________
http://press-gr.blogspot.com/
Κατήφορος... .
Γράφει ο Χρήστος Λουτράδης
. .
Δεν χρείαζεται καμμία άλλη ένδειξη για να αποτυπωθεί πιο γλαφυρά οκατήφορος, η ντροπή και η κατάντια της ελληνικής πολιτικής σκηνής. Φτάνουν οι αράδες που γράφονται στα ξένα δημοσιογραφικά δίκτυα χθες τοReuters σήμερα το CNN , αυριο το επόμενο δίκτυο που θα αναγάγει τηνπατρίδα μας ως σύμβολο της διαφθοράς σε μια Ευρώπη με πολλά προβλήματααλλά με το ζήτημα της διαφθοράς λυμένο ή τουλάχιστον σε διαδικασία επίλυσης.
Αυτός ο ηθικός κατήφορος της Ελλάδος ειναι το πιο τράγικο αποτέλεσματης Νέας Διακυβέρνησης που όχι μόνο δεν επίλυσε το πρόβλημα τηςδιαφθορας που υπήρχε επι ΠΑΣΟΚ αλλά το γιγάντωσε και το διεθνοποιήσε.Και αυτή η εθνική ξεφτίλα σε διεθνές δίκτυο δεν αντιμετωπίζεται με''μεταρρυθμίσεις'' και δομικούς ή μη ανασχηματισμούς αλλά με αλλαγήνοοτροπίας που θα ξεκινάει απο τη Βάση και θα φτάνει μέχρι την κορυφήτης πυραμίδας.
Αν αυτό μπορεί να γίνει επι Νέας Διακυβέρνησης? Αμφιβάλλω. Οχι ανθέλουν αλλά αν μπορούν. Μια ματιά στο πρόσωπα τους θα καταλάβεις .Πολύ ανταυγεια στο μάλλι και πολύ στέρηση στο μάτι για να κυβερνησεις μια πατρίδα με τέτοια ιστορία και τέτοιες δυνατότητες.
-------------------------- (Αν υπάρχει "πλήρες post", πατήστε εδώ...)
# posted by press.gr@hotmail.com @ 17:01 22 comments

Η Δημοκρατία κύριοι χρειάζεται Δήμο για να λειτουργήσει.

Μας εκφράζει απολύτως!!!!!!

http://olympia.gr/
Το τρωκτικό που ροκανίζει τους …Θεσμούς!

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Σεπτέμβριος 24, 2008

Η συμβολή των ανεξάρτητων δικτυακών τόπων στη διακίνηση της πληροφορίας είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Η ισχυροποίηση τους βέβαια είναι ραγδαία και εν πολλοίς ανεξέλεγκτη γεγονός που κλονίζει τους θεσμούς της μεταπολιτευτικής δημοκρατίας, μιας δημοκρατίας που μαστίζεται εδώ και δεκαετίες από τα μονοπώλια της ενημέρωσης. Βασικός θεσμός λοιπόν του πολιτεύματος είναι η μορφή των μέσων ενημέρωσης και των συμφερόντων που η δομημένη συγκέντρωση τους υπηρετεί. Αυτό δεν είναι δική μας θεώρηση, αλλά παρατήρηση των περισσοτέρων πολιτικών αρχόντων τις τελευταίες δεκαετίες. Ας μην ξεχνάμε τους νταβατζήδες, τους αρχιερείς, τις διαπλοκές με ονοματεπώνυμο, μερικοί μόνο από τους χαρακτηρισμούς που έχουν αποδοθεί στα μεγάλα κονσόρτσια της ενημέρωσης.

Όταν η ελεύθερη διακίνηση της πληροφορίας, βασικός πυλώνας της δημοκρατίας ως πολίτευμα, γίνεται έρμαιο ολιγοπωλίων που με τη σειρά τους γίνονται πολιτειακοί θεσμοί, τότε το πολίτευμα νοσεί. Τρανταχτό παράδειγμα, η ευκολία με την οποία το εκλογικό σώμα επηρεάζεται από τις οποιεσδήποτε ιδιοτελείς ορέξεις του κάθε βαρώνου ως φαίνεται από τις πρόσφατες δημοσκοπήσεις. Ειδικά όταν οι βαρώνοι χρησιμοποιούν αυτή τους τη δύναμη για να εκβιάσουν ακόμα και τη δικαιοσύνη για υποθέσεις προσωπικών τους εγκλημάτων.

Η γεωμετρική άνοδος των ανεξάρτητων δικτυακών τόπων με αιχμή του δόρατος το Τρωκτικό, είναι πράγματι μια απειλή για το κραταιό πολίτευμα. Και μια ελπίδα για τον πολίτη που βλέπει τον κατ’ ευφημισμό “κυρίαρχο” ρόλο του να υποβαθμίζεται σε αδαή ψηφοφόρο. Αυτοί οι πολίτες λοιπόν βάζοντας ανιδιοτελώς (ιδεατά) το λιθαράκι τους, δημιουργούν μια δεξαμενή ελεύθερης σκέψης και γνώσης. Καί όσο βλέπουμε τρωκτικά να ροκανίζουν τα στεγανά των αυτοαναγορευμένων ως “θεσμών” του πολιτεύματος, θα χειροκροτούμε και θα συμβάλλουμε. Ελπίζοντας πάντα αυτά τα τρωκτικά να μείνουν ελεύθερα και αμετάλλακτα.

Η Δημοκρατία κύριοι χρειάζεται Δήμο για να λειτουργήσει. Και ο Δήμος απαρτίζεται από Πολίτες. Όπου Πολίτης είναι ο Ελεύθερος Κοινωνός. Ως Ελευθερία νοείται όχι η ελευθερία δράσης αλλά πρωτίστως η Ελευθερία σκέψης. Βασικό συστατικό της οποίας είναι η Ευρυγνωσία και η Ελεύθερη ενημέρωση.

Κάθε άλλη κατάσταση είναι υποκατάστατο δημοκρατίας, δικτατορίζουσα πολιτειακή μετριότητα, κίναιδη Ολιγαρχία. Με όποιο προσωπείο και αν εμφανίζονται οι θεσμοί της.

Δημοσιεύθηκε στο ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ | Με ετικέτα: , , , | Κανένα σχόλιο »

Οι πονηριές και τα δηλητήρια των Ιουδαίων(Μακκαβαίων) και φαρισαίων!!!

Θησαυρός αποδεικνύεται τελικά ο...Παπαρρηγόπουλος,που όσο και να προσπάθησε να αποκρύψει τις αλήθειες,του έχουν ξεφύγει ως "ψήγματα χρυσού".Στην "ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ",βιβλίον όγδοον,σελ.99.

Πάμε λοιπόν:
"Ο αναγνώστης ενθυμείται (σ.VII/235 και επ.) την πάλην ήν διεξήγαγον οι Σελευκίδαι επί τω σκοπώ του εξελληνισμού της Παλαιστίνης.Η χώρα αύτη ανέκτησε μεν επί τέλους την ανεξαρτησίαν δια την προιούσαν ασθένειαν των κατά την Συρίαν Ελλήνων βασιλέων,αλλ'όμως,καθά προεξεθέσαμεν,οι ηγεμόνες της Ιουδαίας,δια να πολεμήσωσι τον ελληνισμόν,ηναγκάσθησαν να δανεισθώσιν αυτού τούτου του ελληνισμού τα όπλα,ώστε κατά μικρόν άπας ο δημόσιος και ιδιωτικός αυτών βίος επί το ελληνικώτερον είχεν αναπλασθή.
Ναι μεν ενόσω η κατά την Συρίαν ελληνική βασιλεία έσωζεν ίχνη τινά της αρχαίας δυνάμεως,οι Ρωμαίοι υπεστήριζον τους Μακκαβαίους και το των Ιουδαίων έθνος' ούτως επολιτεύθησαν από του 160 έτους προ Χριστού μέχρι των μέσων της επομένης εκατονταετηρίδος.Άμα όμως ο Πομπήιος,διαλύσας την τελευταίαν σκιάν της των Σελευκιδών αρχής,ήλθεν εις Παλαιστίνην όπου ήριζον μεν οι δύο αδελφοί Μακκαβαίοι,Αριστόβουλος β' και Υρκανός β' αλλά υφίστατο έτι αρκετή ισχυρά στρατιωτική δύναμις ήν είχε συγκροτήσει ο πατήρ αυτών Αλέξανδρος Ιανναίος,ο Πομπήιος εστοχάσθη πρέπον να περιορίση το ιουδαικόν εκείνο κράτος.Και ίνα επιτύχη τούτο,εννόησεν ότι δεν έχει ειμή να αντιτάξη εις τον ιουδαισμόν το ελληνικόν στοιχείον.Όθεν μετά την περί τα τέλη του 63 π.χ. έτους άλωσιν της Ιερουσαλήμ,το "έθνος" των Ιουδαίων περιστέλλεται εις τα αρχαία αυτού σύνορα' και ο μεν Υρκανός προχειρίζεται "αρχιερεύς",ο δε Αντίπατρος,"επίτροπος",αλλ'υποτελής φόρου εις τους Ρωμαίους,αι δε πόλεις της τε μεσογείου και της παραλίας περιλαμβάνονται εις την νέαν ρωμαικήν επαρχίαν της Συρίας.Ίνα κατανοήσωμεν οπόσον καιρία πληγή κατηνέχθη δια των διατάξεων τούτων κατά του ιουδαισμού,δέον να επιφέρωμεν τινας εξηγήσεις.Εν πρώτοις όχι μόνον αφηρέθησαν από του ιουδαικού κράτους όλαι αι ελληνίδες πόλεις,όσας είχε καθυποτάξει επί της προσφάτου αυτού ακμής,αλλά και της ούτω κολοβωθείσης Ιουδαίας ο πολιτικός διοικητής,ήτοι ο "επίτροπος" Αντίπατρος,δεν ήτο ανέκαθεν Ιουδαίος' ήτο αλλόφυλος,Ιδουμαίος το γένος,ό εστι κατ' επιφάνειαν εξιουδαισθείς ξένος και ιδίως υιός ιεροδούλου τινός του εν Ασκάλωνι ναού του Απόλλωνος.Εν άλλαις λέξεσιν,ο πολιτικός της χώρας διοικητής εξεπροσώπει πολύ μάλλον το ελληνικόν συμφέρον ή το ιουδαικόν,κατ' αντίθεσιν του αρχιερέως και εθνάρχου Υρκανού,όστις,καθό απόγονος των Μακκαβαίων,ηδύνατο να λογισθή προστάτης του επιχωρίου θρησκεύματος και βίου,αν και αυτοί ούτοι οι Μακκαβαίοι είχον προ καιρού αναγκασθή να προσοικειωθώσι τον ελληνισμόν.Ο δε ιουδαισμός εταπεινώθη προς τοις άλλοις και δια τούτον τον λόγον,ότι ο Υρκανός ήτο άνθρωπος αδρανής,διό άπασα η πραγματική εξουσία περιήλθεν εις τον δραστήριον και νοήμονα επίτροπον Αντίπατρον,όστις κατώρθωσε να επιτύχη την φιλίαν και την προστασίαν τού τε Καίσαρος,μετά την πτώσιν του Πομπηίου,τού τε Αντωνίου μετά την πτώσιν του Καίσαρος.Είναι αληθές ότι ο Αντίπατρος εφαρμακεύθη επί τέλους υπό της φαρισαικής μερίδος,ήτις ευλόγως εμίσει τον άνδρα δια το ελληνικόν αυτού πολίτευμα και την οξύτητα του χαρακτήρος' πλην δε τούτου και ο Υρκανός κατεβλήθη μετ' ολίγον υπό του ιδίου ανεψιού,του υιού του Αριστοβούλου Αντιγόνου,λαβόντος επί τούτω την των Πάρθων συνδρομήν....."

Μη σας γελούν τα Ελληνικά ονόματα,προβιά τα φόρεσαν!!!!!!
Και δείτε πως έχουν αλλοιώσει την έννοιαν της λέξεως "ιερόδουλος",η οποία εννοούσε αυτό ακριβώς που λέει,υπηρέτης των ιερών!!!!!

ΗΛΙΟΣ-ΑΠΟΛΛΩΝ-ΣΕΙΡΙΟΣ!

http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

[Ο πλανήτης Ζεύς,ο πέμπτος κατά σειράν πλανήτης του ηλιακού μας συστήματος,εθεωρήθη ως η αρχή της τάξεως,της αρμονίας και της αυξήσεως της σοφίας,της δικαιοσύνης και της ευτυχίας.
Οι ευμενώς επηρεαζόμενοι υπ'αυτού είναι ειλικρινείς και αισθηματικοί,ιστάμενοι προ των άλλων ανθρώπων αβιάστως,επειδή δε συνήθως συγκεντρώνουν εις χείρας των την εξουσίαν,καθίστανται οι προστάται της ελευθερίας.Αντιθέτως,οι επηρεαζόμενοι δυσμενώς υπό του Διός,είναι ηδυπαθείς,υπερήφανοι και καυχησιολόγοι,θρησκόληπτοι,άνομοι και ανήθικοι.Η σοφία μετατρέπεται,εις την περίπτωσιν αυτήν,εις πονηρίαν,μηχανορραφίαν και υποκρισίαν].(Βλ. το εισαγωγικόν σημείωμα του Καθηγητού της Αστρονομίας εις το Πανεπιστήμιον Αθηνών Κωνσταντίνου Χασάπη,εις το Η.Κεφ. του Τόμου "ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ" του "ΝΕΩΤΕΡΟΥ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟΥ ΛΕΞΙΚΟΥ 'ΗΛΙΟΥ'".

"Εις την Ελληνικήν Μυθολογίαν πράγματα άττα πόρρω απέχουν του μύθου και Ιστορίαν αποτελούν".
Αριστίων Αρέθας.

"Εις τους μεταγενέστερους από τους αρχαίους και παμπάλαιους(Ανθρώπους) υπάρχει μία παράδοσις κληροδοτηθείσα και εκφρασμένη εις σχήμα μύθου.Κατ'αυτήν τα άστρα είναι θεοί και το θείον περικυκλώνει ολόκληρον την φύσιν...τους χαρακτηρίζουν λοιπόν ως ανθρωπομόρφους και τους δίδουν μορφήν που έχουν μερικά ζώα,και άλλα γνωρίσματα συγγενικά και παρόμοια προς αυτάς τας ιδιότητας,Εάν όμως ξεχωρίση κανείς και πάρει από αυτά (τα άστρα) την αρχικήν βάσιν,ότι δήλα δη επίστευσαν (οι αρχαίοι και παμπάλαιοι Άνθρωποι) ότι αι πρώται ουσίαι είναι θεοί,θα ημπορέση να διαπιστώση ότι όντως πρόκειται περί θεικών πίστεων,και ότι εν μέσω εναλλαγών,καθ'ας με την σειράν των και αναλόγως προς την δύναμιν εκάστης εποχής αι τέχναι και αι φιλισοφικαί επιστήμαι κατ'επανάληψιν κατά πάσαν πιθανότητα ανεκαλύφθησαν και εχάθησαν,αι δοξασίαι αυταί των προγόνων μας διετηρήθησαν μέχρι των ημερών μας σεβάσμια λείψανα".
Αριστοτέλους "ΜΕΤΑ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ"(βλ. Λ'.8).

"Εκείνοι που καθώρισαν των θεών τα ονόματα,δεν ήταν ασήμαντοι,αλλά κάποιοι αστρονόμοι και λεπτολόγοι".
Πλάτωνος "ΚΡΑΤΥΛΟΣ" (401).

"β'- Και οι μεν αστέρες είναι ήλιοι,όπως ο ήλιος μας,εάν δε φαίνωνται ωσάν φωτεινά σημεία,τούτο οφείλεται εις την παμμεγίστην απόστασιν,η οποία μας χωρίζει απ'αυτών.Διότι ενώ ο ήλιος απέχει εκ της γης 150 περίπου εκατμμύρια χιλιομέτρων,τα οποία το φως διανύει εντός οκτώ λεπτών,ο πλησιέστερος μετά τον ήλιον μας αστήρ,απέχει αφ'ημών 4,5 έτη φωτός,τα οποία ισοδυναμούν με 40 και πλέον τρισεκατομμύρια χιλιόμετρα.Και πρόκειται περί του πλησιεστέρου αστέρος του "Εγγυτάτου",όπως ονομάζεται διεθνώς,δηλαδή περί του άλφα αστερισμού του Κενταύρου.Δι'αυτόν τον λόγον όλοι οι αστέρες φαίνονται ως σημεία φωτεινά και όταν ακόμη κανείς τους παρατηρεί και με το μεγαλύτερον ακόμη τηλεσκόπιον.Το πλήθος των αστέρων,τους οποίους περιέχει ο Γαλαξίας μας ανέρχεται εις τα 250 δισεκατομμύρια.Δηλαδή 250 δισεκατομμύρια ήλιοι συγκροτούν τον Γαλαξίαν μας.Όλοι οι αστέρες,που βλέπομεν διασκορπισμένους εις τον ουρανόν,είναι οι πλησιέστεροι προς ημάς αστέρες του Γαλαξίου,ενώ εκείνοι οι οποίοι συνιστούν την γαλακτόχρουν ζώνην είναι οι πλέον απομεμακρυσμένοι από ημάς.
Οι αστέρες δεν είναι ομοιομόρφως διανεμημένοι εις τον Γαλαξιακόν χώρον.Δεν παρουσιάζει δηλαδή ο Γαλαξίας την ιδίαν πυκνότητα αστέρων καθ'όλην την έκτασίν του.Εξ'άλλου οι αστέρες δεν είναι μεμονωμένοι μεταξύ των,αλλά αποτελούν συστήματα διαφόρων τύπων.Πλέον του ενός τετάρτου των αστέρων είναι διπλοί.Πρόκειται δηλαδή περί δύο αστέρων,εκ των οποίων ο μικρότερος κινείται περί τον μεγαλύτερον,ή μάλλον και οι δύο κινούνται περί το κοινόν κέντρον του βάρους των,συνεπεία της αμοιβαίας των έλξεως.Υπάρχουν ακόμη και τριπλοί και τετραπλοί και εν γένει πολλαπλοί αστέρες.
γ.-Οι αστέρες του Γαλαξίου μας χωρίζονται εις Γίγαντας και νάνους.Ο Ήλιος μας ανήκει εις τους αστέρες νάνους.Ο δε Σείριος ανήκει εις τους αστέρας γίγαντας και είναι 27 φορές λαμπρότερος από τον Ήλιον.
Εις τους "γίγαντας",επίσης,ανήκουν αστέρες μικροτέρων διαστάσεων,δηλαδή εξ εκείνων οι οποίοι έχουν μίαν διάμετρον 10-100 φορές μεγαλυτέραν της ηλιακής.Παραδείγματα "γιγάντων" αστέρων είναι,εκ των λαμπροτέρων α' μεγέθους ο Λαμπαδίας (α Ταύρου),με διάμετρον 36 φορές της ηλιακής,ο Αρκτούρος (α Βοώτου),του οποίου η διάμετρος είναι 23 φορές μεγαλυτέρα της ηλιακής.
Δεν είναι συνεπώς ο Ήλιος μας ο σπουδαιότερος αστήρ του ουρανού,όπως επιστεύετο υπό των αρχαίων και όπως συνηθίζομεν ακόμη να τον θεωρούμε.Είναι ένας συνήθης αστήρ,μάλλον αμυδρός αφού το απόλυτον μέγεθός του εγγίζει πέμπτον...
Προσεκτική παρατήρησις των λαμπρών αστέρων,ιδίως,ευκόλως αποκαλύπτει,ότι ούτοι δεν έχουν όλοι το ίδιον χρώμα.Ο Σείριος είναι λευκός,ο Βέγας κυανόλευκος,ο Κάστωρ είναι πράσινος,ο της Λύρας κυανούς,η Αίξ χρυσοκίτρινη,ενώ ο Αντάρης είναι ερυθρός,ο Μπεντελγέζ είναι υποκίτρινος ερυθρός,ο Λαμπαδίας κιτρινουπέρυθρος,ο δε β της Μικράς Άρκτου εντόνως ερυθρός και ο Αρκτούρος κίτρινος υπόλευκος.
ε.- Εκ του Εγγυτάτου ο ήλιος φαίνεται ως αστήρ πρώτου μεγέθους,ως ο τρίτος κατά σειράν λαμπρότητος αστήρ του ουρανού,μετά τον Σείριον και τον Βέγαν.Εάν όμως ευρίσκετο ο ήλιος εις απόστασιν 50 ετών φωτός θα ήτο αόρατος,διότι το φαινόμενόν του μέγεθος θα ήτο κατώτερον του 6ου.Εκ του Εγγυτάτου οι πλανήται θα ήσαν αόρατοι,λόγω της σμικρότητός των,ενώ οπι πλησιέστεροι προς τον ήλιον,όπως η γη,θα ήσαν αόρατοι...
Ο ήλιος είναι ο εγγύτατος των αστέρων,Υπό την έννοιαν ταύτην και όλοι οι άλλοι αστέρες δεν είναι παρά μακρινοί Ήλιοι και τούτο απεδείχθη αληθές καθ'όλην του την έκτασιν.
.........."
"ΝΕΩΤΕΡΟΝ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟΝ ΛΕΞΙΚΟΝ "ΗΛΙΟΥ",τόμος 'ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ'"
Η Αστρονομία λοιπόν μας λέει ότι "όλα τα άστρα είναι ήλιοι",ενώ ο Αριστοτέλης μας πληροφορεί ότι "τα άστρα είναι θεοί"("ΜΕΤΑ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ"Λ.9).

"Ήμος δη λήγει μένος οξέος ηελίοιος
καύματος ιδαλίμου,μετοπωρινόν ομβρήσαντος
Ζηνός ερισθενέος,μετά δε τρέπεται βρότεος χρώς
πολλόν ελαφρότερος'δη γαρ τότε Σείριος αστήρ
βαιόν υπέρ κεφαλής κηριτρεφέων ανθρώπων
έρχεται ημάτιος,πλείον δε τε νυκτός επαυρεί".

"...πιόταταί τ'αίγες,και οίνος άριστος
μαχλόταται δε γυναίκες,αφαυρότατοι δε τοι άνδρες
εισίν,επεί κεφαλήν και γούνατα Σείριος άζει,
αυαλέος δε τε χρώς υπό καύματος".

"Εύτ'αν δ'Ωρίων και Σείριος ες μέσον έλθη
ουρανόν,Αρκτούρον δε ίδη ροδοδάκτυλος Ηώς,
ώ Πέρση,τότε πάντας αποδρέπεν οίκαδε βότρυς".
ΗΣΙΟΔΟΥ "ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ" (414,585,609).

"Η άκρη του τρομερού σαγονιού του κυνός (του αστερισμού του Κυνός ή Σκύλου) συνοδεύεται από εν άστρον που περισσότερον απ'όλα τ'άστρα του ουρανού λάμπει με φλόγα φοβερή και οι άνθρωποι το ονομάζουν Σείριο.Όταν ανατέλλει με τον ήλιον,τα δένδρα δεν τον εξαπατούν με την αδύναμη φρεσκάδα του φυλλώματός των.Διότι με το πανέξυπνό του βλέμμα διαπερνά τις γραμμές του και σ'άλλα δίδει δύναμη κι άλλα μαραίνει με το γαύγισμά του..."
ΑΡΑΤΟΥ "ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ"

"Έπειτα,ο μεν Ωρομάζης (των Περσών και ο Ώρος των Αιγυπτίων) τριπλασιάσας (ο ίδιος) το μέγεθός του (ανάστημά του) απεμακρύνθη από τον ήλιον (μας) τόσον,όσον απέχει το άστρον τούτο από την γην,και εστόλισε τον ουρανόν με άστρα'ετοποθέτησε δε υπεράνω όλων,τρόπον τινά,ως φύλακα και επόπτην,ένα άστρον,τον Σείριον..."(βλ.47).
"...την μεν επί παγίως καθωρισμένης περιφοράς (τροχιάς=κυκλικής διαδρομής) του ηλίου κυριαρχούσαν δύναμιν οι μεν Αιγύπτιοι ονομάζουν Ώρον,οι δε Έλληνες Απόλλωνα"(βλ. 13 και 61).
"Και από τους αστέρες τον Σείριον θεωρούν (οι Αιγύπτιοι) ως άστρον της Ίσιδος,διότι έχει την ιδιότητα να προκαλή ύδωρ..."(βλ.33).
"Υπάρχουν λόγου χάριν μερικοί,οι οποίοι υποστηρίζουν ανεπιφυλάκτως ότι ο Όσιρις είναι ο ήλιος και ότι αυτός (ο ήλιος) ονομάζεται υπό των Ελλήνων Σείριος..."(βλ.13).
ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΥ "ΠΕΡΙ ΙΣΙΔΟΣ ΚΑΙ ΟΣΙΡΙΔΟΣ".

"Δεν αρμόζει εις Μεμυημένους να κάνουν
επίδειξιν γνώσεων εις τους αμύητους,οι
οποίοι έχουν ωσάν κίνητρο την περιέργειαν
και ουχί την μεταστροφήν προς την Αλήθειαν".
Απάντησις ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ ΕΦΕΣΙΟΥ,εις ερώτησιν βασιλέως Περσών Δαρείου.-

Από τα "ΠΡΟΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ" του Ι.Φουράκη,εκδόσεις ΤΑΛΩΣ Φ.

Πάντως ούτε Μεμυημένος είμαι,ούτε περίεργος!Απλός μελετητής όσων συγγραμμάτων,που εμπεριέχουν μηνύματα τα οποία "ως δοξασίαι των προγόνων μας διετηρήθησαν μέχρι των ημερών μας σεβάσμια λείψανα".-A,και ΜΕΤΑΣΤΡΑΦΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ Α-ΛΗΘΕΙΑΝ!!!
Πλάτων Πισατίδης

Διωγμοί των Ελλήνων από τους χριστιανούς επί Κωνσταντίνου!!!!!

http://www.epanellinismos.com/
Παραθέτω,,απόσπασμα από την "ΙΣΤΟΡΙΑΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ",βιβλίον όγδοον,εκδόσεων ΓΑΛΑΞΙΑ-ΕΡΜΕΙΑΣ,του Κ.Παπαρρηγόπουλου ο οποίος ήταν όπως φαίνεται και από το ύφος της γραφής του,αλλά και από αυτήν την ομολογίαν του σφοδρότατος υποστηρικτής του χριστιανισμού,άρα και εξωραιστής των ιστορικών γεγονότων της περιόδου κατά την οποίαν η επίθεσις εναντίον του Ελληνισμού,ευρισκόταν στην πιο καίρια φάσιν του!!!Παρόλο που προσπαθεί να αποκρύψει,λοιδωρόντας μάλιστα τους εθνικούς ως ειδωλολάτρας και "εις όργια ελεεινά παρεκτραπέντας"!!!

Στη σελίδα 144,γράφει μεταξύ άλλων:

"...Κατά το προοίμιον τούτο ήθελέ τις νομίσει ότι ο Κωνσταντίνος έμελλεν ήδη να επιβάλη την νέαν πίστιν ως επικρατούν θρήσκευμα και να πατάξη κατά κεφαλής την ειδωλολατρείαν."

Αμέσως συνεχίζει στολίζοντας τον Κωνσταντίνο με "αγαθό" πνεύμα!!!!:

"Αλλ'όχι διότι ο Κωνσταντίνος εν τη εξαιρέτω αυτού συνέσει επιφέρει' "
"Δια των νέων άρα τούτων νόμων,ο Κωνσταντίνος ουδέν άλλο έπραξεν ή να κυρώση την παρ'αυτού ανέκαθεν καθιερωθείσαν ανεξιθρησκείαν,πεπειθώς,ως έλεγεν,ότι αυτή και μόνη αρκεί να επιφέρη εν ειρήνη τον θρίαμβον της αληθείας.
Και όμως η ειδωλολατρεία ήρχισεν έκτοτε να πάσχη συμφοράς,αίτινες,οσημέραι αυξάνουσαι,έμελλον προιόντος του χρόνου,επί των διαδόχων του Κωνσταντίνου,να καταντήσωσιν εις επίσημον κατ'αυτής διωγμόν.Ναι μεν επί του Κωνσταντίνου αυτού διωγμός τοιούτος δεν εγένετο'πάντα όσα μεταγενέστεροι χρονογράφοι,και αυτός ο Ευσέβιος,απέδωκαν αυτώ ως προς τούτο,λογίζονται ήδη ευλόγως ως ανυπόστατα.Αλλ'ουδέν ήττον ποικίλα αίτια επήγαγον έτι αυτού βασιλεύοντος,δια της ακαταμαχήτου των πραγμάτων δυνάμεως,πολλάς εις την αρχαίαν πίστιν ζημίας.Προ καιρού λ.χ. η ειδωλολατρεία είχε πολλαχού παρεκτραπή εις όργια ελεεινά'ταύτα δέξ ανάγκης προεκάλεσαν την επέμβασιν της πολιτικής εξουσίας λόγω δημοσίας ηθικής.Ούτω το εν Αφάκοις του Λιβάνου όρους Αφροδίτης ιερόν,και το εν Αιγαίς της Κιλικίας του Ασκληπιού,κατηδαφίσθησαν διότι ετελούντο εν αυτοίς πράξεις της εσχάτης ακολασίας'ούτω και ο ναός της Αφροδίτης ο κατά την εν Φοινίκη Ηλιούπολιν,κατελύθη,διότι κατήντησε να χρησιμεύη ως πορνείας καταγώγιον.Και έπειτα ο θρησκευτικός των εθνικών ζήλος,όστις ουδέποτε υπήρξε μέγας,οσημέραι εμαραίνετο,και πολλά των ιερών και χρηστηρίων εγκατελείποντο'εγκαταλειφθέντα δε άπαξ ή εγυμνώνοντο των πολυτίμων αυτών σκευών και κοσμημάτων ή και όλως κατεστρέφοντο.Ούτως επί παραδείγματος,ιδρυθείσης μετ'ολίγον της Κωνσταντινουπόλεως,μετεφέρθησαν εις τας πλατείας αυτής και τα παλάτια ο Πύθιος Απόλλων,και ο Σμίνθιος,και ο εν Δελφοίς τρίπους,και αι Ελικωνιάδες Μούσαι και άλλα.Επί πάσιν η λαμπρά προστασία ήν αναφανδόν ήδη απένειμεν ο βασιλεύς εις τους χριστιανούς,ενεθάρρυνεν αυτούς επί τοσούτον ώστε πολλάκις επεχείρησαν οίκοθεν δηώσεις τας οποίας ούτε οι νόμοι ούτε η Κυβέρνησις έτι επέτρεπον.Όθεν έκτοτε δυνάμεθα να υπολάβωμεν τον χριστιανισμόν ουχί μεν νόμω,πράγματι όμως οριστικώς εν τω κράτει κατισχύσαντα."

"Αλλ'ο αρχαίος βίος δεν έμελλε να παραδώση τα όπλα αμαχητί εις τον νέον.Ο χριστιανισμός κατ'αυτήν ταύτην την στιγμήν καθ'ήν ενόμιζεν εαυτόν θριαμβεύοντα,υπέστη κρίσιν δεινήν,ήτις ουδέν άλλο ήτο ή έμμεσός τις αντίδρασις του αρχαίου ελληνισμού.Μη φανή δε παράδοξον διότι λέγομεν ενταύθα τον ελληνισμόν εξανιστάμενον κατά του νέου θρησκεύματος,ενώ προηγουμένως είχομεν παραστήσει αυτόν συμμαχήσαντα μετά του θρησκεύματος τούτου.Η εθνική κοινωνία περιήλθε προς τον χριστιανισμόν εις ποικίλας και πολλάκις αντιθέτους σχέσεις'....."

Ωιμέ,όσο και να προσπάθησε να εξωραίσει και να αποκρύψει τα πραγματικά γεγονότα ο Παπαρρηγόπουλος,του έχει ξεφύγει η Α-ΛΗΘΕΙΑ.
Πιάστε το ύπουλο της "ανεξιθρησκείας",αναρωτηθείτε γιατί τα αγάλματα και τα άλλα πολύτιμα σκεύη των εθνικών,ενώ "ήταν ειδωλολατρικά",στόλισαν τις πλατείες και τα παλάτια της Κωνσταντινούπολης!!!!!!
Πιάστε και το τελευταίο "προηγουμένως είχομεν παραστήσει αυτόν συμμαχήσαντα μετά του θρησκεύματος τούτου"!!!!!!!

Και αναγκαστικά σε μια φράση λέει τα πάντα:
"Η εθνική κοινωνία περιήλθε προς τον χριστιανισμόν εις ποικίλας και πολλάκις αντιθέτους σχέσεις'"!!!!!!
Πλάτων Πισατίδης